torsdag 14. oktober 2010

Fantastisk pakke i posten


Jeg er så heldig å ha fått en kjempeflott pakke i posten fra Kort og Kos til prinsen vår med masse spennende produkter som lillegutt skal få teste.

Kort og Kos selger anledningskort, ulike kosebamser til baby, suttekluter, spilledåser, sengetepper, uroer, badesett m.m.  Merkevarer som de selger er: Kaloo, Jellycat, Bukowski, Keel og Tinka. 

Det første produktet jeg tok opp fra esken var den skjønne apekatten .  


Apekatten er i den mykeste cord, og kommer fra Jellycat. Denne var helt nydelig og jeg gleder meg til at prinsen skal få bli venn med denne flotte apen!

Den neste leken var en liten bamse som kan festes på armen til babyen.


Denne søte bamsen er fra Kaloo og akkurat nå får du den til introluksjonspris kr 34 som er 1/2 pris.

Det tredje produktet var denne flotte krokodillen: 


Denne er også laget i mykeste cord. Korkodillen var også utrolig søt!

Det siste var en sutteklut.

Denne flotte, myke blå bamsen er fra Kaloo og er utrolig myk og søt!

Jeg gleder meg masse til at prinsen skal få teste ut disse herlige produktene! Ta en titt innom siden til Kort og Kos og sjekk alt det flotte de har. Her har man virkelig muligheten til å kjøpe mange flotte julegaver! Det er jo snart bare 2 måneder igjen til julaften, så det er vel på tide å begynne snart.
I tillegg har Kort og Kos en kjempeflott side på Facebook.Medlem nr 350 får handle i butikken med 50% rabatt, og det er bare noen få igjen, så kanskje det blir akkurat deg!

Vi kommer tilbake med flere innlegg ettehvert som mini får testet ut de flotte lekene! 

Tusen, tusen takk til Morten hos Kort og Kos for den utrolig flotte pakken!

Ha en koselig torsdag kveld!

Hilde :)

2 kommentarer:

  1. Så utrolig søte bamser. Jeg elsker bamser, så blir sikkert kjøpt mye til den lille. Kaloo kjenner jeg til, da jeg har fått en slik allerede. Den er kjempemyk og god.
    Ha en fin fin dag videre :-)

    Klems fra meg

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen hos meg, setter stor pris på det.
    Så mye lekkert du har fått i posten og som mini skal prøve ut. De bamsene ser så skjønne ut.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!