mandag 11. oktober 2010

Vinnere av smekker fra Rarabarn

Tusen takk til alle som deltok i smekkekonkurransen min fra RaraBarn. Og ikke minst tusen takk til Ranabarn for den flotte premien de vil gi til 3 av dere!

De tre heldige vinnerne er trukket med random.org, og disse er:

1. Veronica som vant med lodd nr 29
2. Erika med lodd nr 85
3. Sara som vant med lodd nr 23 

Gratulerer så masse til de heldige!! Alle som har vunnet må sende meg adressen, slik at jeg får ordnet premien til dere. Mailen min finner dere på bloggen under "om meg" og "kontakt".

For dere som ikke var heldige denne gangen, så har jeg fortsatt flere konkurranser du kan delta i:

1. Vinn Sophie bitering fra Ekokul
2. Vinn gavekort fra Sumpoix
Og om litt kommer det enda flere flotte konkurranser som jeg er 100% sikker på at du ikke vil gå glipp av! Det kommer bla en senere i høst med en premie til 2000 kr :)

Og for dere som venter på Solkatt-trekningen - den kommer snart! Husk at den som venter på noe godt ikke venter for gjeves!

Ha en fin fin mandag og en herlig uke!

6 kommentarer:

  1. Hei:)

    Det ser ut som du har skikkelig vinnerlykke med deg, for du har nettopp vunnet 2 stk gråe lysestaker fra Muuto i blogglotteriet mitt:)
    Send meg adressen din så sender jeg premien:)
    Klem

    SvarSlett
  2. stilig :D
    grattis til vinnerne

    SvarSlett
  3. Heisan, kjekt du vil være med på min GiveAway;)

    Gratulerer til vinnerne her!!! Kjempekjekk premie.

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinnerne og gratulerer til deg med ny premie :)

    mvh siv anita

    SvarSlett
  5. Åh vad glad jag blir nu, ska genast skicka iväg ett mejl. Tack :D

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!