onsdag 27. oktober 2010

Julegavetips

Nå er det faktisk mindre enn 2 måneder igjen til jul! Og jeg har iallfall begynt med julegavene - har du?

Tenkte å dele litt tips til dere fremover, og i dag vil jeg tipse dere om "Den beste boken om meg". Jeg har tidligere skrevet om denne flotte boken som er en moderne historiebok om barnet. Jeg har brukt boken i ca 1 1/2 måned, og syntes den er helt topp og tror prinsen vil sette stor pris på denne når han blir større!

Boken koster kr 299, og kan kjøpes hos Fill & Tell. Inne på sidene deres kan du også bla i boka, for å se selv hvor flott den er. Les gjerne omså hva jeg skrev om boka.

3 kommentarer:

  1. Å så spennende, jeg må dit å "bleddre" litt i denne :o)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Heisan du. Takk for tips. Ang pjoning, så er det egentlig hekling på vanlig måte med fastmasker, bare at istedet for å ta tråden gjennom begge løkkene i masken, velger man enten den forreste, eller bakerste. Lykke til!
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  3. tusen takk for at du ville være med på candyen min.
    Ha en fin helg.
    Ann Kristin

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!