fredag 3. september 2010

Hilde og prinsen tester Moby Wrap


Jeg er så heldig å få teste et Moby Wrap bæresjal for den flotte nettbutikken Mammabutikken. Moby Wrap er et bæresjal som passer fra babyen er nyfødt til den er ca 1 år gammel. Sjalet tåler en vekt på opptil ca 15 kg. Fordelen med dette sjalet er at du bare knyter det på deg en gang. Sjalet er i elastisk bomull og gir barnet ditt en ekstra god comfort. Sjalet kan brukes i mange posisjoner, og det følger med en flott instruksjonsbok som viser deg hvordan det kan brukes.


Instruksjonsboken er spekket med mange bilder, slik at det er lett å se hvordan sjalet skal knytes og brukes! Hetftet inneholder tom tips til treningsøvelser som man kan gjøre når man bruker sjalet! Dette hadde jeg veldig sansen for!
Sjalet er ca 5 meter og er smalere i kantene. Dette gjør det lettere å kle på seg og knytte. Sjalet kommer i en snedig liten pose. At det tar så liten plass når det ikke er i bruk syntes jeg er utrolig kjekt. Det gjør også at man kan ha det med i stellevesken i tilfelle man har bruk for det.


Jeg har nå brukt sjalet i ca 14 dager. Dette er mitt 3 bæretøy til prinsen. Fra før har jeg en Baby Björn og en ringslynge. Av disse er Moby Wrap en ny verden for meg når jeg bærer prinsen. Han er jo ikke så lett som han var i starten, så dette er det beste bæretøyet jeg har prøvd så langt for ryggen min! Det er jo ekstra flott at man har så mange muligheter for hvordan sjalet kan brukes. Mobywrap er heller ikke noe dyrt bæretøy i forhold til andre. Hos mammabutikken koster de kr 459 for ensfarvede og 499 for de med trykk. Sjalet kommer i mange fine farger, så her kan man velge sin favoritt!

Konklusjon: Mykt, deilig sjal som er godt å bruke for både meg og babyen. Babyen sitter godt og ergonomisk i sjalet, og jeg får ikke vondt i ryggen av å bruke det. God bæretøy til en god pris! Hilde og prinsen kan trygt anbefale Moby wrap til alle som er på utkikk etter noe å bære babyen i! Her ser dere hvor glade vi blir når vi bruker Moby Wrap:


Akkurat nå har Mammabutikken en konkurranse hvor man kan vinne et gavekort på kr 1000. Jeg er med - er du? Fristen for å være med er 06.09 ved midnatt. Titt innom den flotte butikken uansett! De har masse lekkert både til mor og barn!

Ha en herlig fredag folkens! Det er faktisk utrolig godt med helg selv om man er i mammapermisjon!

4 kommentarer:

  1. GRATULERER Hilde - du har vunnet et tegnearkiv :)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Hurraaaa, jeg har linket og ordnet, nu er du i bloggen min :o)
    Men jeg fikk ikke til å legge meg som følger hos deg, det kom aldri noen mail tilbake til meg. Ikke i innpost og ikke i søppelpost. Skal prøve det igjen senere. Tuuusen takk for hjelp!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  3. Härlig bild, ni ser så glada ut båda två.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  4. Den der minner meg lit om den jeg har, tricot slen. Kan det stemme? Elsker å kunne bære Lukas uten å bære,hvis du skjønner?

    Godt å ha armene fri til å feks lage middag imens Lukas koser seg inni bæresjalet. :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!