mandag 25. oktober 2010

Ny konkurranse - vinn gavekort fra Alma og Lukke - AVSLUTTET


Jeg er så heldig å samarbeide med Alma og Lukke om å få lodde ut et gavekort på hele 500 kr til en av dere. Gavekortet kan benyttes i deres nettbutikk. Der har de utrolig masse flott til våre små prinser og prinsesser. De selger klær for barn i alder 0 til 10 år hovedsaklig fra danske og norske leverandører. Butikken er kalt opp etter barna Alma og Ludvik/Lukke som kvalitetssikrer alle klærne som selges i butikken.

For å bli med i konkurransen må du gjøre følgende:
1 lodd: Gå inn på nettbutikken til Alma og Lukke og finn det du vil bruke gavekortet på om du er den heldige vinner og skriv opp ønsket ditt i kommentarfeltet under.
2 lodd: bli følger av bloggen min.
3 lodd: Skriv om konkurransen på bloggen din, og lenk tilbake til dette innlegget og til Alma og Lukke. Bruk bildet ovenfor.
4 lodd: Følg Alma og Lukke på Facebook. Skriv opp navnet ditt på Facebook i kommentaren under.
5 lodd: Følg Bloggen til Alma og Lukke.

Du kan altså få totalt 5 lodd i trekningen. Skriv i kommentaren hvor mange lodd du har fått. Du som ikke har blogg må huske å skrive navnet deres og eposten din slik at jeg får tak i deg om akkurat du vinner!

Konkurransen varer til 30.11. Lykke til!!

49 kommentarer:

  1. heihei :)
    Så gøy med en ny konkurranse!
    Her vi jeg gjerne være med:)
    5 lodd på meg:)
    Hvis jeg vinner vil jeg bruke gavekortet på:
    MeMini heldrakt ull ice rose .

    mitt facebook navn er: siv anita pettersen,
    link til min blogg her:
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/vinn-gavekort-fra-alma-og-lukke.html

    Mvh siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  2. Hei hei HildeM
    5 lodd denne gangen.
    Det produktet jeg ville ha handlet er: Ej sikke lej heldrakt frotte.
    Navnet mitt på facebook er: Silje Lehn-Pedersen.
    Link til inlegget: http://prinetti.blogspot.com/2010/10/danske-barneklr-konkuranse-hos-hildem.html

    SvarSlett
  3. Hei, så fin ein premie.
    Tar tre lodd, kommentar, følger av deg og som følger av alma og lukke. Om jeg vinner ville jeg bruke gavekortet på Norlie bukse cord Og MeMini wollba body dusty rose, eller kanskje det nye tyllskjørtet fra MeMini.

    SvarSlett
  4. Jeg tar tre lodd, kommentar, følger av deg og følger av Alma og Lukke,
    Og vinner jeg vil jeg gjerne ha heldrakten i ull fra Memini ;)

    SvarSlett
  5. Hej! Jag är gärna med och tävlar om 4 lotter!

    1.OM jag skulle bli den lycklige vinnaren skulle jag köpa

    2.Är följare på bloglovin och via google (GulligaSurre)

    3. Här har jag tipsat om tävlingen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/october/500kr-presentkort-alma-og-lukke-3011.html

    4. Gillar på Facebook (Sandra Li)

    /Sandra (sandra.li@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. - Glömde skriva vad jag skulle köpa för presentkortet!

    Jag skulle köpa "Katvig body big apple mint"

    /Sandra (sandra.li@hotmail.com)

    SvarSlett
  7. 1. Om jeg skulle vinne ville jeg kjøpt
    Småfolk body biler og Småfolk bukse blå
    av den enkle grunn at min venninne venter en liten gutt i januar, begge foreldre er bilgale, så jeg vil tro det ville falt i smak.
    2. Følger deg fra før.
    4. Følger Alma og Lukke på FB - Hilde Røttereng

    Blir 3 lodd på meg da..
    mari_gull@yahoo.no

    SvarSlett
  8. To lodd på meg... :)

    Jeg ville brukt gavekortet på å kjøpe en Miniature-jakke.

