onsdag 13. oktober 2010

Ny konkurranse - vinn 3 bodyer fra Bambina - AVSLUTTET

Jeg er så heldig å få lodde ut 3 valgfrie bodyer med tekst fra Bambina

Bambina selger kvalitetsklær, leker og utstyr til de minste. Her kan du fiunne mye flott til barnet ditt, eller julegaver til små du kjenner!

En av dere får altså nå muligheten til å vinne 3 valgfrie bodyer med tekst. Du finner bodyene her.

For å bli med i konkurransen må du gjøre følgende:

1 lodd: Skrive på innlegget her hva som er ditt favorittprodukt hos Bambina
2 lodd: Bli følger av bloggen min. Er du allerede følger får du selvfølgelig også dette loddet.
3 lodd: Følge meg på Bloglovin. Skriv da opp hvilket nummer du ble slik at jeg vet at du har lagt deg til.
4 lodd: Skriv om konkurransen på bloggen din og lenk til dette innlegget. Sidebar er også ok.

Totalt kan du altså få 4 lodd, Konkurransen pågår til 14. november. Deltar du uten blogg må du skrive navnet ditt i kommentaren og legge igjen epostadressen din slik at jeg kan få tak i deg  Lykke til.

Tusen takk til Bambina for den flotte premien!

Bildene er brukt med tillatelse fra Bambina.

46 kommentarer:

  1. 4 lodd :)

    Jeg liker best bodyene med skrift/trykk... Alltid morro med litt utradisjonelle klær med morsomme ord/sitater ol..

    Er følger både på blogger og bloglovin, men har vært følger der lenge, så vet ikke nummeret mitt....
    Og innlegg blir skrevet :)

    SvarSlett
  2. Hej jag är gärna med och tävlar :)

    1 lott: Min favoritprodukt hos Bambina är den otroligt söta "Morsom gyngeleke "gyngetusenben" :)

    2 lotter: Är följare (Gulligasurre)

    3 lotter: Är redan följare på Bloglovin! (just nu stod räknaren på 32 följare)

    4 lotter: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/october/3-bodyn-1411.html

    /Sandra (sandra.li@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. Tre lodd til meg;-) Jeg er følger, har linket på bloggen min og favoritten min er de sjønne juleboddyene:-)
    Ha en deilig kveld!

    SvarSlett
  4. Ååå.. Her var det mye fint - igjen !! Likte spesielt denne jakka til gutt fra Sarah Lewis :

    http://bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=724&idkategori=41&kat_name=Desginerklær baby 0-2 år&prod_name=Trendy jakke til små gutter&startrow=

    Er allerede følger, legger bilde i sidebaren ; så da blir det 3 lodd her !! Bloglovin` vet jeg ikke helt hva er, eller fungerer..så.. !!

    BTW ; fikk smokkene i dag !! Knalltøffe !! :)
    Takk igjen, Hilde !!

    SvarSlett
  5. heihei:)
    Jeg likte best bodyene med skrift trykk.
    Jeg blir gjerne med her og tar 4 lodd :)er både følger her og på bloglovin:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/vinn-3-body.html

    mvh siv anita

    SvarSlett
  6. Jag tävlar gärna med 4 lotter :)

    Min favoritprodukt är BebePOD Plus matstol.
    Jag följer dig redan!
    och jag har länkat i min blogg:http://erikatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-3-bodys.html

    Hoppas på tur :)
    Kram Erika W
    Erikawilhelmsson@hotmail.com
    www.noonewantsforever.blogspot.com

    SvarSlett
  7. Søt gyngesnegle "gyngehest", en ener for meg, smil! Ett lodd må jeg klare meg med, pity...

    Mvh. Bente, hagenxxx@hotmail.com

    SvarSlett
  8. jeg tar 3 lodd og følger deg nå på blogloving ;)

    kit_ani@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei - jeg likte også godt den gyngesneglen :-)

    Det blir 2 lodd på meg


    hege.solberg.pettersson@gmail.com

    SvarSlett
  10. Obaby babykurven er kjempefin syns jeg=)

    1 lodd på meg!
    camillasnilsen@hotmail.com

    Hilsen camilla=)

    SvarSlett
  11. Hei. Jeg tar gjerne 1 lodd.
    Jeg likte godt Thomas-togbanen.
    Hilsen fra Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  12. Klart jeg er med. Men igjen så har jeg ikke noe favorittprodukt siden jeg er førstegangs gravid, men legger link på siden min og følger er jeg.

