mandag 20. september 2010

Dagdrøm med Solia


bildet er hentet fra google

I permisjonstiden skal alt nytes til fulle, men noen ganger er det likevel godt å drømme seg langt vekk, for å se for seg hva man kan gjøre sammen med familien! Familien min som jeg er blitt så uendelig glad i!! 

Jeg og min kjære har jo lenge likt å reise, og vi tenker jo ikke å slutte med det etter prinsen kom til verden. 

I dag mens jeg satt og surfet rundt på nettet kom jeg over Solias sider - igjen ♥  Så mange herlige destiasjoner, og så mange drømmer. Utrolig mange flotte reisemål som f.eks. vanlig sydentur til Gran Canaria, safari til Afrika eller Cruise i Karibien!! Oh yes - tenk et cruise i Karibien med både den store og den lille prinsen i mitt liv ♥

Da jeg var gravid i fjor sommer var vi i USA og nøt herlige dager i Florida og Louisiana. Kommer til å lage noen innlegg derfra senere i høst. Ferien var helt perfekt, men jeg har sagt  mer enn en gang at jeg angrer på at vi ikke var mer i Miami enn en dag! Byen var jo så utrolig flott med så mye spennende. 

Bildet er lånt fra solia.no

Så i dag drømmer jeg meg bort til Florida og cruise i Karibien med Solia. Ikke nok med å få oppleve mer av Miami, men å etterpå kunne dra på et cruise med verdens største cruiseskip! Da skulle jeg "moillkosa" meg og fått solt kroppen min som nå har farge på lik linje som skummet melk! Og fått oppleve masse, nye spennende steder! Tenk å få la minstemann bade på en kritthvit strand på Bahamas? Og få oppleve karibisk stemning og folkeliv i nye havner hver dag. Sukk! Og ikke minst den spennende turen til et av de flotteste kjøpesentre jeg har vært på - Sawgrass Mills. Det gikk noen dollars der i fjor he he! Og flere dager i Miami!

Ahhh for en herlig dagdrøm da dere!! Det er jo lov å drømme litt en regntung høstdag. Før jeg vet ordet av det er vi kanskje i USA igjen?

Ha en fin fin mandag kjære lesere! Husk å dagdrømme litt da dere :)

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fin og fresh siden din var blitt! :)

    Deilig å dagdrømme litt, men jeg må innrømme at jeg er veldig glad i høsten, så jeg koser meg skikkelig for tida jeg! :)

    Håper du har en fin mandag!
    KLem

    SvarSlett
  2. så deilig å drømme seg bort i reising.
    du må sjekke innom bloggen min. er en liten overraskelse til deg der:)
    klem

    SvarSlett
  3. Tihi...
    Nesten så du beskrev turen vår for et par år siden det jo;-)
    Cruise var helt fantastisk. Kan ikke beskrives. Å ha med barn var også en drøm. Tenk å få se så mye forskjellig og ikke trenge å bytte hotellrom!!!
    Blir helt "syk" av å se bildene dine her...
    Og jeg er HELT enig - SAWGRASS mills er vel et av de beste kjøpesentre jeg har vært på i hele verden!!! Der kunne man vært i en uke tror jeg:-) (Med sponset kredittkort, hihi)

    Ha en flott mandagskveld!
    klem fra størstepia

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!