    SvarSlett
  9. Jag är gärna med och tävlar. Jag tar 5 lotter

    Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/october/presentkort-3011.html

    Jag är följare av din blogg, www.annakarlsson.se/blogg/ eller En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma

    Jag gillar Alma og Lukke på facebook (Anna Karlsson)

    Följer deras blogg och hette där http://www.annakarlsson.se/blogg/

    Skulle köpa ullunderställ (MP i ull blå/natur) både tröja och byxor samt en socka till melvin

    SvarSlett
  10. Skulle vilja vinna http://www.almaoglukke.no/?page_id=3&category=20&product_id=559

    SvarSlett
  11. 1.jeg ville valgt memini heldrakt ull ice rose.
    det er i lammull sikkert utrolig deilig for en liten baby å ha på(skulle gjerne hatt den selv heh)og fine farger og fint mønster på den.
    2.følger deg fra før.
    3.lagt deg til i sidestolpen på bloggen min
    http://douzomizu.blogspot.com/
    4.følger alma og lukke på fb fra før
    5. følger nå alma og lukke blogg

    = 5 lodd :D

    SvarSlett
  12. Hei, jeg tar vil gjerne har sjansen til å vinne x 5

    1) Om jeg skulle vinne, ville jeg brukt gavekortet på Me Mini heldrakt i ull til jente.

    2) Følger fra og med nå bloggen din!

    3) Bloggen min
    http://lillelillylykketroll.blogspot.com/2010/10/tester-vinnerlykken.html

    4) Følger Alma og Lukke på facebook allerede
    5) Følger Alma og lukke bloggen

    SvarSlett
  13. Hej, tar 3 lotter, skulle köpa Småfolk bukse blå och småfolk body biler, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/10/p-kort-30-nov.html är följare av bloggen, Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  14. Jag är gärna med och tävlar och tar 1 lott. Jag skulle köpa Mini A Ture kjole Kia

    SvarSlett
  15. Hej. Jag tävlar gärna och med 4 lotter.

    1 lott: Jag skulle köpt: Mini A Ture Baby Wen smoke blue
    2 lott: Jag följer dig redan:)
    3 lott: http://erikatavlar.blogspot.com/2010/10/presentkort-500-kr-alma-lukke.html
    4 lott: Erika Wilhelmsson

    *håller tummarna*

    Kram
    Erikawilhelmsson@hotmail.com
    http://noonewantsforever.blogspot.com/

    SvarSlett
  16. Hej! Jag är självklart med och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/presentkort-3011.html

    Om jag skulel ha turen med mig skulle jag välja att köpa en body från underbara småfolk!
    Hoppas på tur!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Hei. Dette var en nydelig nettbutikk. Liker så godt mange av disse merkene. Vinner jeg vil jeg legge pengene i en brun Mini A Ture anorakk. Har ønsket den lenge:)Jeg tar 1 lodd.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  18. Hej! Jag är självklart med även jag och tar två lotter då jag länkar i högerspalten i familjens blogg på http://theotott.blogg.se

    Jag gillar småfolk så om jag har turen med mig hade det blivit något från detta häftiga märke! Håller tummarna, ha det bra så länge!
    Kramar Malin
    malin_rautila@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg blir gjerne med på denne konkuransen.
    Jeg tar 5 lodd.
    1 lodd: Om jeg skulle vinne så ville jeg kjøpt MeMini heldrakt ull ice rose.

    2 lodd: Blitt følger av bloggen din.

    3 lodd: Skrevet om konkurransen på bloggen min
    http://aneha300.blogspot.com/2010/10/httphmoholt.html (Ikke sikkert jeg har gjort det riktig,men har skrevet om konkurransen på bloggen min da.:))


    4 lodd: Liker Alma og Lukke på facebook. Anette Hansesæter.

    5 lodd: Følger Alma og Lukke sin blogg.

