mandag 13. september 2010

Vinneren av vognpose fra Elodie Details!


Tusen, tusen takk til alle dere som har vært med i denne konkurransen! Det har vært utrolig mange, og jeg har blitt kjent med så mange flotte blogger!! Dere er vel alle kjempespente, så det er vel bare å hoppe rett i det.  Det kan dessverre bare bli en heldig vinner, og derfor har jeg som vanlig brukt random.org for å finne den lykkelige vinner for å få en rettferdig trekning!

Og vinneren ble

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v



Det ble nr 221 som er Guro med bloggen Hobby og turaboksmammaen som ønsket seg den stripete - Stripes og stripes! vognposen!!! Gratulerer så masse med den flotte premien! Håper den kommer godt med nå som det går mot en kjøligere årstid Send meg en mail med adressen din så snart som mulig. Denne finner du på bloggen her under "om meg" og kontakt :)

Tusen millioner takk til Elodie Details for den flotte premien og et fantastisk samarbeid!

Til alle dere andre som ikke vant - jeg har 4 konkurranser til akkurat nå hvor du kan prøve vinnerlykken:

1. Vinn et valgfritt plagg fra Solkatt
2. Vinn et gavekort fra Fina Frön. 
3. Vinn smokker fra MAM
4. Vinn smekker fra Rarabarn

Og som ikke dette er nok - det kommer flere konkurranser som du ikke vil gå glipp av, så følg med! 

Ha en fantastisk mandag og ha en herlig uke!

Klem fra Hilde

5 kommentarer:

  1. Gratulerer til Guro med premien !!
    Jeg prøver lykken i de andre konkurransene dine !!Ønsker dere begge en flott mandag :)

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar;)
    Sannelig er det konkurranser på gang her inne:D Koselig det;)
    ha ei flott uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. tusen tusen tusen tusen takk.. nå er jeg i sjokk. jeg har aldri vinnet noe i hele mitt liv. så nå er jeg så glad..

    takk takk takk takk
    hilse fra mannen og si takk også..
    vi kommer til å få brukt for den, helt klar.. så nå gleder vi oss bare til at det skal bli litt kaldere...

    når det gjelder pisa er det å anbefalle, men det var veldig varmt der når vi var der og det var vel hovedsakelig det sjeve som var moro.. vi hadde med oss alle barna..
    har dere noen andre planer i italia???

    takk igjen
    og ha en fin kveld det få ri allefall jeg..
    sitter nemlig her med et smil og munnen

    klem guro

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til vinneren!
    Så kjekt at du har lyst til å være med på
    min Give Away. Lykke til!
    Ha en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!