lørdag 23. oktober 2010

Vinnerlykke igjen


Jeg var så heldig å vinne en slik nydelig ape på Facebooksiden til Kort og kos. Den er så myk og lekker, og prinsen har allerede fått seg en ny kompis. Sjekk ut både Facebooksiden og nettsiden til Kort og Kos. De har så utrolig masse flott. I neste uke kommer første innlegg av de flotte produktene jeg holder på å teste for dem, så følg med! Tusen takk til Kort og Kos for den flotte premien!

Så dukket det opp en annen flott pakke i postkassen min. Det var fra Edina som har den fine bloggen Hvite Tulipaner. Der var jeg så heldig å vinne disse flotte te-lysestakene. Tusen takk Edina. Disse blir flotte på stuebordet nå i mørke høstkvelder!


Jeg elsker konkurranser. Det er så utrolig morsomt å vinne flotte saker! Syntes du det samme, kan du jo avlegge konkurransebloggen min et besøk :) Jeg har også 2 flotte konkurranser på bloggen akkurat nå, hvor du kan vinne 3 bodyer fra Bambina og gavekort fra Darling Express. Mandag kommer det en ny konkurranse gavekort i premie, og i november kommer den største konkurransen jeg har hatt til nå med en premie verd 2000 kr! Så følg med her på bloggen - kanskje nettopp du stikker av med flotte premier!

Ha en herlig lørdag folkens - med eller uten vinnerlykke!

Klem fra
Hilde

3 kommentarer:

  1. Se der ja:)Bra du likte dem:)
    Ha en fortsatt fin kveld og helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Grattis, verkligen roligt att vinna, ha en trevlig helg, Liselotte

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med flotte premier.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg.
    Klem Mio

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!