onsdag 1. september 2010

Vinner av personlig almanakk

Ja nå er det vel mange som venter i spenning på hvem som er den heldige vinner av personlig almanakk?

Før dere får vite hvem den heldige er, må jeg bare si tusen, tusen takk til alle som har deltatt! Det var utrollig mange deltakere denne gangen, og jeg har blitt kjent med så mange flotte blogger gjennom de flotte kommentarene deres!



Vinneren av personlig almanakk er:


v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Jeg har brukt random.org for å få en rettferdig trekning:



Lodd nr 112 tilhører:
Størstepias bekjennelser. Hun har en så herlig blogg, så jeg anbefaler alle å ta en titt innom henne. Gratulerer så masse Størstepia!! Send meg mailadressen din, slik at du får premien din. Mailen min finner du på bloggen under "om meg" og kontakt!

Til alle dere andre som ikke vant denne gangen - jeg har 3 andre konkurranser akkurat nå:
  • Vinn en vognpose fra Elodie Details.
  • Vinn et gavekort på kr 300 SEK fra Fina Frön som har de lekreste barnekær! Mens konkurransen pågår kan du også handle fra dem og få gratis frakt til Norge!
  • Vinn et valgfritt plagg fra Solkatt som selger solbeskyttende klær til barn. Mens denne konkurransen pågår kan du handle fra dem å få 10% rabatt.
Til helgen kommer det enda en konkurranse, og det blir mange fine konkurranser utover høsten! Så følg med!

5 kommentarer:

  1. Iiiiiii, vant jeg?!?!?!
    Så utrolig moro!
    Også en slik personlig almanakk som jeg alltid har ønsket meg da:-)
    (Men aldri fått rotet meg til å bestille...)

    Tusen tusen takk!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren !! Jeg krysser fingrene for de andre konkurransene jeg ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til Størstepia...var velfortjent :o)

    Koselig og komme over bloggen din Hilde M ;o)

    Hilsen Hege

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!