mandag 4. oktober 2010

Mobiltelefonens utvikling gjennom 20 år


Det er utrolig hvor fort tiden går. Vi har samlet opp mobiler gjennom 20 år, og her er den første fra 1990. Et stort voldsverk, som man i dag knapt kan kalle mobil :)


Her kan dere se et utvalg av mobilene som jeg og kjæresten min har hatt opp gjennom årene. Det som er litt morsomt å se er at på på begynnelsen av 2000-tallet skulle mobilene være bittesmå, mens de nå er blitt større igjen!

Her er min telefon akkurat nå:

Denne var jeg så heldig å vinne på LGs sommerfotokonkurranse, og som dere ser så har jeg endelig fått meg en rosa mobil! Det er en LG GT400 Viewty.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer, bloggen din er kåret til ukens blogg på mammabloggene.no :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er helt utrolig hvor det har det utviklet seg!! :) så fin telefon du har vunnet :)

    SvarSlett
  3. Himmel! Jeg hadde faktisk den eldste du har der i 1992! Men, den var nyttig på hytta den sommeren, selv om den var en koloss å ha i bilen! Hilsen Synnøve

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!