    Roniken :-)

    SvarSlett
  13. Jag tar en lott.
    Ddetta är min favoritproodukt, så söta :-)
    http://bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=1074&idkategori=60&kat_name=&prod_name=Drømmehagen bestikk i rustfritt stål&startrow

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  14. Jeg liker best BebePOD Plus matstol og følger deg, så da blir det vel 2 lodd på meg. :)

    SvarSlett
  15. Jag tar alla lotter

    Är följare på bloggen (Anna Karlsson, http://www.annakarlsson.se/blogg/ )

    Följer dig på bloglovin, stod nr 34 när jag klickade på följ

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/october/bodies-1911.html

    Jag gillade speldosan med björnen, supersöt.

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  16. Hej! Jag deltar gärna i tävlingen.
    Jag gillar produkten "Sølvsett med Cinderella".

    Nu håller jag mina tummar! Jag har ingen blogg att länka i.

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Hejsan! Tar en lott. Min favporit är http://bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=107&idkategori=52&kat_name=&prod_name=Smoking 0-4 år&startrow= SÅÅ CHARMIG .. min mail: fr0stskadad@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hej hej klart att jag också vill vara med och tävla! =)

    En av mina favoriter är BebePOD Plus matstol!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvarSlett
  19. Hej! Jag är gärna med och tävlar, mina favoriter är faktist alla bodies med tryck, finns så många och bra. Jag har försökt tidigare att bli följare, förstår inte riktigt hur man gör, om jag har lyckats, men det ser du väl. Har i alla fall länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2010/10/bodies-14-nov.html Mvh Liselotte

    SvarSlett
  20. Hei!

    Jeg er gjerne med i konkurransen! Jeg synes de bodyene med egen tekst er tøffe, men falt også litt for den reisesengen (http://bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=511&idkategori=79&kat_name=Reiseseng&prod_name=Obaby reiseseng cream&startrow=).
    Jeg er følger både her og der, men hvilket nummer jeg er på bloglovin aner jeg virkelig ikke. Men du kan gjerne komme på besøk og sjekke :)

    Da blir det vel tre lodd på meg.

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  21. det var mye fint på bambina og en av de jeg likte var denne reisesenga. veldig smart og praktisk og fine farger
    http://bambina.no/thumb_450.php?id=bilder_nettbutikk/b79e3e01b652def4d8c3f88bcd3c0605-image.jpeg
    jeg tar 3 lodd: følger,kommentar og sidebar :D

    SvarSlett
  22. Hejsan, vill också vara med och tävla om bodys från Bambina. En av mina favoriter är: http://bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=623&idkategori=38&kat_name=Leker&prod_name=Morsom%20gyngeleke%20%22gyngetusenben%22&startrow=

    Deltar med 2 lotter, är följare sedan tidigare.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg blir gjerne med
    mitt favorittprodukt er Prince Lionheart Slumber Bear (PRISVINNER) Orginal Tummy Sleep Plus, har ikke prøvd den men den virker helt genial for nyfødte og jeg skulle ønske jeg hadde en slik da min gutt var nyfødt. For han sov dårlig på natta.

    har lika på bloggen min i sidebaren og er allerede følger. Det blir vel 3 lodd det da:)
    ha en flott uke
    klem Wenche

    SvarSlett
  24. Obaby reiseseng cream. reisesäng är min favorit. martina_holst@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Jag är med och tar 2 lotter! Min favorit är:
    http://bambina.no/index.php?nr=90&idkategori=60&startrow=&case=4&id=1075

    och jag följer dig redan på Bloglovin. :)

    choklad@gmail.com

    SvarSlett
  26. Tack för tipset i min blogg om tävlingen!
    Jag är med och jag tar 4 lotter.

    1.Hos Bambina tyckte jag bäst om Søt jentebody riktigt söt var den.

    2.Jag har blivit följare av din blogg.

    3.Jag är följare på bloglovin nr.35

    4.Jag har tipsat om din tävling här: http://sandraalice-jardinsdumonde.blogspot.com/2010/10/ny-konkurranse-vinn-3-bodyer-fra.html
    Håller nu tummarna!
    Kram Sandra<3

    SvarSlett
  27. Jag är självklart med och länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/bodies-1911.html och hoppas jag får två lotter för det :)

    Favoriten är: Søt jentebody

    Håller tummarna!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jag är med, med 4 lotter.

