lørdag 25. september 2010

Hildes grønne tips - Såpe fra Grønn Såpe

Jeg har vært så heldig å fått en såpe fra Grønn Såpe. Såpen jeg fikk var en Sitrika. Det er en sitrus såpe med en frisk, ren, klar og litt søt sitrus lukt. Sitruslukter skal virke oppløftende, og rensende på sinnet, og passer når du vil bli kikket opp. Grønn Såpe sier at den skal være mild i bruk, skummer godt og er super til morgendusjen. Den er også dekorativ med sine grønne og ornage nervetråder!

Såpestykket er håndlaget og håndskåret. Det er laget av helt naturlige kvalitetsingredienser, helt uten syntestiske tilsettinger. Den er også laget med lite energi. Ikke bare er det et miljøvennlig produkt, men også et hudvennlig produkt. Såpen er laget etter tradisjonelle metoder, med masse omtanke og tålmodighet. Før såpene sendes ut til forbrukerne modnes de i 6-8 uker, for å få det aller beste resultat. For å bevare såpen best mulig, bør den ligge på et godt drenerende underlag.



Grønn såpe er en småskala såpe- og kosmetikk produsent som er lokalisert i Moss. Såpene er ekte, naturlige og håndlagede og er helt uten syntetiske tilsettinger.

Jeg er kjempefornøyd med såpen min. Den skummer godt, og har en fantastisk frisk duft. Det lukter godt bare av å ha den på badet! Den er også deilig og frisk i bruk. For å få fatt i en slik såpe, eller noen av de andre herlige produktene til Grønn Såpe, kan du besøke nettbutikken deres og bestille det du måtte ønske! 
Jeg vil også anbefale bloggen til Grønn såpe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!