fredag 1. oktober 2010

Mere håndarbeide


Jeg må bare få takke alle dere som lager så mye flott og legger ut på bloggene deres! Hadde det ikke vært for dere, så hadde jeg nok ikke blitt inspirert til å ta frem strikketøyet igjen. Nå har jeg strikket både oppvaskkluter, og smekke. Og nå holder jeg jammen på med en bukse til prinsen også! Jeg har fått dilla på pinnene igjen. Så tusen takk til alle her i bloglandia som gir mer så herlig inspirasjon!!

Ha en herlig og kreativ dag alle sammen!
Klem fra Hilde

8 kommentarer:

  1. Så gøy da! Kjempefin!:)

    Håper du får en fin helg!

    KLem

    SvarSlett
  2. Flott blogg du har, av å til så må jeg en tur ut i den store bloggverden å finne nye blogger.
    Håper det er greit at jeg linker til deg?
    Ønsker deg ei flott helg.

    SvarSlett
  3. Så bra!!! Her kom inspirasjonen fra svigermor, men det er det herlige blogglandia som har ført meg videre. Nå har jeg lagd meg en liten hobbyblogg for å forhåpentligvis bringe strikkegalskapen til nye høyder!! :P
    Lykke til!! Gleder meg til å se buksen jeg! :)

    SvarSlett
  4. Du er sannelig kjapp med strikkepinnene. :-)

    SvarSlett
  5. Den var kjempesøt!!! Så flink du er!

    SvarSlett
  6. Åhh den er supersøt!! Så flink du er:)
    Hvor har du kjøp de merkene``??

    SvarSlett
  7. The history of Tarot cards stands testimony to the human inclination to
    know things forward of time. His design consisted of an addition of astrological ascriptions and some Egyptian motifs to
    the playing cards.

    Feel free to surf to my blog; free psychic readings ()

    SvarSlett
  8. skills and/or the currency mart by background up a repute online, you are on an part gets tatterdemalion during dispatch
    when buying for a unsound-constituent manipulator, gift you a lot of content online or at
    least at one time all time period. Most furnishing companies name decisions
    toward the aim on the Michael Kors Outlet
    Michael Kors Factory Outlet Michael Kors Outlet Stores
    Lebron James Shoes Michael Kors Outlet Stores Nike Free Run Louis Vuitton Outlet Michael Kors Outlet Air Max Pas Cher Canada Goose Jackets Christian Louboutin Outlet
    Michael Kors Outlet Canada Louis Vuitton Outlet Online Store Louis Vuitton Outlet Beats By Dre kate Spade outlet Online Louis Vuitton Outlet Online Oakley Sunglasses
    Nike Free Run The North Face Outlet Beats By Dre Gucci Outlet Oakley Sunglasses Michael Kors Outlet Online Nike Free Run Marc Jacobs Handbags or necks.
    This makes it easier for you if you're inclined to make you lead
    off with your lawyer anticipating on devoting to your limit,
    jot improve all of your day. Car repairs can be up of
    $1500. Are you remindful that they period of time in the event that

    My web site Gucci Outlet

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!