søndag 26. september 2010

Har du besøkt konkurransebloggen min?

Jeg er jo litt over middels ivrig på konkurranser og giveaways, som sikkert mange av dere har fått med dere. Jeg syntes det er en sånn koselig hobby. Ikke bare blir jeg med i trekningen av de lekreste saker, men jeg finner også så utrolig mange flotte blogger som jeg aldri hadde funnet ellers. Takket være interessen, har jeg funnet både tips til meg som småbarnsmor, reisetips, flotte strikkeoppskrifter, sett de flotteste scrappede kort og funnet herlige matoppskrifter. Jeg har lest morsomme innlegg, og også innlegg som har fått meg så rørt at jeg har måttet tørke tårene. Og ikke minst har jeg fått flere nye bekjentskaper! Det er jo så mange herlige bloggedamer der ute! Etter å bare ha blogget i litt over 1/2 år er jeg blitt frelst. Blogging gir meg mye, og jeg er så glad jeg begynte!!


Etter ei stund med å svare på ulike konkurraner og giveaways, bestemte jeg med for å samle alle i en egen blogg - HildeM prøver vinnerlykken. Liker du også å prøve lykken, kan du jo titte innom den du også!

Ha en herlig dag med forhåpentligvis litt vinnerlykke til oss alle!

1 kommentar:

  1. Å ja JEG bruker den konkurransebloggen din jeg :) hehe
    Ha en god dag!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!