onsdag 20. oktober 2010

Hobbykveld


Jeg elsker salg, og nå har jeg fått en stooooor pakke fra Panduro som hadde salg i nettbutikken for noen uker siden. Jeg blir alltid så fristet av disse salgene, og ender stort sett opp med å handle endel. Nå har jeg fått masse flott til å scrappe både kort og fotoalbum med, så i kveld blir det scrappekveld på meg mens min kjære ser fotballkamp.

Ønsker alle sammen en krativ kveld, og minner om at det er siste mulighet til å vinne en Sophie-bitering i konkurransen min.

Klem fra 
Hilde

5 kommentarer:

  1. Å så masse spennende saker du har i denne pakken, reneste julaften når man får slike i posten :o)
    Ønsker deg en hyggelig hobbykveld Hilde!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Så deilig å ha noe å gjøre mens mannen ser på kamp:-)
    Elsker Panduro jeg også, der kan jeg finne på å rusle rundt i flere timer:-)

    Håper du hadde en herlig scrappekveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Kos deg masse i kveld!!! Herlig.
    Jeg venter spent på trekningen:)

    SvarSlett
  4. Handlet masse på salget til Panduro for noen uker siden jeg også - så utrolig mye fint og så moro når pakka kommer i posten :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  5. Eg har fått nokre sånne pakker eg også, det er kjekt og spennande å få så mykje fint i posten :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!