onsdag 15. september 2010

Ny konkurranse - vinn gavekort fra Sumopix - AVSLUTTET

'
I samarbeide med Sumopix lodder jeg nå ut et gavekort på kr 300 til en heldig leser av bloggen min. 

Hos Sumopix kan du bestille lerrestbilder, fotobøker, fotokalendre og annet i alle slags fasonger til en fin pris.

For å delta må du gjøre følgende:
1 lodd: Skriv en kommentar under her og svar på: Hva er den minste størrelsen lerretsbilde som du kan bestille?
2 lodd: Skriv om konkurransen på bloggen din og lenk tilbake til konkurransen min og Sumopix.
3 lodd: Skriv om konkurransen på facebook eller twitter.

Konkurransen varer til 15.10.10. Alle kan delta i konkurransen! Husk å skrive opp hvor mange lodd du har gjort deg fortjent til, og er du anonym bruker uten blogg må du skrive navn og epost. Lykke til!

Tusen takk til Sumopix for den flotte premien!

(Bildet er brukt med tillatelse fra Sumopix)

25 kommentarer:

  1. Måndag 13 september startar en veckas rea med 30% rabatt på alla Lunafigurer! Passa på!!!!
    Kram Malin

    SvarSlett
  2. Jeg tar ett lodd:) Den minste str du kan bestille i lerretsbilde er 20x20.

    SvarSlett
  3. Jeg tar 3 lodd :)
    Minste størrelsen er 20x20cm og 2 cm tykt.

    Twitter konkuransen :)

    SvarSlett
  4. 2 lodd på meg
    minste er 20*20

    kos og klem og ha en fin dag.. god krig vi har om bleier om dagen :-)

    SvarSlett
  5. 20*20
    1 lodd på meg

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  6. Jag är gärna med

    Svar: 20x20

    Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/september/sumopix-1510.html

    Jag lägger också ut en blänkare på min Facebook

    http://www.facebook.com/?ref=home#!/edtannk?v=wall&story_fbid=126092174108899 (hoppas länken funkar)

    SvarSlett
  7. Hej, vill också vara med och tävla med 1 lott. Svaret på frågan är 20x20.

    Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg tar gjerne 1 lodd:)

    runarlauritzen79@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Minste størrelse er 20x20.
    Jeg tar gjerne 1 lodd!

    SvarSlett
  10. Tar 3 lodd :)

    Den minste størrelsen er 20x20.

    Har laget innlegg om det på bloggen min.
    http://junesinefjollerier.blogspot.com/

    Har i tillegg reklamert om denne konkurransen til mine venner på facebook:)

    Spennende!

    SvarSlett
  11. Jeg tar 1 lodd den minste størrelsen er 20x20
    : D

    SvarSlett
  12. 20x20:)
    Ett lodd på meg!
    Ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jag är med, med 2 lotter.

    Minsta beställningen ligger på 20*20cm
    Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/hilde-15-oktober.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  14. Jag är med (:
    Svar: 20x20
    Kram Johanna
    mungipa@hotmail.se

    SvarSlett
  15. Jag är gärna med och tävlar, tar 2 lotter. Minsta beställningen ligger på 20x20.

    Länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/october/tavlar-om-ett-presentkort.html#comment

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jag tävlar gärna :)
    Jag tar 2 lotter.

    1.lott. Svaret på frågan är 20x20 cm.

    2.lott: Jag har länkat till tävlingen på min blogg: http://erikatavlar.blogspot.com/2010/10/presentkort-hos-sumopix-300-kr.html

    Kram Erika
    Erikawilhelmsson@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    Minste størrelse er 20*20 :)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  18. Velkommen hjem fra ferie! Jeg har sittet hjemme og ventet på flere konkurranser :)

    Den minste størrelsen er 20X20 og jeg har linket til facebook, så to lodd til meg :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Hei kjære Hilde,
    jeg tar gjerne full pott i konkurransen din :)
    Den minste str er 20 x 20cm og jeg har skrevet på bloggen min og delt på FB :)

    SvarSlett
  20. Hiver meg med her og med 1 lodd.

    Roniken :-)

    SvarSlett
  21. Hej! Jag är gärna med och tävlar,2 lotter, minsta storlek är 20x20, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/10/sumopix-15-okt.html Hoppas på tur, Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  22. Hei! Det minste er 20*20.
    Jeg linker til konkurransen din igjennom facebook!
    Så to lodd på meg!

    SvarSlett
  23. Minste str er 20 x 20 cm=)

    1 lodd til meg...

    camillasnilsen@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Hei!Jeg tar gjerne 1 lodd. Den minste størrelsen på lerret er 20x20 cm.
    Hilsen fra Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  25. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!