mandag 16. august 2010

Vinner av valgfri stelleveske fra Willvin

Jeg har vært så heldig å få samarbeide med fantastiske Petra og Jenny på Willvin om å lodde ut en valgfri stelleveske fra deres fantastitske sortiment.  Tusen takk for den flotte premien Willvin!
Veskene er så fantastisk fine, så den heldige vinner får verdens beste stelleveske. Jeg er iallfall Willvin-fan på min hals, etter å ha hatt min egen Willvin i 1 1/2 måned! Det kan dere lese mere om her på bloggen!
Tusen takk til alle dere som har deltatt! Det var utrolig koselig at så mange fant veien til meg og ville være med i konkurransen! Begrunnelsene deres var så flotte, at jeg skulle ønske at jeg kunne permiere dere alle, men dessverre så er det bare en heldig vinner!

Er dere spente?

Tram-tara-tam
og vinneren er:

Emma-Lou!
Emma-Lou skrev et flott innlegg om konkurransen min her
Stellevesken hun ha brukt i 1 helt år ser slik ut:
(bildet er lånt fra bloggen til Emma-Lou)
og begrunnelsen hennes var:

Det är ett år sedan jag födde min andra son och på BB fick vi en söt plastig väska full av produktprover från Libero. Den plastväskan skulle bara bli en tillfällig skötväska hem från BB, men gissa vilka som har kvar den som skötväska? *host* Plastväskan Libero har bara ett enda fack som vi mosar ned allt i.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på. Jag var ganska mör i över ett halvår från förlossningen pga. de komplikationer som tillstötte. Och så har jag även kollat in några skötväskor på senare tid, men inte hittat den jag vill ha. Antingen passar de inte i färgen, eller så är det någon ficka inuti som saknas.
Jag skulle bli enormt glad om jag vann en valfri skötväska från Willvin, för vi behöver en sådan. 

 Regner med at Emma-Lou nå er hoppende glad, og hun er nå den lykkelige vinner av en egen Willvin! (og sin første stelleveske) 

Emma-Lou - send med en mail med din adresse, slik at du får premien din! Gratulerer så masse! Sjekk ut den flotte bloggen hennes også HER. Hun har bl.a. masse herlige oppskrifter, og jeg har prøvd flere av dem!

Tusen takk igjen til fantastiske Willvin! De fantastiske veskene kan kjøpes her, og det er et kjøp dere garantert vil være fornøyd med! Eller hvorfor ikke ønske seg en til jul?

Og til alle dere som ikke vant - ikke fortvil! Det kommer mange spennende konkurranser utover høsten - spesielt for dere med små barn!! Det blir ikke småtterier skal jeg love dere!! Og dere som ikke har gjort det må prøve lykken i konkurransen om å vinne en personlig almanakk HER.


4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til vinneren :)

    SvarSlett
  2. Heldige Emma-Lou! Men det var vel fortjent :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Men ååååååh, tack så himla mycket! Det här är helt sanslöst underbart :-D Tänk att lilla jag vann den fina skötväskan!! :-)

    Berättade precis för min make och han blev jätteglad. Han är, liksom mig, lite trött på den där plastiga saken från Libero (som alla får på svenska BB) :-)

    Tusan tack, jag ska genast skriva ett inlägg om detta på bloggen!!! :-D

    *gladast i stan*

    SvarSlett
  4. Hej igen. Visst är det helt OK att du tog bilden :-) Jag skickade mejl för ett tag sedan :-)

    Tack igen :-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!