mandag 20. september 2010

Giveaway - vinn en Sophie Giraff bitering - AVSLUTTET

I samarbeide med Ekokul leksaker kan du nå vinne en Sophie Giraff bitering hos meg!


Biteringen er i supermyk naturgummi, og inneholder ingen farlig giftstoffer. Disse lekene er blitt utrolig populære, og kanskje nettopp ditt barn er den neste heldige eier av nettopp denne biteringen?

Ekokul leksaker er en svensk nettbutikk som selger leker under som omfattes av stikkordene økologisk, holdbart, gjenvunnet, gjenvinningbart, nærprodusert, rettferdigmerket, energisparende og økologisk pedagogisk.  Det finnes i dag dessverre ingen leker som kan si at de inneholder alle punktene, men Ekokul forsøker å selge leker som kan prikke inn flere av stikkordene.

For å delta i konkurransen må du gjøre følgende:
1 lodd:  Hva er ditt favorittprodukt hos Ekokul leksaker? Er det noe du savner i butikken til Ekokul?
2 lodd: Skrive om konkurransen på bloggen din og lenke til meg og Ekokul.
3 lodd: Legge deg til som følger av bloggen min. Er du følger fra før, får du selvfølgelig også dette loddet!

Konkurransen varer til 20.10.10. Husk å skrive hvor mange lodd du tar! Anonyme må huske å skrive under med navn og email. Lykke til i konkurransen alle sammen!

Tusen takk til Ekokul leksaker for den flotte premien!

45 kommentarer:

  1. Så kjekt. Har lurt en stund på å skaffe sjiraffen til minsten, men har ikke kommet så langt:)
    1. Jeg synes Sophie sjiraff er det kuleste i butikken. Kommer ikke på noe jeg synes mangler.
    2. Skal skrive om konkurransen:)
    3. Er allerede følger;)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Så koselig med en ny konkurranse!
    1Jeg syntes at sophie giraff er den fineste ui butikken, men syntes at butikken er bra som den er, syntes ikke det mangler noe!
    2. Har skrevet en blogg om konkurransen:
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/09/vinn-sophie-giraff-bitering.html

    3. Jeg er følger i bloggen din :)

    MVh siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  3. Tar 3 lodd:)
    finner ikke noe som mangler eller som jeg savner:)

    SvarSlett
  4. 1. Jeg synes faktisk Sophie Giraff er den fineste (og har forlengst skrevet den på lista over ting jeg skal kjøpe til den lille i magen).
    2. Det er gjort. :-)
    3. Jeg følger deg allerede.

    SvarSlett
  5. Hei!
    Et fint dukkehus har stått på ønskelisten min til Leah lenge, så dukkehuset må bli det fineste på ekokul-siden! :)
    Følger bloggen og linker fra bloggen min men har ikke skrevet eget innlegg, så det blir kanskje bare 2 lodd da! jeg er uansett med!:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei Hilde!

    1. Jeg synes giraffen er utrolig søt! Men snuppa sin favoritt hadde nok vært isbjørnen med musikk. Kan ikke se noe som mangler i butikken deres.
    3. Jeg er følger :)

    Da blir det to lodd til meg.

    Håper du får en fin uke :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  7. jag har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/september/bitring-2010.html

    SvarSlett
  8. 1.Jag är gärna med och tävlar och min favorit produkt är "ECO MIG - spelet".

    2. http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/september/tavlar-om-en-bitring.html#comment

    3. Är redan följare på bloglovin.

    Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hej jag är gärna med och tävlar! Den här skulle vara perfekt till min dotter på 4 månader som vill ha allt i munnen just nu :)

    1. Min favoritprodukt är faktiskt två saker. Cagola och klossarna av gummiträ. Jag tycker inte att det saknas något i deras webbutik. De har saker som är bra och jag tycker inte man ska ha för mycket heller! :)

    2. Här har jag tipsat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/september/bitring-2010.html

    3. Är följare (GulligaSurre)

    SvarSlett
  10. Hej! jag e gärna med o tävlar :) Min favorit hos ekokul är sofie snuttefilt Mvh Linda linros75@hotmail.com

    SvarSlett
  11. For en fin butikk! Var masse kjekke leker der :) Klarte å ikke velge en favoritt, men er sikker på at "Dino dragdjur" ville vært pjokken sin favoritt ettersom han digger draleker :) Synes ikke det er noe som mangler, de hadde et veldig fint utvalg.
    Jeg tar gjerne tre lodd, har linket til konkurransen på bloggen og til butikken, er følger fra før.
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  12. Jag vill också vara med! Min favorit är Soldriven helikopter!

