søndag 19. september 2010

Prinsen er 8 måneder


Hurra for prinsen vår som er hele 8 måneder i dag! Det er utrolig hvor tiden går, men de siste 8 månedene har vært de herligste i vårt liv! Gutten vår er verdens herligste skapning, og vi er så glad i vidunderet vårt at det kan ikke beskrives med ord! Han er definisjonen på lykke :)

Nå skal vi nyte dagen, og kanskje han lærer noe nytt i dag også! For nå skjer det nye og spennende ting nesten hver dag! Men nå er den en liten som sier "mamma", så da må jeg gå! 

Ha en herlig søndag!

Klem fra Hilde

9 kommentarer:

  1. Hurra! Søt liten prins :)
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med 8 måneders dagen idag :) Så søt han er :)
    klem fra siv anita

    SvarSlett
  3. Gratulerer med månedsmarkering! Her er minstetrollet rukket og bli 4 mnd og jeg er også overrasket over hvor fort den tiden har gått... men klart, med en på 2 år i tilegg så er jo plutselig dagene over! :)

    Nyt dagen da og kos dere masse!

    SvarSlett
  4. Skjønn liten gutt! Sier meg enig i at det er helt fantastisk. Minsten min er akkurat rundet 6 måneder og jeg synes også det skjer noe nytt hele tiden:). En herlig tid!

    SvarSlett
  5. GRATULERER til den skjønne prinsen din!!
    Ønsker dere begge vidunderlige høsdager!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  6. Hei til go`gutten "vår". Håper dere har hatt en fin "bursdag" idag :)
    Er spent på å hilse på han igjen, nærmer seg veldig nå - gleder oss masse !!
    Klem fra bestemor og bestefar sørpå :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med å ha en 8 mnd gutt i hus :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer til søte prinsen på 8 mnd!!

    (litt på etterskudd) :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Ååå ko herlig han er:D Kor stor er han?Nå nærmer de seg 9mnd.. Herremin kor tiden går:) Klar for en til eg:D hehe..

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!