lørdag 4. september 2010

Ny konkurranse - vinn smokker fra MAM - AVSLUTTET

MAMs designkolleksjon i 2010 har hentet inspirasjon fra urbefolkningene, og har enkle, grafiske motiv som leker med øyet.  Det  handler om tilhørighet, og i dag er det mange som lengter etter det enkle og grunnleggende i livet.  
Det er fokus på at urbefolkningen har en historie å fortelle , og deres bruk av sterke farger og grafiske elementer, som har vært en inspirasjon til  MAM's siste kolleksjon. Designere fra Spring Studios har tolket dette på sin egen måte.  
Interessen for urbefolkning og om å finne meningen med livet , handler også om å ta tilbake den rikdom i både form og farger som minoritetsgruppene representerer.

Kolleksjonen selges under MAM Designs 6m+ latex og MAM design 6 m+ Silk Treat, og finnes i Norge nå høsten 2010.

Jeg er så heldig å få samarbeide med MAM om å lodde ut et sett med 2 smokker til 5 heldige vinnere fra Tribe Collection.

For å vinne må du gjøre følgende:

1 lodd: Skrive en kommentar på dette innlegget hvor du svarer på følgende spøsrsmål: Når ble MAM grunnlagt? Svaret finner du på sidene til MAM. Oppgi også om du vil ha smokk til jente eller gutt.
2 lodd: Legge deg til som følger av bloggen min
3 lodd: Skrive om konkurransen på bloggen din og lenke tilbake til min blogg (sidebaren er også ok).

Konkurransen pågår til 8.oktober og er åpen for deltakere både i Norge og i Sverige. Husk å skrive i kommentaren din hvor mange lodd du tar. Lykke til!  

Tusen takk til MAM for den flotte premien!

56 kommentarer:

  1. 1 lott: Svar 1976
    Jag önskar vinna nappar till flicka.

    2 lotter: Jag följer redan din blogg via Bloglovin.

    3 lotter: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

    E-post: carolina.ahsberg@telia.com

    SvarSlett
  2. 1 lodd: 1976, jeg vil vinne smokker til en gutt

    2 lodd: Jeg ble følger i dag :-)

    3 lodd: Har linket deg på bloggen min Rådyrveien 14

    God helg!! :-)

    SvarSlett
  3. 1 lodd : 1976 - og trenger smokk til gutt !!
    2 lodd : Jeg følger deg allerede ;) ;)
    3 lodd : Sidebaren still åååkei ???

    Ha en flott helg :D
    maribellingmo@hotmail.com

    SvarSlett
  4. MAM ble grunnlagt i 1976, jeg ønsker jentesmokker.Da jeg er tante til ei som bruker smokk, og ikke vet hva nurket i magen er;)
    Jeg er følger fra før, oh har linket til bloggen din på min blogg:)

    Ønsker deg en flott helg

    SvarSlett
  5. Grunnlagt i 1976
    Vil ha smokk til gutt på 1,5 år
    Skal nå linke dette på bloggen min
    Tror jeg er følger

    SvarSlett
  6. - MAM ble stiftet i 1976 i Wien.

    - Jeg ønsker smokk til en gutt

    - Legger meg til som følger! :)

    Og linker med bilde på den ene sidebaren min. Da blir det vel 3 lodd:)

    SvarSlett
  7. 1: 1976 - jentesmokk
    2: følger bloggen din (fant dden digre knappen til slutt :) )

    Tror jeg da kvalifiserer til 2 lodd, men tar så mange jeg får!

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  8. SÅ arti!
    Svaret er 1976.
    Jeg ønsker smokker til gutt :)

    Kjempearti konkurranse/giveaway!

    2 lodd på meg! Ha en god dag!

    SvarSlett
  9. 1976, jeg vil vinne smokker til en babygutt

    SvarSlett
  10. Svaret er 1976, og om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg smokker til gutt. :o)

    Tar 2 lodd siden jeg også er følger. :o)

    Mvh Kirsebær

    SvarSlett
  11. 1 lodd: 1976
    2 lodd: følger fra før!!

    Vet ikke hva det blir ennå, men følges trenden i familien blir det en jente!! ;0)

    HildeR
    mari_gull@yahoo.no

    SvarSlett
  12. MAM ble grunnlagt i 1976 = 1 lodd
    jeg ble følger i dag = 2 lodd
    Har termin to dager etter trekningen så du får vite smokke-kjønn dersom jeg skulle være så heldig å vinne. Hvis ikke får du velge ut noen som har litt unisex utseende. De hvite på bildet funker vel både til gutt og jente;)
    Linker i sidebaren til konkurransen på bloggen vår = 3 lodd
    klem fra Ingrid

    SvarSlett
  13. Heisan! Du har vunnet på min give away. Gratulerer! Mailer du meg adressen din til epost: eirin.edvardsen@gmail.com så jeg kan få sendt den avgårde til deg. :-)

    SvarSlett
  14. skynda sig att villja biträdande med OCH skylt på en knapp =) i en kapplöpning för 1 år tjej OCH svaret på din Fraga år 1 1976 ...
    2 . hittade din blogg idag portfölj OCH Ska den
    3 rusa har skrivit om dem på min blogg som är Langres ner =)

    OCH JAG har har länkat jezzicaandersson.blogg.se

    SvarSlett
  15. MAM ble grunnlagt i 1976.

