fredag 10. september 2010

Giweawayvinner hos Eirin Forteller

Jeg var så heldig å vinne en spennede giveaway hos Eirin Forteller, og i dag dukket den spennende pakken opp i postkassen min.

Pakken var nydelig pakket inn, og det lå også ved en hyggelig hilsen til meg.  Den flotte pakken inneholdt dette:


En lydbok, som jeg gleder meg veldig til å høre, en flott penn og en flott smykke med raslelyd. Mini syntes smykket var veldig spennende, så dette blir nok brukt mye :)

Tusen takk Eirin for den flotte pakken!

God fredag folkens!

Klem fra Hilde

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er! Er det et sånt "gravide-smykke", kansje? Husket ikke hva det het, så jeg søkte på det og fant ut dette:

    "Den mexikanske bolan er et vakkert smykke for gravide. Inne i smykket finnes en liten xylofon. der en liten ball danser rundt og gir en svak lyd når kvinnen beveger seg. Ved å bære smykket langt ned på magen kan barnet høre lyden. Fra ca uke 20 i graviditeten kan barnet høre og kjenne igjen lyden. Og den magiske, beroligende lyden roer barnet under graviditeten. Etter fødselen kan barnet kjenne igjen lyden det hørte i magen."

    Kan se ut som et sånt ;) Uansett så var det fint, og så er det jo altid hyggelig med overraskelser, jo ;)

    God helg til deg!

    Mvh Linda Therese.

    SvarSlett
  2. Så flott at du likte pakken og at den er kommet vel fram:-)

    Linda Therese: Det stemmer det du sier, men dette er en angelcaller, den raslende lyden skal bringe fem de gode engelene. Smykket er fra Spania og er veldig nært beslektet med komsesmykket, som er samisk (komsa ligger jo babyene i, og har da dette smykket hengene på komsen.) I tillegg skal lyden skremme bort onde makter. Spennende at et smykke med så lik funksjon finnes på så mange ulike steder i verdenen. Er visst en variant i Asia også.

    God helg til dere begge:-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!