fredag 10. september 2010

Konkurranse - 3 heldige lesere vinner smekker fra Rarabarn - AVSLUTETT

I samarbeide med Rarabarn lodder jeg nå ut 3 sett med 4 smekker til 3 - ja du leste rett -  tre heldige lesere! Smekkene er fra Retro Collection og er laget i 100% bomull. Du kan lese mitt tidligere innlegg om smekkene her.

Rarabarn er en svensk nettbutikk som har spesialisert seg på å mportere leker, først og fremst fra USA. De fører merkene Uglydolls, Mudpuppy, Zoob, Fairy Dress og Retro Collection som ikke er så lett å få tak i andre steder.

For å bli med i konkurransen må du gjøre følgende:
1 lodd: Skriv en kommentar til dette innlegget hvor du forteller hva som er ditt favorittprodukt hos Rarabarn.
2 lodd: Kopiere bildet ovenfor og skrive et innlegg om konkurransen på bloggen din. Sidebaren er også ok.
3 lodd: Legge deg til som følger av bloggen min.

Oppgi i kommentaren din hvor mange lodd du har gjort deg fortjent til. Du som ikke har blogg må huske å skrive navnet og emailadressen deres slik at jeg kan få tak i deg om du vinner.

Konkurransen varer til 10.10.10. Lykke til og tusen takk til Rarabarn for de flotte premiene!!

51 kommentarer:

  1. blir gjerne med
    Mitt favorittprodukt hos Rarabarn er Sky Blue Haklapp med Uppsamlingsficka

    er allerede følger
    har linket i sidebaren på bloggen min. www.ubeleilig.blogspot.com
    hilsen Wenche

    SvarSlett
  2. Wow, gåvedryss!!
    Eg tek 1 lodd : )

    SvarSlett
  3. Sv. Kul att du är med och tävlar! :D.
    Lycka till nu!

    //kram, Mia

    SvarSlett
  4. Jeg er med jeg vettu Hilde!!!! Hahah mega bra blogg, liker godt konkurranser!!!! ME LIKE
    Jeg har linket dette på bloggen min: stdm.blogg.no
    Liker godt de "spreke" og fargerike smekkene til Rarabarn!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  5. 1. Jag är gärna med och tävlar och min favorit hos RaraBarn är helt klart "Triangel - Professional" som jag själv älskade som barn.

    2. http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/september/tavlar-om-4-haklappar.html#comment

    3. Följer redan din blogg via bloglovin.


    Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  6. 1 lott: Klosspussel - Djurungar

    2 lotter: http://johannaostblom.blogg.se/tavlingar/2010/september/haklappar.html

    3 lotter: Följer nu din blogg!

    SvarSlett
  7. Så gøy giveaway:)
    Tar et lodd nå, og kommertilbake å linker når jeg har litt debre tid:)

    Ha en strålende helg!
    Klem♥

    SvarSlett
  8. Du må være dronninga av konkurranser, tror jeg ;) Jeg hiver meg på med 3 lodd - og full pott! Som vanlig ;)

    Jeg har lenge eeeelska UglyDolls, men jeg klarer ikke velge _hvilken_ UglyDoll jeg liker best ;)
    Følger er jeg jo, og bilde i sidebaren kommer om få strakser :D

    Ha en nydelig helg! :D

    SvarSlett
  9. Jeg er med! 3 lodd til meg! Trenger alltid smekker!!Følger deg, og linker deg på bloggen min:)

    Nina
    Nina@holvik.com
    Knapphullet.blogspot.com

    SvarSlett
  10. Jeg synes de Ugly Dolls er kule. Men også Hippie- smekka. Tar to lodd!

    SvarSlett
  11. Jag är med :)
    Med två lotter hoppas jag (följer redan din blogg på bloglovin hoppas det räknas ändå)
    Min absoluta favorit var Uglydolls dom var ju super häftiga :D

    SvarSlett
  12. Hej, jag är gärna med och tävlar :)

    1 lott: De jag gillar mest hos Rarabarn är alla Kerchief. Men den jag fastnar allra mest för är Vintage Kerchief.

