tirsdag 28. september 2010

Chairbear


Jeg har kjøpt en chairbear fra Frk Ubeleilig. Denne er kjekk å ha i stelleveska når en farter rundt omkring som jeg og mini gjør hele tiden. Dette er en anornding som man kan feste på en stol slik at babyen sitter godt og trygt når det ikke finnes barnestoler der du er. Jeg var innom jobb her en dag, og der fantes det ikke barnestoler, og det er mange steder man møter på denne utfordringen, så en slik fant jeg ut måtte være kjekk å ha!

Jeg har testet den på mini, og han satt som en konge på stolen. Babyen må kunne sitte selv for å¨bruke den, og man må aldri forlate babyen i denne - akkurat som man aldri skal forlate babyen i en babystol.

Har du også lyst på en slik, så får du kjøpt den gjennom bloggen til Frk Ubeleilig. Hun selger også smekker som hun lager selv som er kjempestilige!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!