    SvarSlett
  20. Hejsan, är gärna med och tävlar om presentkortet till butiken med så mycket trevliga barnkläder.
    Om jag skulle vinna så väljer jag att köpa "Molo fleecedress rosa" som skulle bli en perfekt julklapp.
    Deltar med 2 lotter ( är redan följare av din blogg)

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  21. Vet du Hilde, du gjør meg til en mer harmonisk person! :D
    Jeg ELSKERELSKER katvig, denne bodyen http://www.almaoglukke.no/?page_id=3&category=34&product_id=563 SKAL jeg ha uannsett, har faktisk drømt om den, venter bare lønninga :)
    Er ellers så veldig fornøyd me molo, idaT og ej sikke lej sine bodyer så "trenger" deffinitivt en til ;)

    4 lodd til meg :) Heter Renathe Aglen på facebook, går ikke å legge til som følger akkurat nå men kommer garantert å legge meg til så snart det går :)
    Ha en finfin skummel kveld ;)

    SvarSlett
  22. Å som jeg har lyst på den minime heldrakt ull blå!! Er skikkelig fan av minime og ullklær generelt!
    Jeg tar foresten 5 lodd

    Marianne Nygård Nahman på facebook og følger og 'like'er' det meste :-P

    SvarSlett
  23. Åh, så flott premie! Jeg har veldig lyst på den heldrakta i ull fra Katvig, og tar tre lodd!

    SvarSlett
  24. 1 lott: Jag är gärna med och tävlar och skulle köpt den fina klänningen "Norlie kjole grå" till min 3 åriga dotter om jag hade turen att vinna.

    2 lotter: Följer redan din blogg via bloglovin.

    3 lotter: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-om-ett-presentkort-3.html#comment

    4 lotter: Jag gillar deras facebook sida med användarnamnet (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Å, denne konkurransen vil jeg gjerne være med på! Skulle jeg være den heldige vinneren ville jeg brukt gavekortet på 2 Nova Star bukser til mellomste og eldste datter.

    Blir fire lodd på meg; følger deg og følger bloggen til Alma og Lukke og her finner du innlegget om konkurransen på min blogg:

    http://kevkat.blogspot.com/2010/11/alma-og-lukke.html

    Mvh
    Kathrine

    SvarSlett
  26. 2 lodd på meg!
    Tror det må bli noe spreke småfolkklær til Lukas om jeg skulle være den heldige!

    SvarSlett
  27. Om jeg skulle være heldig ville jeg valgt koseklut,smekker,sokker og lue til lilleLukas!

    SvarSlett
  28. blir gjrne med og tar 5 lodd. har linka på bloggen, liker på facebook, linka til alma og lukke, og facebook navet mitt er Wenche Margrethe Lyngstad. Er selvfølgelig følger av både bloggen din og A&L

    hilsen Wenche

    SvarSlett
  29. Jeg prøver meg med 1 lodd :)

    Hvis jeg vant ville jeg kjøpt Mini A Ture skjorte Pacey og Hempels lue bomull/fleece!

    SvarSlett
  30. Jag chansar på en lott. Skulle gärna köpa Katvigs hela velourset med jacka, byxor och tossor, samt den randiga gröna bodyn, till lillebror i magen! :)

    SvarSlett
  31. Jag är gärna med!
    Vinner jag skulle jag köpa:
    Nova Star bukse lys denim
    Katvig genser brun/blå

    SvarSlett
  32. Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/11/30-nov-vinn-presentkort-fran-alma-og.html

    SvarSlett
  33. Heihei! Tar ett lodd jeg :) Og hvis jeg vinner vil det bli brukt på Mini A Ture genser Kresten samt den tøffe Mini A Ture buksen i dongeri. Æ krysse fingre :)

    SvarSlett
  34. Hei! Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd! Minsten her elsker fotball og fargerike klær så genseren fra Molo som heter world cup er midt i blinken :-)

    SvarSlett
  35. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ville jeg kjøpt "Mini A Ture Baby Wen brun", blir jo litt å betale imellom men den hadde vært så fin til minstebarnebarnet! Jeg følger deg, og
    Alma og Lukke både på FB og bloggen. Navnet mitt på FB er Anne Kari Qvam. Så det skulle vel bli 4 lodd da. : )

    SvarSlett
  36. Om jeg skulle ha hellet med meg ville jeg kjøpt Lilli&Leopold heldrakt ull sand til spiren vår som kommer i mai.
    4 lodd på meg: ønske, følger av din blogg, følger av Alma&Lukke på FB og blogg.