    Smokke-kjønn er nok det samme siden jeg har tvillingutt og jente:)

    1 lodd

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  16. 3 lodd.
    MAM ble grunnlagt i 1976.
    Smokk til gutt.
    Linker til konkuransen på www.prinetti.blogspot.com

    SvarSlett
  17. 1 lott: MAM grundades 1976

    2 lotter: har lagt till bloggen på bloglovin

    3 lotter: har länkat http://phlippans.blogg.se/2010/september/tavlingsdags-i-bloggtorkan.html

    Skulle jag vinna vill jag ha nappar till en flicka
    (philippa.lodelius@hotmail.com)

    SvarSlett
  18. MAM er like unge som meg! ;) (1976 altså)
    Og så har eg lagt deg til i Google readeren min. Det blir to lodd?

    SvarSlett
  19. 1 lott - 1976

    2 lotter - Nyfunnen blogg =) och såklart till lagd på bloglovin

    3 lotter - Tipsat om tävlingen : http://caaaaaaroliine.blogg.se/2010/september/810.html

    Om vi vann skulle gossen min här bli glad =)

    ha en toppen dag!

    carolinejonssson@hotmail.com

    SvarSlett
  20. 1. MAM ble grunnlagt i 1976
    2. Jeg er følger av bloggen din
    3. Link til 3 av konkurransene dine i bloggen min (eget innlegg)

    *krysser fingrer* :)

    SvarSlett
  21. 1 lodd. MAM ble grunnlagt i 1976, og vi lgjerne har jentesmokk.
    2 lodd. Jeg er følger av bloggen din
    3 lodd. Jeg har laget et eget innlegg om 3 av konkurransene dine i bloggen min.
    :)

    SvarSlett
  22. 1976 och jag har länkat på http://danielsfru.blogg.se/?tmp=09053944

    SvarSlett
  23. Tjohoi! Kunne ikke vært bedre - og mer nødvendig :D
    1 lodd for denne kommentaren ;)
    2 lodd fordi jeg har holdt følge med deg en stund allerede
    3 lodd fordi jeg har lenket til konkurransen her i sidebaren :)

    MAM ble grunnlagt i 1976, og smokker til gutt er perfekt! :D
    (Hvis jeg kan velge, vil jeg helst ha latex og ikke silikon-smokker...)

    Ha en superfin dag :)

    SvarSlett
  24. 1 lodd: MAM ble grunnlagt i 1976
    2 lodd: legger meg til som følger!

    Da ble det to lodd til meg. Og jeg ønsker meg smokk til gutt :)

    SvarSlett
  25. 1: 1976. Till flicka.

    2: Följer redan din blogg

    3: http://johannaostblom.blogg.se/tavlingar/2010/september/nappar-1.html

    johannavictoria_@hotmail.com

    SvarSlett
  26. 1 lott: MAM grundades 1976
    Önskar napp till pojke/gutt

    Mail: gustavssonanneli@hotmail.com

    SvarSlett
  27. MAM ble stiftet i 1976, og hvis jeg vinner ønsker jeg guttesmokker.
    Tar 3 lodd i denne konkurransen.

    Klem :)

    SvarSlett
  28. Hei hei.
    Blir med på denne konkurransen òg eg.
    Mam blei stifta i 1976. Blitt følger og linka på sida mi.
    Tar tre lodd. Håper å vinne smokker til litleguten min :)

    SvarSlett
  29. 1) 1976
    2) Jag har lagt till mig som följare. "anna med litet a" heter jag.
    3) Jag har länkat här: http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/september/vinn-nappar-fran-mam.html

    Jag vill gärna vinna till min dotter. Gärna silk treat-napparna. Färg spelar mindre roll - hon gillar "pojk"-färger också! :-D

    /annamedliteta@gmail.com

    SvarSlett
  30. Jag är gärna med och tävlar

    1 lott: 1976

    Blev följare, heter En Mölnbobos Liv (tror det står så i alla fall. När jag blev följare så blev det totalt 92 följare av din blogg)

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/september/nappar-810.html

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  31. Jättefina nappar!

    1 lott för mig som saknar blogg :)

    Svar 1976!

    /Linda
    ia_fia(@)hotmail.com

    SvarSlett
  32. Glömde skriva att jag gillar nappar i alla färger till min Jente ;)

    SvarSlett
  33. Kjempefin konkurranse:
    3 lodd på meg:)

    1. Mam ble etablert i 1976, og har lyst på i guttefarge.
    2. Har laget meg til som følger
    3. Har laget ett blogginnlegg om konkurransen:
    http://swimzys-cats.blogspot.com/2010/09/vinn-smokker-fra-mam.html

    Min mailadresse: siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  34. Grunnlagt i 1976 :)

    Mitt bidrag: http://hjemmemamma.com/trinesverden/?p=2862

    Jeg er følger fra før.

