lørdag 11. september 2010

Jeg vant i Petunias fotokonkurranse :)

Jeg var så heldig å vinne folkets favorittbilde i Petunias fotokonkurranse med dette bildet av vakre Træna som vi tok på båttur i sommer:


I dag kom pakken fra snille Petunia i posten, og jeg ble kjempeglad da jeg fikk se innholdet i pakken:


Det var et sitteunderlag fra Bergans, en flott termokopp og 2 hefter fra posten med frimerker. Og det var ikke hvilke som helst frimerker - det var frimerker med bildet mitt på:


Fantastisk ikke sant!! Tusen takk Petunia for den flotte premien, og tusen takk til alle som var så snille å gi bildet mitt en stemme!! Jeg gleder meg allerede til å sende brev med de flotte frimerkene!!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye!!!
    Så utrolig kjekt å få frimerker med eget bilde.
    Ønsker deg en kjempefin helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Hej Hilde och GRATTIS till vinsten, vad roligt! Och du! Tack så hjärligt för den fina skötväskan, den är verkligen GULD värd! :-D Mycket bättre än den där plastiga saken med endast ett fack, haha!

    SvarSlett
  3. Wow grattis, inga dåliga vinster - det var en vacker bild du tog så du är en värdig vinnare! Kramar

    SvarSlett
  4. Så kjekt at premien falt i smak! Synes bildet ditt ble perfekt på et frimerke!!

    Det termokruset er veldig greit! Like bra til varme drikker som til kalde!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mykje med det flotte bilde og dei flotte premiane! Tøft med sitt eige bilde på frimerker :)) Og det var då eit fin bilde også !

    SvarSlett
  6. Hei igjen, måtte jo kommentere denne og:)
    Gratulerer så masse, flott bilde!
    Og så mye fint du fikk, frimerke med egne bilder er stor stas, hehe

    Klem igjen:)

    SvarSlett
  7. Ett stort grattis till dej.

    Hälsningar Pia

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!