mandag 6. september 2010

Smekker fra Rarabarn.se


Jeg er så heldig å samarbeide med den svenske nettbutikken Rarabarn. Rarabarn er en nettbutikk som importerer leker, først og fremst fra USA. De fører merkene Uglydolls, Mudpuppy, Zoob, Fairy Dress og Retro Collection som ikke er så lett å få tak i andre steder.

Her om dagen fikk jeg en kjempeflott pakke med smekker fra dem som inneholdt et sett med 4 smekker fra  Retro Collection. Smekkene er laget av 100% bomull og måler 31 x 22 cm. De kan vaskes på 40 grader. Smekkene er tykke og gode, samtidig som de er myke og behagelige. Et sett med 4 stykker koster kr 199 SEK (ca kr 168 NOK).

Butikken selger i tillegg til mang flotte smekker, mye annet, og den er absolutt verd et besøk. Bl.a. selger de Uggly Dolls, som jeg syntes er utrolig morsomme! 

Tusen takk til Eva på Rarabarn som har vørt så snill å sende meg den flotte pakken! Den kommer godt med nå som prinsen spiser mange ganger om dagen :)

4 kommentarer:

  1. Heldig du er! Flotte smekker :)
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. så artig å finne "sambygdinger" ;)

    ska kike på resten av kokurransan dine ja :) og legg t bloggen din i lista mi

    SvarSlett
  3. Nu är vinnaren i min tävling i samarbete med namnnappen.se utsedd!

    Kika in och kolla om det var just du som vann! :)

    Hälsningar, Ingrid (http://p0llys.blogg.se)

    Och om det inte var du som vann, tappa inte hoppet! Det kommer fler tävlingar och fler chanser att vinna :)

    SvarSlett
  4. Herlige farger og stoffer på smekkene!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!