lørdag 2. oktober 2010

Koppholder til vognene

Husker dere at jeg skrev et innlegg for noen uker siden om at nå var det koppholder som sto øverst på ønskelista mi?


Etter alle de nyttige kommentarer fra dere, tenkte jeg at jeg skulle prøve å få tak i en fra Kiwi før jeg evt, kjøpte meg en. På den lokale Kiwi butikken hadde de aldri hatt noe sånt, så jeg gjorde som en annen blogger - sendte mail til Kiwi. Og der fikk jeg raskt svar tilbake om at de allerede hadde lagt en i posten til meg, og dagen etter lå den jammen i postkassen min! Utrolig bra service! Og den passet perfekt - både til barnevogna og til paraplytrilla.

Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg har klart meg uten! Koppholderen er helt genial!



2 kommentarer:

  1. Åh !! Har Kiwi de ?? Da skal jeg ta meg en tur innom der gitt ; for en sånn en står på ønskelista mi oxo !! De ser jo helt geniaaaale ut !! :)

    Ønsker deg ei flott helg !!
    Klem*

    SvarSlett
  2. Så bra service! Sånn kan man like :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!