tirsdag 21. september 2010

Nydelige klær fra Filifjong

Jeg er så heldig å ha fått en fantastisk flott og morsom pakke fra Filifjong. Filifjong er en spennende nettbutikk som selger klær til barn som ikke alle andre barn har. Det er utrolig masse flotte og morsomme klær her, så har du enda ikke vært innom, må du ta deg en titt!

Filifjong oppsto som et alternativ for alle som liker morsomme, fargerike og fantasfulle klær. Klærne skal være behagelige å ha på, og ha en overkommelig pris. Sortimentet til Filifjong er i stadig utvidelse, og vil variere etter tiden på året. Du finner også Filifjong på Facebook.

Prinsen min fikk denne flotte fleecedressen. Så nå er han ikke bare den lille prinsen min, men også mammas lille tigergutt he he:


Var den ikke utrolig søt?? Den har til og med hale! Tigerdressen og de andre flotte fleecedressene finner du her. Her er det bl.a. mus, panda og bjørnedrakt. Disse koster kr 250.

De har også strømebukser og leggings i mange flotte og spennene utførelser, og jeg fikk denne flotte ugle-strømpebuksa:

og denne flotte froske-leggingsen:


Strømebuksene koster kr 69, og finnes i utrolig mange morsmme mønstre. Her finner du garantert de fineste strømpebuksene i år både til prinsen og prinsessen. Leggingsene får du i både ape, kanin, panda og frosk. Disse koster kr 139.

Jeg har allerede rukket testet alle 3 plaggene. Fleecedressen er myk og varm, og kommer til å bli kjempegod nå som det blir kalde høstdager. Jeg har vasket den 2 ganger og den er like fin! Strømpebuksen er i et mykt og godt materiale, og sitter kjempegodt. Den tåler godt en støyt, da prinsen spreller og åler seg rundt. Det samme gjelder for leggingsen. Disse er også vasket 2 ganger og er like flotte. Ikke bare virker kvaliteten å være god, men klærne er jo så søte og morsomme at jeg får et ekstra smil om munnen når han har de på. 

Så ta deg en tur innom og sjekk ut alt det flotte som Filifjong selger i nettbutikken! Her er også en konkurranse hvor du kan vinne ditt favorittplagg. Fristen for å være med er 25..09.10

Tusen hjertlig takk til Nina på Filifjong for den flotte pakken!

Ha en morsom og herlig dag folkens!

Klem fra Hilde

5 kommentarer:

  1. Heisann :)

    Takk for koselig kommentar ang unge mødre :) Var veldig hyggelig sagt.

    Ha en fin uke selv :)

    SvarSlett
  2. Så vittig, jeg hadde et innlegg om de strømpebuksene for noen dager siden!:) Veldig stilige!:)

    Håper du får en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei.

    Så søt en tigergutt.
    Hvordan er størrelsen på drakta?
    Ser de har str 95, som skal gå fra 18 til 24 mnd, min prins er noen mnd eldre, men kanskje det går alikevell?

    -Black Orchid-

    SvarSlett
  4. Åhh helledussen såå herlig den tigergutt dressen :)

    ha en fin dag:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!