    2 lotter: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/september/retro-1010.html

    3 lotter: Är följare av din blogg! (gulligasurre)

    SvarSlett
  13. Jeg tar gjerne 2 lodd, kommentar og er allerede følger:)

    SvarSlett
  14. Hei hei.
    Eg synest musikkinstrumentene og alle dei fargerike og kuuule smekkene var det beste i nettbutikken til rarabarn.
    Er følger og har linka. Tre lodd.

    SvarSlett
  15. Favorittproduktet må bli ugly dolls, kuleste bamsene som finnes!
    Jeg tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med på tre lodd!! Jeg er allerede følger og linker i sidebaren min:).
    Favorittproduktet må være Ugly Dolls- actionfigurer:).

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  17. Jag är gärna med och tävlar.

    Favoritprodukt: Bland annat uglydolls, de är för söta

    Är följare av din blogg

    Har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/september/scarfsdreggellappar-1010.html

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  18. 2 lodd på meg.. skal fikse det etter på,, men nå må jeg følge nr1 til skolen... i blåsten..

    SvarSlett
  19. Jag vill vara med! Min favorit är UGLYDOLLS. KRam

    SvarSlett
  20. 1 lodd på meg :) Likte Lady bird garden veldig godt!

    hegefj@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Vill vara med, mina favoriter är uglydolls, så otroligt charmiga! :)

    johanna.eriksson87@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med!
    Min favoritt er Uglydoll Target - Secret Mission.

    Jeg er følger,
    jeg har laget en blogg om denne:
    http://swimzy-swimzyshundeblogg.blogspot.com/2010/09/vinn-vognpose-fra-eloide-details.html

    min mail: siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  23. Mitt favorittprodukt er uglydollsene de er bare så kule:)

    Jeg er følger og har linket i sidebaren til konkurransen på aunegard.blogspot.com.

    Da tar jeg 3 lodd og mailadressen min er ingrid_synnove@hotmail.com. Ha en fin dag og takk for så mange fine konkurranser;)

    SvarSlett
  24. Jag vill såklart vara med!

    1. Min favorit är "Sky blue haklapp med uppsamlingsficka".
    2. http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2010/09/10-oktober-haklappar-rarabarn.html
    3. Jag följer dig nu :)

    Kram Agnes
    agneslauedberg@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Tar 3 lodd.
    Morsomt å følge bloggen din og alle konkurranser.

    Mitt favorittprodukt for øyeblikket er:
    Hawaii Pinky Pop smekke.

    Har laget innlegg om konkurransene på bloggen min:
    http://junesinefjollerier.blogspot.com/

    SvarSlett
  26. Hei hei!
    3 lodd på meg!:)
    Vintage smekka var superfin!

    Klem June

    SvarSlett
  27. Mine favorittprodukter er smekkene- helt klart- klarer ikke bare å velge en for det var så mane fine!
    Jeg har linket i sidebaren min, og følger- det er jeg allerede!
    Så da ble det 3 lodd på meg!

    SvarSlett
  28. Hei!

    Jeg er gjerne med! Det er morsomt at du har så mange konkurranser, spesielt hvis jeg vinner :)

    Jeg liker smekkene og puslespillene, men liker kanskje puslespillet med dyrene best. Jeg er allerede følger.

    Det gir meg vel 2 lodd.

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  29. 2 lodd til meg. ELSKER ugly dolls!! står faktisk på ønskelisten.. til MEG :D og jeg vet at jeg får en .. :)

    SvarSlett
  30. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på give awayen med 3 lodd, Lille Prinsen trenger smekker:o) Jeg liker veldig godt de halstørklene, spesielt den som heter Plaid Kerchief.

    Ha en super fin kveld!

    Jeg krysser armer og ben!

    SvarSlett
  31. Jag är med och tar tre lotter.

    Favoritprodukten, förutom haklapparna, är deras uglydolls.
    Är följare av bloggen.
    Länk: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/hilde-10-oktober.html

    SvarSlett
  32. Jag är gärna med!
    Jag gillar Uglydolls, de är så fulsöta.

