onsdag 15. september 2010

Bleiekrigen



Jeg kan vel ikke annet enn å si at det er kjekt å være småbarnsforelder om dagen. Aldri har bleier vært billigere, og butikkene konkurrerer mer enn noen gang. Det kan vel være vanskelig for noen å enhver å følge med, men jeg kom over denne flotte oversikten på Mammanett, som vise at Rimi har de billigste Pampers-bleiene og Kiwi de billigste Libero-bleiene! Dette er akkurat nå, men med krigen som er nå, så kan det jo være noe annet i morgen.

Også barnematen har fått priskutt. Rema sier de har halver prisene på barnemat på glass, og Kiwi gir dret 2. hvert glass gratis. Her jeg bor, så får jeg 2 glass på Rema for ca 11 kroner etter prisreduksjonen, mens jeg får 4 glass på Kiwi for samme prisen, så jeg er ikke i tvil om hvor jeg skal kjøpe babymaten iallfall!

Så er det bare å håpe på at dette fortsetter, ikke bare ut året, men enda lengre!

6 kommentarer:

  1. Vi som nå blir barneforeldre er også svært takknemling for disse priskrigene. Merker nok ikke før den lille kommer hvor stort forbruket er, men godt å vite at prisene er lavere enn "noen gang" :)

    SvarSlett
  2. det er faktisk så billig nå at tøybleier omtrent ikke lønner seg, og det iallfall ikke lønner seg å lage babymaten selv :P

    jeg synes jeg har valgt en ypperlig tid å få barn på :P Men har masse bleier da, siden kiwi hadde 4 pakker betal for 2 for en måneds tid siden..

    SvarSlett
  3. Ja dette er bare helt fantastisk!! :)

    Håper du har en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Med 2 bleietroll er det fantstisk med priskrig på bleier!!! :) hehe

    SvarSlett
  5. Synes også dette er kjempeflott!!!

    SvarSlett
  6. Håper at dette er noe som fortsett neste år også! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!