lørdag 18. september 2010

Nye Brucebukser fra Fina Frön


I forbindelse med at jeg har en konkurranse her på bloggen i samarbeide med Fina Frön, så tilbyr nettbutikken mine lesere gratis frakt mens konkurransen pågår. 

Jeg har jo tidligere skrevet om hvor utrolig fornøyd jeg er med Brucebuksene som er Fina Fröns eget merke. Buksene har en kjempegod passform og er slitesterke. Jeg benyttet meg derfor av tilbudet for å kjøpe en ny Brucebukse til prisen vår. Og bare noen dager etter bestillingen, fikk jeg busen i posten. 


Innpakningen var kjempelekker, noe som gjorde det enda mer stas å få pakke. Og inne lå denne flotte Brucebuksen som jeg hadde bestilt. 


Buksen var rålekker, og jeg er nok engang utrolig fornøyd med produkter fra Fina Frön. Benytt deg av tilbudet med gratis frakt du også. Det varer tom 21.09.10. Husk også å delta i konkurransen om du ikke allerede har gjort det.

3 kommentarer:

  1. oj, så kjekt!
    Takk for tips, skal rett inn å se.
    Er nemlig på bukse-jakt til begge jentene for tiden:D

    Håper du har en strålende lørdag
    Klem♥

    SvarSlett
  2. For en stilig bukse :) Den kommer prinsen din til å bli fin i :)

    SvarSlett
  3. sånne bukser elsker jo jeg, men lommeboka er altfor spinkel for tiden :( melder meg på konkurransen jeg:P

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!