fredag 6. august 2010

Vinnerpakke i posten fra Astrid

Jeg var så heldig å vinne candyen til snille Astrid, og her er den flotte scrappepakken jeg fikk! Stanseren fra Fiskars måtte testes med en gang, og det ble et kjempefint mønster av denne. Resten av pakken skal straks benyttes, da jeg er på tur å sette frem alt scrappeutstyret i kjelleren igjen etter at feriegjestene er dratt. Det første som skal scrappes er et album fra vi var på fotballtur i Manchester våren 2008. Jeg er litt på etterskudd med albumlagingen, men jeg er ajour med babybildene om ikke annet :) 

Ha en herlig dag folkens, og ikke glem å delta i mine to konkurranser hvor du kan vinne en fantastisk flott stelleveske fra Willvin  ved å trykke HER,  eller din egendesignede personlige almanakk fra personligalmanacka ved å klikke HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!