fredag 15. oktober 2010

Flotte treleker til barn og rabatt til mine lesere

Jeg har kommet over en utrolig flott svensk nettbutikk, Ekorren och Nöten Träleksaker , som selger utrolig flotte og pedagogiske treleker. Lekene lages i mange flotte farger, noe som dere kan se på de flotte bildene under.

Sjekk her for noen ekspempler på de flotte lekene de har:



Det viser seg at man ofte kaster leker i plast og at treleker blir tatt vare på, Disse lekene er laget i massivt tre og deretter malt i flotte farger.

Nå gir denne nettbutikken dere lesere 15% rabatt på kjøp til 31. oktober 2010. Rabatten gjelder på kjøpesummen før frakt. Prisene på siden er i svenske kroner, og det vil si at lekene har gode priser når man regner kronekursen. Og som ikke det er nok trekkes momsen på 20% bort i tillegg når varene skal sendes til Norge! Så her har dere muligheten til å gjøre et skikkelig kupp. På tide å handle julegaver? Husk at bestillinger (før frakt) under norske kroner 200 er tollfrie, så her skulle mulighetene for gode kjøp være tilstede.

For å få denne rabatten må dere gjøre følgende:

Når du bestiller bruker du rabattkoden "HILDE". Handler du fra Norge må du enten ringe inn eller bestille via mail. Dette fordi websiden ikke vil la deg bestille fra Norge. For dere som bestiller i Sverige, trenger dere bare skrive inn rabattkoden.

Gå inn på nettbutikken for å se på de flotte lekene til Ekorren och Nöten Träleksaker .


Bli også gjerne med på Facebooksiden ders hvor det også dukker opp rabatter og tilbud.

1 kommentar:

  1. Hilde du Hilde!!! Kan ikke du ta å sende meg adressen din fortere enn svint?? Du skjønner nemlig det...jeg har noe jeg skulle snedt til deg! Det har seg nemlig slik at du har nettopp blitt trukket ut som en av vinnerne på give-away´en min..så nå gleder jeg meg til å få sende deg en aldri så liten pakke :)))
    min mailadresse er:
    tovenymarkandersen@gmail.com
    -send meg privatadressen din så kommer den nok i postkassen din i løpet av uken:)))
    Gratulerer så masse,-så koslig du ville være med ...jeg har storkost meg med å lese alle de fine,flotte kommentarene!!!!!
    toveklem:))

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!