    Jeg ønsker smokker til jente.

    mail: trinelise_jacobsen@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Så spennende! 1976 er vel svaret, og vi tror det kommer en gutt i oktober.. ;) Så da er det vel smokk til gutt som er aktuelt.

    Blir også følger av bloggen din. :)

    SvarSlett
  36. Jag är med här också :)

    1. 1976 och jag vill ha till en pojke
    2. Jag följer dig redan
    3. http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2010/09/8-oktober-nappar.html

    Håller tummarna!
    Kram Agnes
    agneslauedberg@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Hej!
    Jag är med och tävlar :)

    2 lotter tack..
    Allting grundades 1976 och jag har dig redan på bloglovin ^^,

    /
    Hannele
    Mail: Hannele_R@live.se

    SvarSlett
  38. Alltid flotte konkurranser fra deg Hilde M!!! Forter meg å henger på. har jo fått den smokkegutten så smokker får man aldri nok av. De har en tendens til å havne på de mest merkelige steder.

    1. grunnlagt i 1976 og jeg ønsker smokker til en gutt
    2. Er allerede følger og er kjempeglad for at jeg har funnet bloggen din.
    3. Har linka i sidebaren på bloggen min

    e-mail: er ubeleilig@hotmail.com.
    hilsen Wenche

    SvarSlett
  39. Tar 3 lodd.
    MAM ble grunnlagt i 1976. Hvis jeg er heldig å vinne vil jeg ha smukk til jente.

    Morsomt å følge bloggen din og alle konkurransene.

    Har laget innlegg om konkurransene på bloggen min:
    http://junesinefjollerier.blogspot.com/

    mvh June

    SvarSlett
  40. 1976

    guttesmokker ♥

    ett liiiite lodd på meg da.)

    ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med:-)
    MAM ble grunnlagt i Wien i 1976, og jeg vil gjerne vinne smokker til gutt.
    Jeg er allerede følger og legger ut link til konkurransen.
    Da trekker jeg 3 heldige lodd;-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  42. 1) 1976 , jeg har ei lita jente som bruker MAM smukkene:)
    2) Jeg er allerede følger
    3) har linket deg til bloggen min

    SvarSlett
  43. Såklart vil jeg bli med på denne :)

    MAM ble grunnlagt i 1976, og jeg ønker smokk til gutt.
    Jeg er allerede følger, så da blir det 2 lodd på meg.

    :)

    SvarSlett
  44. Svar: 1976
    Jeg vet ikke hva som skjuler seg i magen min. Så er bare å ta en nøytral hvis du har?
    2 lodd på meg også :)

    rinarese@yahoo.no

    SvarSlett
  45. 1976 ble MAM grunnlagt står det på siden deres :)
    Vil gjerne ha til jente :)
    2 lodd til meg.

    SvarSlett
  46. Hej1 Är gärna med och tävlar med en lott, har jag turen att vinna vill jag ha nappar till en pojke, MAM blev grunnlagt 1976. Mvh Liselotte

    SvarSlett
  47. 1 lodd - MAM ble grunnlagt i 1976
    2 lodd - linker fra min blogg

    SvarSlett
  48. Jag är med o tävlar! Tre lotter.

    1. Svar 1976. Önskar vinna napp till pojk.
    2. Är följare.
    3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/hilde-8-oktober.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  49. 1976 i Wien

    Er følger:)

    Tar 2 lodd, og ønsker meg egentlig både jente og guttesmokker ettersom jeg blir tante til gutt og jente denne mnd:)

    SvarSlett
  50. Jag tar gärna EN lott.
    Sar; 1976
    Vinner jag vill ha ha nappar till en flicka.

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  51. Grunnlagt i 1976 ;)

    Ønsker ett lodd, og smokker til jente :)

    SvarSlett
  52. 1 lott, svar 1976.
    Skulle gärna vilja vinna till en tjej.

    2 lotter: Har dig på bloglovin sedan tidigare =D

    3 lotter: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/tavlingar/2010/october/nappar.html#comment

    Kram Rebecca
    Min mail är becca.rh@hotmail.com

    SvarSlett
  53. 1 lott: 1976
    2 lott: Följer dig på bloglovin.
    3 lott: Har länkat här: http://erikatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-nappar.html

    Kram Erika
    Erikawilhelmsson@hotmail.com

    SvarSlett
  54. 1976, guttesmokk:)
    Er blitt følger av bloggen;)
    Her er link til innlegget på bloggen min :)
    http://eviglykkelig.blogspot.com/2010/10/smokke-konkurranse.html

    SvarSlett
  55. Er gjerne med i trkningen av smokker til gutt:-D Mam ble grunnlagt i 1976, og jeg er både følger og har lagt til link i sidebaren hos meg - så 3 lodd på meg:-D
    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  56. Jeg er med i trekningen. Mam ble grunnlagt i 1976!!
    Jentesmokk håper jeg å vinne!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!