søndag 10. oktober 2010

Vinnerlykke :)

Mens jeg var på ferie hadde hele 4 spennende pakker dukket opp i posten med gevinster jeg har vært så heldig å vunnet.

Den første jeg pakket opp var denne nydelige smekken som jeg vant hos Frk Ubeleilig:


Neste var denne flotte håndlagede sminkepungen fra Trollemor, som jeg vant på Facebooksiden hennes:


Så fikk jeg det flotte tegnearkivet fra Trendbloggen som jeg allerede nå gleder meg til å fylle med tegninger som prinsen skal lage:


Og den siste var dette nydelige bildet som jeg har vant i en konkurranse hos Aktiviteter for barn. Det er  tegnet av Annika Sylte som har denne flotte bloggen.


I dag er siste sjanse til å bli med å vinne et sett med flotte retrosmekker fra Rarabarn hos meg. 3 av dere lesere vinner. For å delta, klikk deg inn her.

Og 3 av dere som har vunnet smokker fra MAM har ikke meldt seg! Sjekk trekningen om du er en av de og kontakt meg så jeg får sendt smokkene!

Ha en herlig søndag alle sammen  - med eller uten vinnerlykke!

3 kommentarer:

  1. Åj, så heldig du har vært da!:)
    De tegnearkivene er såå fine!:)
    Gikk littegrann raskere å åpne bloggen nå:)
    Håper du får en fin søndag!

    klem

    SvarSlett
  2. Åhh så heldig du er:)
    Gøy å vinne ting:)

    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har vunnet! Er jo så gøy å være med og prøve vinnerlykken her i blogglandet. Kjempehyggelig at du ville være med i mitt lille lotteri. Da er du satt opp med to lodd. :)

    Natthilsen fra Huldra

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!