fredag 8. oktober 2010

Vinnere av smokker fra MAM


Tusen, tusen takk til alle dere som har vært med i smokkekonkurransen min. Det er så herlig at det er så mange deltakere. Denne gangen har jeg og random.org trukket ut disse 5 heldig vinnere!

De heldige denne gangen er:

1. Trine Lise  som vinner smokker til jente
2. MadebyJulia som vinner nøytrale smokker
3. June som vinner smokker til jente
4. Mari som vinner smokker til gutt
5. Ingrid som vinner nøytrale smokker

Gratulerer så masse!! Alle som har vunnet må sende meg adressen, slik at jeg får sendt smokkene. Mailen min finner dere på bloggen under "om meg" og "kontakt".

Tusen takk til fantastiske Gunilla på MAM for de flotte premiene! ♥

For dere som ikke var heldige denne gangen, så har jeg fortsatt flere konkurranser du kan delta i:

1. Vinn Sophie bitering fra Ekokul
2. Vinn smekker fra Rarabarn
3.. Vinn gavekort fra Sumpoix
 
Og om litt kommer det enda flere flotte konkurranser som jeg er 100% sikker på at du ikke vil gå glipp av!

Og for dere som venter på Solkatt-trekningen - den kommer snart! Husk at den som venter på noe godt ikke venter for gjeves!

Ha en herlig fredag!

Klem fra  
Hilde

7 kommentarer:

  1. Heisann
    Dumpet innom bloggen din. Synd jeg ikke fikk med meg konkurransen med de søte smokkene. Mye nyttig her for en som er vordende mor for første gang. Følger deg gjerne videre :-)

    Roniken :-)

    SvarSlett
  2. Hei Hilde,

    Så koselig at du ble min følger nr 50! Nesten så det kvalifiserer til en premie, bare det ;)

    Håper du vil trives på bloggen min.

    Ha ei super helg!

    -Renate-

    SvarSlett
  3. Åååå !!
    Nå ble jeg GLAD !!
    Wiiii.. gleder meg til å se de!!
    Sender deg adressen min på mail jeg da !!
    Takker & bukker.. :)

    SvarSlett
  4. Åh, HURRA jeg vant :)
    Hva er mail adressa de? Så jeg kan sende adressa mi :)

    SvarSlett
  5. Så artig da :) Hurra!!!
    Du må sende meg mailadressa de, så jå jeg kan sende adressen min til deg :)

    Ha en god søndag :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med vinnerne:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!