søndag 24. oktober 2010

Jeg en syerske?





Av og til får jeg skikkelig ånden over meg, og henter frem symaskinen for å sy noe jeg har sett i en bok, i et blad eller på en blogg. Eller noen ganger noe som har dukket opp i hodet mitt! 
Denne skal jeg ikke skryte på meg å ha funnet på selv! Mønsteret til denne gåsa er hentet fra en Tilda-bok, og jeg syntes resultatet ble ganske så søtt! Nå bor denne i vinduskarmen på kjøkkenet, hvor den nok får med seg mange morsomheter i løpet av en dag!

Ha en herlig søndag!

Klem fra 
Hilde

5 kommentarer:

  1. Du ER en syerske. Kjempefin ble den!

    SvarSlett
  2. Denne var flott!!! Du kan da virkelig sy!
    Takk for at du er med i candyen min.
    Lykke til :-D
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Heia!
    Så flink du er - den ble kjempestilig. Kanskje æ legg inn bestilling på nye stuegardiner hos deg siden du er mye flinkere enn meg med symaskinen ;). Ha ei strålende uke. Klem fra Monica

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!