tirsdag 12. oktober 2010

Hildes grønne tips - Økologisk hudpleie





Jeg er så heldig å ha fått to produkter fra Lykkelig som liten som jeg skal teste på babyen min.

Lykkelig som liten er et firma som ble startet av legene og ektefellene Kari Løvendahl Mogstad og Nils Ivar Leraand fra Trondheim. Filosofien til Lykkelig som liten er å tilby barn og mødre trygge og rene hudprodukter. Disse er laget av de beste naturlige og økologiske råvarer, og ingen av disse produktene inneholder parabener. Oppskriftene er utiklet av ekteparet selv, og de har testet ut produktene på sine fem barn. Produksjonen av salvene og oljene skjer på Mariaklosteret på Tautra i Trondheimdsfjorden, som har lang erfaring med slik fremstilling.

Produktene vi skal teste ut er barnesalven og hudkremen med lavendel.

Barnesalven er en god og nærende salve, og passer for alle, både små og store, som sliter med tørr, kløende eller irriterende hud. Du kan lese mer om denne salven og hva den inneholder her.

Hudkremen med lavendel er en rik og behagelig krem som tilfører huden mye fukt og næring. Den inneholder gode oljer som er anbefalt av hudleger.  Denne kremen kan du lese mer om her.

Jeg har også kost meg masse med den utrolig flotte bloggen til Lykkelig som liten. Denne må dere få med dere. Her er det mye nyttig å hente for oss som har små i huset. Du kan også bli kjent med Lykkelig som liten på Facebook.

Jeg og prinsen gleder oss masse til å teste disse flotte produktene, og vi kommer tilbake med hva vi syntes når vi har fått brukt dem ei stund. Tusen takk til Lykkelig som liten for de flotte produktene.


Alle opplysningene er hentet fra nettsidene og brosjyrene til Lykkelig som liten.

1 kommentar:

  1. Lykkelig som liten er en kjempeflott blogg. Har ikke testa noen av produktene enda, så det blir spennende å se hva du syns.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!