    KRAM

    SvarSlett
  13. 1: Min favorisak är välkommenhem-box
    2: Har länkat i min blogg http://liselottess.blogspot.com/2010/09/tavla-om-en-bitring.html

    3: Lagt till mig som följare

    SvarSlett
  14. Min favoritsak är stor hugg-a-planet, och jag saknar ingeningt som jag kan komma på. fr0stskadad@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Heihei så fin konkurranse! jeg slenger meg med og håper på det beste!
    Jeg tar 3 lodd!
    Mine favoritter er sophie giraff og den firkantede "vognhengeren". SØTE!

    Mvh med et lekent sinn

    SvarSlett
  16. Likte veldig godt E racer bilene.. tror faktisk jeg må kjøpe en slik til min lille bilfrelste ettåring :)
    Savnet litt mer fargerike leker.. mer knæsj frister til å handle mer for min del.. :p
    Sophie sjiraffen har jeg veldig lyst på, og har vurdert og kjøpe henne til min lille Sofie på 3 mnd :) <3
    Tar 2 lodd, følger deg :)

    SvarSlett
  17. Mitt bidrag: http://hjemmemamma.com/trinesverden/?p=2869

    Jeg synes sofie snuttedjur var den fineste. Savner ingenting der :)

    Jeg er følger fra før. Full pott til meg

    SvarSlett
  18. Jeg tar 3 lodd, og synes Hugg-A-Planet var fantastisk !!! Er allerede følger, og har lagt konkurransen din i sidebaren min ;)

    http://www.kreativechattem.blogspot.com/

    SvarSlett
  19. Jag är med, med 3 lotter

    Favoriten är Dino Dragdjur. Förut saknade jag de ekologiska kuddarna, typ Duggy o dom, men nu har Ekokul dom också =) Så jag tror inte jag saknar nåt i dagsläget =)
    Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/hilde-20-oktober.html

    Är följare av din blogg också.

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  20. Kom ikke posten min med? Hmm.. Da prøver jeg på nytt. ;)

    Sophieserien er favoritten, og foreløpig kan jeg ikke komme på noe jeg savner.

    Jeg trekker tre lodd og krysser fingrene for at jeg vinner! :D

    Har nå kommentert, lenket siden din og blitt følger. Jeg vil vinne!!! :)

    SvarSlett
  21. Jeg synes ( som mange andre) at Sophie Giraff er det fineste i butikken.
    Den mangler ikke noe, men kan selvfølgelig få ett bredere utvalg.

    tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  22. Detta är min favorit
    http://www.ekokul.se/parlor/ovala-parlor-fargmix

    Jag tar en lott!

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  23. Favoritten er Sophie Sjiraff, jeg kan ikke komme på noe jeg savner i butikken.

    1 lodd

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  24. 1 lott: Favoriten är Havsmobilen! http://www.ekokul.se/babyleksaker/mobil-havet

    2 lotter: Jag har länkat här: http://erikatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-bitring.html

    3 lotter: Jag följer dig redan :)

    Kram
    Erikawilhelmsson@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg er med!
    1. Sjiraffen sophie er min favoritt i butikken!
    Savner ikke noe spesielt.
    3. Jeg følger!

    mvh marthe; mailmeg@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Hei! Inne "heromkring" var det mye spennende. Har lagt meg til som følger for du "slipper ikke så lett unna meg". Bloggen min er bare drøye 3 uker gammel - så det jeg har igjen å lære nå er å overføre "gibortene" til dere andre-og inn på min - men det kommer :)
    Jeg har allerede min 2. give away nå!
    En interessert - i - sjiraffen - til mitt barnebarn- hilsen fra GROBU-Mimmi:)

    SvarSlett
  27. Hei - Her var det mye gøy!

    La meg til som følger nå!

    Bloggen min er bare drøye 3 uker gammel - så jeg lærer litt etterhvert, men har imens give away nr. 2 igang!

    Her er det mange om beinet, men jeg prøver lykken - vet om en liten tass som blir veldig glad for den :)

    SvarSlett
  28. Jeg liker Sophie Giraff bitering best jeg. Den er kuuuul! Savner ikke noe;-)
    1 lodd til meg!

