fredag 17. september 2010

Babymat fra Småfolk


Jeg er så heldig å få teste ut barnematsortimentet fra Småfolk, og for noen dager siden dukket det opp en kjempeflott pakke,med både grøter, middag og fruktmåltider.

Småfolk lager barnemat med mottoet "sunn mat for små mager". De har laget barnemat i Norge siden 1996. Oppskirftene er tilpasset et norsk kosthold, og maten blir tilberedt slik at næringsstoffene blir mest mulig tatt vare på. Alle råvarene er spesielt utvalgt for bruk i barnemat og er kontrollert nøye, slik at du kan være sikker på at maten barnet spiser er trygg, god og sunn. I tillegg er barnematen deres utarbeidet i samarbeid med barneleger.

Vi har prøvd to av produktene allerede.


Til lunch ble det et glass med fersken og pære. Dette likte mini veldig godt, og klarte å spise opp hele glasset! Jeg smakte også, og det var en fruktig god smak, men en lett konsistens.


Til middag ble det kjøttkaker i brun saus. Dette var en helt ny smak for barnet, og det virket som han syntes dette var litt uvant. Etter none munnfuller, så  gikk det unna med denne også.

Jeg kommer tilbake med flere innlegg om de andre produktene etterhvert som vi prøver de ut, så følg med!

2 kommentarer:

  1. heihei :)
    Hvordan har du fått til å få så masse ting og sponsorer på bloggen din? Du er jo så heldig som får lov å prøve ut masse ting :)

    mvh siv anita

    SvarSlett
  2. Ja jeg er kjempeheldig som har så flotte samarbeidspartnere. Mange tar kontakt med meg her via bloggen, og noen har jeg tatt kontakt med selv.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!