fredag 29. oktober 2010

Prinsen og apen

Jeg er så heldig å ha fått flere flotte produkter fra Kort og Kos, som prinsen min tester med veldig stor glede om dagen. Akkurat nå er favoritten denne flotte apekatten:


Den får både kos og blir lekt masse med om dagen, så denne kan vi anbefale til alle som vil ha et nydelig og mykt kosedyr. Kankje dette kan være et julegavetips til en liten prins eller prinsesse? Apekatten er i den mykeste cord, og kommer fra Jellycat.

Her ser du iallfall hvor mye prinsen koser seg når jeg gir han apen:


Tusen takk igjen til Morten på Kort og Kos for den herlige apen! Følg med - det kommer snart innlegg om de andre fine produktene vi leker med om dagen ♥

5 kommentarer:

  1. Hei på dæi!
    Hehe. Gøy st du like å læse døl!
    Kor kommer du fra?
    Apekatten va kjømpesøt, og det vas dne lille krabaten din også:) Ha en fin hælg
    klæm

    SvarSlett
  2. Hej!

    Vad roligt att du hittade in på min blogg och vill vara med i min tävling! Hoppas att du vill komma tillbaka...

    KRAMAR I MASSOR // OLIVIA ♥

    SvarSlett
  3. Så gøy å få teste sånt og gøy at det videre blir f.eks julegavetips til oss lesere!:)

    Håper du har en fin lørdag!:) Klem

    SvarSlett
  4. Å vilken söt apa!!!! En sån vill jag ha till sonen!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!