lørdag 16. oktober 2010

Vinner av Sumopix-konkurransen


Da har random.org trukket en vinner av Sumopix-konkurransen, og det ble lodd nr 32, og der sto Roniken!
Gratulerer så masse! Ta kontakt med meg på mail, slik at jeg får sendt deg gavekortet ditt! Mailen min finner du under vis profilen min, og kontakt.

Tusen takk til alle dere som deltok og tusen takk til Sumopix for den flotte premien og for godt samarbeide. 

For de av dere som ikke vant, kan dere prøve lykken i en av de andre konkrransene på bloggen. I morgen kommer det enda en ny konkurranse, så følg med!

Ha en fin fin lørdag kveld!

Klem fra Hilde

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Grattis till vinnaren!!

    Kul att du är med o tävlar hos mig:)

    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Jeg vant, jeg vant, så utrolig moro.
    Gleder meg til å bruke premien.
    Roniken

    SvarSlett
  3. Dette var en flott blogg! Dessverre har jeg ingen "liten" lenger - men det kan jo kanskje skje???
    Takk for at du blir med i konkurransen min - jeg har linket den andre bloggen din på bloggrollen min!!!

    Lena - HvitLinje
    ;o)

    SvarSlett
  4. hei hei!

    Ville bare si at du vant giwe away inne hos meg :-)

    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!