onsdag 6. oktober 2010

Babypakke 6 - 12 måneder fra Rimi

Da har jeg endelig fått hentet ut den andre gratis babypakken fra Rimi. Også denne pakken var innholdsrik, og her ser dere hva som var inni esken:
Bleier, engangs-mekker, tisselaken, svømmebleier, toalettmappe med babyolje og våtservietter, Asan-såpe, shampoo og balsam, dr Greve såpe, tannkrem, enda en pakke våtservietter og tamponger. 

En lett blanding av produkter for både mor og barn. 

Vil du også ha babypakkene fra Rimi, bestiller du her.

Ha en flott kveld!

Klem fra  
Hilde

P.S. Trekningen av Solkatt-konkurransen kommer litt senere i uken ;)

5 kommentarer:

  1. Jeg hentet min for en mnd tid siden og min var IKKE så innholdsrik...
    Var pampers vaskeservietter og en 4pakning med bleier. Engangs-smekker og 2 avent skjeer..
    Var kjempeskuffa...

    SvarSlett
  2. Syns det er så kjekt att de bidrar m sånt :) Har du fått fra libro og? Som du henter på Lindex?:):)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Så koselig at du har deltatt på Giwe Away hos meg. Jeg blir alltid så glad jeg når jeg "treffer" nye bloggere :-)

    Koselig blogg du hadde også! Kommer nok til å komme innom her igjen :-)

    Jeg ser du har fått med deg Rimi pakken hjem, firmaet jeg jobber i pleide å sponse den pakken før, men vi valgte å avslutte samarbeidet da ICA Norge ble så vanskelige. Litt synd egentlig siden vi leverte Phillips Avent varer, som har de fineste flaskene og smokkene.

    Ønsker deg en riktig fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  4. jeg har ikke hentet min enda, kanske jeg frfår det til i dag?? spennende å se hva jeg får da...

    SvarSlett
  5. Jeg har akkurat bestilt Rimipakken for andre gang. Synes det er så kjekt å få prøver på ulike produkter, og det var mye takket være alle babypakkene fra førstemann at vi kom fram til den bleietypen og stelleproduktene som vi endte opp med, og praktisk å slippe å kjøpe en masse rart for å teste ut.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!