    1. Jag blev förtjust i "Trendy jakke til små gutter"
    2. Jag är följare
    3. Jag blev nr 37 på bloglovin
    4. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/hildem-14-november.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  29. Hei!
    To lodd på meg! (følger og favoritt ting)
    Digger denne Body: Daddy´s Little Girl :)

    Klem Camilla

    toyotacrown@hotmail.com
    frkhaga.blogg.no

    SvarSlett
  30. Min favorit är matrosdress med matchende lue!

    JAg följer dig ni både via google och bl (39) och har tipsat om tävlingen här: http://fladdortvl.blogspot.com/2010/11/14-november.html

    Kram stina

    SvarSlett
  31. Mitt favorittprodukt er Drømmehagen aktivitetsbøyle. Den tror jeg minsten ville likt også.
    1 lodd på meg.
    Mvh Marit, mwaaler@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Foreløpig 3 lodd til jeg har funnet ut dette bloglovin greiene...:-D
    Mitt favorit plagg hos bambina er svart dress i 5 deler!!! Er ikke mye stiligere enn en liten tass i stilig svart dress!!!

    SvarSlett
  33. bodyer med skrift!

    1 lodd p meg :) KN roannima....:-)

    ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  34. 1 lodd: Er ikke så kjent med Bambina, men likte alt jeg så inne på nettsiden. Så kan ikke peke meg ut ett favoritt produkt. Da hadde nok listen blitt lang, mye kjekt.

    2 lodd: Done.

    3 lodd: 40

    4 lodd: Done. www.vassryggengaard.blogg.no

    SvarSlett
  35. 1 lodd: Kan vell ikke si at jeg har noe favoritt produkt, men synes det er veldig fint at de har så mye premature tøy. Tvillingene mine er født endel for tidlig, så var vanskelig å finne passelig tøy til dem:) Ellers synes jeg de har mange fine bodyer med gøyal skrift på:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  36. 1 lott: Lekker duffelcoat til små gutter. Så fin!
    2 lotter: Är redan följare på BL.
    3 lotter: Vet inte vilket nr jag har.
    4 lotter: http://care69.blogspot.com/2010/11/14-nov-vinn-3-bodys-fran-bambina.html

    SvarSlett
  37. Spilledåse,rangle og bodyer m tekst likte jeg godt!
    2 lodd på meg!

    SvarSlett
  38. 2 lodd på meg, og favoritten må jo være den trendy retro stelleveska. Den kan eg jo bruke som vanlig vekse :o) Eg har dessverre ingen små sjøl, men da tantebarn, tihi :o)

    SvarSlett
  39. Takk for hilsen på bloggen min :) Får prøve meg i de andre konkurransene dine og ja!

    Jeg tar 1 lodd.
    Det fineste på bambina syns jeg var de bodyene med skrift. I tillegg likte jeg at man kunne kjøpe ordentlig dress, selv til de minste babyene. Kjekt å vite, siden vi venter en liten gutt på nyåret :)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  40. Ännu en fin tävling! :) Jag följer dig nu på Bloglovin, tror jag blev nummer 41.

    Smoking 0-4 år var helt bedårande! :)

    SvarSlett
  41. Det blir 3 lodd på meg.

    Mine tvillingjenter på 2,5 år har akkurat sluttet med bleie så bodyene dems er blitt lagt bort men for 6 uker siden så fikk de en kusine og hun hadde vært kjempesøt i julebodyenen:-)

    SvarSlett
  42. Hei, ett lodd til meg. mkarijord@gmail.com
    Jeg liker best Fisher Price Learning DJ

    SvarSlett
  43. Hej! Jag är självklart med och tar två lotter Min favorit är BebePOD Plus matstol

    Hoppas på tur och länkar också i högerspalten i familjens blogg på: http://theotott.blogg.se

    Hoppas på tur! Ha det gott så länge!

    Malin, malin_rautila@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Nå som jeg er gravid og sover dårlig om natten så så, Dreamgenii Sovepute/ Gravidpute / ammepute utrolig deilig ut. Er følger av bloggen din og kommenterer = 2 lodd.

    Håper jeg har flaks :-)

    SvarSlett
  45. Favoritt produkt: Softly Snuggle Multi lekematte og babygym

    Da ble det et lodd på meg :)

    Mvh Runa S. Kjelland
    r_kjelland@live.no

    SvarSlett
  46. Multipute for mor og barn, det hadde vært tingen når jeg gikk gravid !

    Ha en fin dag Hilde !

    Klem fra Bente

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!