lørdag 7. august 2010

Vinnerlykken kommer prinsen til gode

Jeg var så utrolig heldig å vinne en premie i giveawayen til Trine. Jeg ønsket med mest av alt den fine treleken fra Kidsa, og til alt hell ble jeg den heldige vinner av denne!! Utrolig morsomt, og så fort som det gikk fra jeg vant til pakken kom. Mandag sendte jeg Trine mail, og i går fikk jeg hentelappen! Utrolig service - så tusen takk!
Selv om det sto fra 12 mnd på leken, var jeg nødt til å la prinsen min se nærmere på den. Og han syntes den var kjempemorsom! Han satt lenge og lekte med den, og raslet med bikubene. Denne blir nok mye i bruk etterhvert. Tusen takk igjen til snille Trine  for den flotte premien:)

2 kommentarer:

  1. Den så jo kjempe gøy ut. Skjønner godt at han likte den!:)
    Og så gøy at han kan sitte oppe. Lotte er ikke helt der enda.

    SvarSlett
  2. Så gøy å se at han liker den :)

    Og tusen takk for mange flotte ord :) Så herlig han er :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!