    Är följare på BL och har tipsat här:
    http://care69.blogspot.com/2010/09/10-okt-vinn-haklappar.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  33. Min favoritprodukt förutom dom fina haklapparna såklart är dom söta uglydollsen! Hur underbara som helst!

    Jag har såklart länkat också:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/october/tavling-haklappar-1010.html

    Hoppas på tur!
    creyla@live.se

    SvarSlett
  34. Kristin : Kristin__j@hotmail.com1. oktober 2010 kl. 17:39

    Klosspussel-Djurungar är min favoritprodukt hos rarabarn.se =)

    SvarSlett
  35. Det må være uglydolls.

    Er følger
    tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  36. Detta är min favoritprodukt
    http://www.rarabarn.se/se/art/skapa-kort-blommor.php

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  37. Sky blue haklapp:)
    Jeg tar gjerne ett lodd!

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  38. jag vill vara med me 2 lotter...
    min favorit produkt är http://www.rarabarn.se/se/grp/magnetiska-dockor.php. så kul med klippdockor i modern tappning :)

    här har jag bloggat om tävlingen: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/october/haklappar.html#comment

    SvarSlett
  39. 1 lott: Min favorit är absolut Orkestern. Jag försöker få lillen att bli intresserad av musik så snabbt som möjligt:) http://www.rarabarn.se/se/art/kop-en-orkester.php

    2 lott: Jag har länkat till tävlingen i min blogg här: http://erikatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-haklappar_04.html

    3 lott: Jag följer dig redan :)

    Kram Erikawilhelmsson@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Alltid moro med Give-aways, så blir med på denne og:-D
    Var inne og tittet i nettbutikken til Rarabarn og må si det var smekkene som falt best i smak i varesortimentet deres.
    Blir 3 lodd på meg her og, da jeg er følger og har linket i sidebaren hos meg:-D

    SvarSlett
  41. Da ble det 1 lodd på meg!
    Den jeg liker best er Pretty In Pink! Kjempekul!
    Fikk ikke lagt meg til som følger, kom bare opp feil melding :(

    SvarSlett
  42. Jeg har lagt meg til som følger og skal få en link til konkurransen på siden min. 2 lodd da?!
    Roniken

    SvarSlett
  43. Har ikke erfaring med Rarabarn, så kan ikke kommentere noe. Sikkert bra, så hvertfall ut som lekre smekker :-)

    SvarSlett
  44. Jeg liker aller best musikk instrumentene! Så har min mamma termin på en baby som vi ikke vet om blir jente eller gutt den10.10.10. Dette blir en at på klatt som vi gleder oss veldig til :-)) mvh Julie w. (ps. Ett lodd til meg)

    SvarSlett
  45. Jag älska verkligen deras haklappar =)

    Tipsat i bloggen:http://caaaaaaroliine.blogg.se/vitavlar/2010/october/tavla-om-super-fina-haklappar.html

    Tillagd på bloglovin är du redan =)

    3 härlig lotter vill jag ha me =)

    ha de fint!

    SvarSlett
  46. Riktig god helg!!! Jeg liker veldig godt vintage smekkene:-) Klem

    SvarSlett
  47. Jag är med och tar 2 lotter ¨å jag länkar här: http://theotott.blogg.se/2010/october/10-okt-vinn-haklappar.html

    Favoriten är uglydollsen :)

    Kramar malin

    SvarSlett
  48. Jeg tar ett lodd, jeg liker disse smekkene jeg :)
    mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  49. Hej! Jag är med och tävlar, 3 lotter, min favoritpryl är Klosspussel Nicke Nyfiken, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/10/haklappar-10-okt.html har lagt till mig som följare av bloggen, Nu hoppas jag på vinst! Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  50. Å så tøffe... jeg er med:):)

    anine-sin.blogspot.com

    SvarSlett
  51. Herlige magnetiske papirdokker :-) Er følger.

    2 lodd

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!