    SvarSlett
  29. Favoritten er helt klart papir av elefantbæsj! Er følger, så 2 lodd.

    SvarSlett
  30. Jeg kan ikke kommentere så mye siden jeg ikke har kjennskap til Ekokul, men linker gjerne på siden min og er følger så da blir vel det 2 eller 3 lodd?!
    Roniken

    SvarSlett
  31. Hei.

    Earth ball, Soldriven helikopter, Verktygslåda, Elefantpussel på rad og Pandabo er nokre av mine favorittar.

    Da blir vi med med to lodd.

    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  32. Jeg syns giraff-biteringen er tøffest jeg, hadde vært super som gave til venninnen min sin baby=)

    camillasnilsen@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Hei!Fin premie:)Jeg synes "klosser stad og slott" var fint. Liker treleker best.Savner kanskje flere dukkehus og mere matprodukter i tre.
    Tar gjerne 1 lodd. Hilsen fra Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  34. For en koselig side Hilde! Sophie giraff hadde nok vært det optimale for vesle Anton for tiden. Drøyt 4 mnd, og en desperat brøling fra det innerste dypet hver gang noen har en fingerknoke i gripbar radius fra gommene hans. ellers synes jeg den store koseglobusen var kjempefin,- Det er da ingenting som mangler her? utrolig flotte heklede kaker,- kanskje litt "middagsmat" i samme stil? Gjerne med eks. krydder, mye grønnsaker og ting som kan "tilsettes" Vanlige retter . og igjen,- skikkelig koselig side!

    SvarSlett
  35. Jag är gärna med!

    Jag gillar Happy Mais, perfekt för små kreativa händer.
    Kommer inte på något jag saknar...

    Är redan följare och här har jag länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/10/20-okt-vinn-en-bitring.html

    SvarSlett
  36. Sånn ein søt giraff :) Eg har blitt følger og skreve om konkurransen din her http://lindas-sted.blogspot.com/2010/10/blogcandies.html

    SvarSlett
  37. Jeg synes Sophie Giraff er det beste de har :) Så håper virkelig at lillemor vinner en bitering med den kule giraffen :)
    Er følger fra før av!

    www.frkhaga.blogg.no

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  38. Hej! Jag är självklart med och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/20-okt-vinn-en-bitring.html

    jag gillar Happy Mais som är sonens stora favorit, helt underbar produkt!!
    Hoppas på tur!

    Mattias,
    mr22ga@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Hei Hilde :-)

    Jeg vil gjerne være med i trekningen din, barnebarnet ville nok like Sophie Giraff bitering.Tar da 3 lodd :-)
    Min favoritt i butikken er : http://www.ekokul.se/babyleksaker/sophie-snuttedjur
    Savner ellers ingen ting. Følger har jeg vært en stund :-)

    Ha en flott dag og uke Hilde :-)

    Klem Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  40. Jeg oppdaget akkurat at Sophie Giraffe finnes i biteringutgave, så ettersom jeg har en liten pode som kommer til å trenge noe sånt snart, er den min favoritt! Savner ingenting i nettbutikken, det var utrolig mye artig der. :) Legger meg til som følger av bloggen din også.
    Trine (tstoelen@hotmail.com)

    SvarSlett
  41. Hej! Jag är självklart med och tar två lotter då jag länkar i högerspalten i familjens blogg på http://theotott.blogg.se

    Giraffbitringen gillar jag och samtidigt kommer jag inte på något som jag direkt saknar, sidan känns rätt komplett, skulle vara mer artiklar till köket, såsom träprodukter av mat!
    Hoppas på tur!
    Malin_rautila@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Jeg er stor fan av sånne puslespill hvor man setter bitene inn i hverandre også blir de til noe. http://www.ekokul.se/pussel/lastbilspussel på denne linken er det en lastebil, og den er i øyeblikket min favoritt inne i den nettbutikken :)

    Så da tar jeg ett lodd :)

    SvarSlett
  43. Jeg kan ikke se at det er noe som mangler. For jeg digger nemlig Sophie! Hadde Sophie før, men klarte å miste den i sist uke, så en slik bitering hadde vært midt i blinken!
    Jeg tar tre lodd! :)

    SvarSlett
  44. Sophie er en stor hitt her i huset :) men desverre har husets hund å hatt stor interesse for den :( så det hadde vært superflott med en ny en :)
    så vi tar tre lodd, å lille håper på vinnerlykke :)

    klem fra lise

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!