søndag 31. oktober 2010

Ha en fin Halloween og tips om en gratis Bambino-skje ♥

 
Det er søndag, og vi koser oss og slapper av. Har vært og kjøpt inn deilig is fra Ben & Jerry, og senere skal jeg lage Hellstrøm's kylling mens prinsen og pappan ser Rosenborgkamp. 

I kveld dukker det vel opp mange små rakkere på døra, og her i huset har prinsen fått kjempeflotte Halloween-smokker som jeg vant på MAMs Facebookside. Tusen takk til Gunilla for de flotte og stilige smokkene! 


Om ikke lenge kommer det en ny konkurranse med flotte premier fra Bambino, så følg med! I mellomtiden kan du gå inn på Bambinos Facebookside, "like" siden, gå inn på fanen "få en skjed" og fylle inn dine opplysnigner, så kan en flott skje fra Bambino havne i postkassen din! Fristen for å gjøre dette er i dag, så raska på.

Ha en fin Halloween-kveld alle sammen!

Klem fra
Hilde

5 kommentarer:

  1. Supertøffe Halloweensmokker :)
    Håper du har en deilig søndag :) Jeg har en liten utfordring til deg på bloggen min. Jeg vet ikke om du liker å ta imot slike utfordringer men den ligger der i alle fall :)

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    Får ikke til å sende dæi mail. men send mæi gjærne en på kristine_p_@hotmail.com
    Så øte halloween smokker du vandt da:)
    Her kom det ingen onger på døra ho oss. Litt kejdelig for vi hadde kjøpt inn en del snop. Men e vel egentlig ikke så alt for mange barnefamilier i gata våres.
    Håpe du har en fin kvled

    SvarSlett
  3. kjempe søt gutt og smokker:)

    SvarSlett
  4. jeg ville så gjerne ha en skje, men man måtte jo sende inn bilde av barnet med den nye smokken... og DEN har ikke jeg sett :P

    Så ingen skje til oss...

    SvarSlett
  5. Da har jeg prøvd, men sto i det skjemaet også at man må ta å sende inn bilde... men krysser fingrene.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!