mandag 6. september 2010

Vakker høst


I dag var jeg og mini på trilletur etter en bytur med trening og litt shopping på formiddagen. Det var et utrollig vakkert vær, og jeg kunne ikke annet enn stadig å tenke på hvor heldig jeg er som får være hjemme og nyte så vakre dager sammen med verdens vakreste lille skapning! Og det beste av alt er at det er meldt like flott vær, kanskje litt varmere, resten av uka! JIPPI!!! Så nå skal vi nyte dagene ute og kose oss masse. Det er jo ikke til å stikke under en stol at det er blitt september og høst, og flere steder på turen ble vi minnet på det. 

Trærne har begynt å skifte farge:

Rognetrærne er fulle av røde bær. Håper ikke det er sant som man i gamle dager sa at det blir mye snø når det er masse rognebær på trærne, for da blir det snørekord til vinteren....


Og da jeg nærmet meg huset vårt, så fikk jeg så lyst å plukke blomster. Det er mange år siden sist, selv om jeg har tenkt tanken 1000 ganger. Plukket litt på turen og litt i hagen, og syntes buketten ble kjempesøt:


Ha en fin kveld og en herlig uke alle sammen!

Klem fra Hilde

7 kommentarer:

  1. Ja, er det ikkje deilig å kunne få rusle rundt i så strålande vær, med en liten skatt i vogna !! Eg har vore på tur med "min skatt", Frikken og eg var ein tur i fjøra og hadde med niste!

    Herlig bukett du hadde plukka. Flotte bilder. Kos deg, og hels mini og sei han er en heldig liten plugg !!

    SvarSlett
  2. Takk for at du deltar i RAK-trekningen vår.

    Hilsen

    Hjertelaget v/Kristin

    SvarSlett
  3. Tur i høstsola er jo bare herlig!:)

    Håper du får en like fin tirsdag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig med en god tur! Flotte bilder og kjempefin bukett!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av en herlig dag :o)
    Nyt høstværet!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. å ja d e herligt i disse dagene når solå skinne så godt:) bare å nyda d!:) uff hb helr isje at d ska bli snøREKORD i år!! isje itte den vinteren m hadde i fjor!!! brrrrrr;/
    klem June:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!