    SvarSlett
  37. Hei!
    Velkommen til meg!
    Så slenger jeg med med 3 lodd hos deg.
    (kommentar, følger hos deg og hos nettbutikken)
    Ville valgt MeMini heldrakt i ull isrose.
    Nydelig-mye fint.
    :)

    SvarSlett
  38. Hei, 4 lodd til meg!

    Katvig joggebukse str 128 og Mini A Ture undertøyssett str 8 ville jeg nok ha kjøpt.

    Mvh Unn B Johnsen
    frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  39. Så spennende! Elsker de klærne.

    Har lagt til både din og Alma og lukke bloggen på bloglovin` og lagt til Alma og Lukke på facebook (vil ikke oppgi navn her, men jeg lover, får jo se det om jeg vinner).

    Har laget eget innlegg på bloggen min med link til konkurransen med bildet ditt, link til bloggen din, link til Alma og Lukke og 3 bilder av de tingene jeg ønsker meg med bilde og navn, pris og str og link til de tre produktene jeg ønsker meg. Innlegget er her: http://klaerselges.blogg.no/1290955588_vinn_gavekort_hos_hil.html

    Så da vil jeg gejerne ha 5 lodd (eller 4 da om dere er strenge på det å oppgi facebook-navn her;)

    Mailen min er: jegvilhamail@hotmail.com

    God jul! <3 Klem

    SvarSlett
  40. http://www.almaoglukke.no/?page_id=3&category=20&product_id=569
    Noe så herlig som denne da!
    Den vil nok veslegutt Anton ha,
    myk og god, for tøffe små gutter
    med plass til å sprelle,-intet som butter
    en herlig nettbutikk ette her,
    og det syn's jeg også bloggen din er,
    jeg har sans for det rene og enkle,du milde
    ja det har du virkelig klart her Hilde!

    SvarSlett
  41. 2 lodd til meg. Ønsker en MeMini heldrakt i ull vist jeg blir den heldige.

    SvarSlett
  42. i`m in med 5 lodd :) vil veldig gjerne bruke en evt gave til å kjøpe en MeMini ullbukse i str 62 eller 68.
    http://www.almaoglukke.no/?page_id=3&category=35&product_id=588

    klem fra Cathrine (Cathrine Strøm på facebook)

    SvarSlett
  43. http://www.almaoglukke.no/?page_id=3&category=19&product_id=519

    Denne var nydelig! :-) Det var jo så mye fint, at jeg ikke vet hva jeg ville brukt det på. Men tar to lodd :-) Og håper lykken er med meg..

    SvarSlett
  44. Det jeg vil kjøpe er: molo fleece dress rosa.

    Jeg følger deg.

    Jeg følger alma og lukke sin blogg og liker dem på facebook.

    Og her er mitt innlegg: http://hjemmemamma.com/trinesverden/?p=2905

    Full pott til meg

    SvarSlett
  45. Hadde jeg vært så heldig å vinne har det nok blitt noen spreke Katvig klær på lille prinsen:)

    2 lodd på Lukas!

    SvarSlett
  46. Zania Kaas Pedersen deltager på facebook
    Jeg følger din blog

    Og jeg ønsker mig MeMini wollba body dusty rose, Molo body rådyr, Katvig body big apple mint og Ej sikke lej body kanin... Kan ikke helt vælge...
    Det er sølvfølgelig til min lille Solstråle ;-)

    Det må gi' 3 lodder???

    SvarSlett
  47. Tar 2 lodd jeg!
    Hvis jeg vinner, må jeg nok tenke meg nøye om hva jeg skal velge.Så mange flotte ting.

    SvarSlett
  48. Jeg tar 4 lodd :) Ønsker den sorte drakten med haier på. Hillsen Lisbeth Alver

    SvarSlett
  49. Hei! så gøy med konkurranse.

    Om jeg vinner ville jeg nok kjøpt en stilig IdaT body med haier på. Den var kjempesøt!
    Her har jeg skrevet om Alma og lukke på bloggen min: http://cjawalgren.blogg.no/1291153203_alma_og_lukke.html

    Jeg følger Alma og Lukke på FB , navnet mitt er Christine Walgren.

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!