fredag 27. august 2010

Vinn vognpose fra Eloide Details - AVSLUTTET!

 
Dere har kanskje lest innleggene mine og testen av den flotte vognposen Velvet fra Eloide Details?

Jeg er så heldig å få samarbeide med Eloide Details om å lodde ut en valgfri vognpose (stroller bag) fra deres utvalg! Alt du må gjøre for å være med i trekningen er følgende:
1 lodd: Gå inn på siden til Eloide Details, og finn den vognposen du syntes er den aller fineste, og som er den vognposen du ønsker å vinne om du blir den heldige vinner av konkurransen. Skriv inn ønsket ditt i kommentarfeltet under innlegget.
2 lodd: Kopier bildet over og skrive om konkurransen på bloggen din og lenke tilbake til meg.

Jeg setter også kjempestor pris på om du vil følge bloggen min videre så du ikke går glipp av treknignen og fremtidige konkurranser, men i denne konkurransen gir ikke det noe ekstra lodd.
Konkurransen avsluttes ved midnatt 12. september. Husk å oppgi antall lodd og epostadresse slik at jeg får tak i deg om du vinner. Lykke til!

For dere som driver butikker, og ønsker å selge disse flotte vognposene og andre deler av alt det spennende Elodie Details har å by på, så kan dere inside-as som forhandler disse flotte produktene i Norge!

186 kommentarer:

  1. 1 lott; Rockabilly Dot är min favorit så den håller jag tummarna stenhårt för!

    2 lotter; http://www.carolina1979.se/?page_id=7

    Jag följer dig på Bloglovin :-)

    E-post: carolina.ahsberg@telia.com

    SvarSlett
  2. 1. lodd: Folklore rose vil jeg vinne :)

    2. lodd: http://hjemmemamma.com/trinesverden/?p=2830

    Jeg er følger fra før ;)

    E-post: trinelise_jacobsen@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Nok en fantastisk konkurranse fra deg Hilde M.
    Jeg er selvfølgelig med. Har linka på sidebaren min på bloggen.
    og tar to lodd.
    Ønsker meg den sorte om jeg skulle være så heldig å vinne. Velvet.
    Hadde vært så fantastisk om jeg hadde sånn vinnerlykke for den vi har er arvet og temmelig utslitt.. I tillegg i en helt forferdelig farge. he he.
    e-post Ubeleilig@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Hei Hilde:

    Min nydelige Herman ville kledd å sitte i en tøff Rockabilly Dot vognpose.

    Har ikke blogg, så ett lodd på meg.

    God helg!!

    Hilsen fra Marit, mwaaler@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg er din følger:)
    Har laget innlegg på Mamma4
    og kunne tenkt mmeg den Grå posen om jeg vant.
    Den skulle jeg gitt bort til noen som virkelig trengte den.

    SvarSlett
  6. Jag håller tummarna och önskar mig gärna en "Retro Revolution" till min dotter Alva, som nu för stunden inte har någon åkpåse alls till vintern.

    Har länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/august/tavlar-om-en-valfri-akpase.html#comment

    Följer dig via bloglovin redan.

    Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  7. hei! jeg ville gjerne vunnet velvet,den sorte:) kjempebra blogg!

    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg trekker gjerne ett lodd jeg, og ønsker meg den grå "Classic wool" posen:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  9. Tar svært gjerne 1 lood:) Og Velvet posen er den jeg ønsker:)

    runarlauritzen79@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jag är gärna med och tävlar om åkpåsen "Stripes".

    Jag följer dig på BL.

    Här har jag tipsat om tävlingen:
    http://care69.blogspot.com/2010/08/12-sept-vinn-akpase-fran-eloide-details.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  11. Hej!
    Jag är med och tävlar och önskar att vinna http://www.elodiedetails.com/images/popups/retro_large.jpg

    Följer din via bl ^^

    Mail:
    Hannele_R@live.se

    SvarSlett
  12. Åh, dom är sååå fina! De skulle passa min prinsessa utmärkt! :) En rockabilly dot skulle bli fin i våran vagn. Hoppas hoppas!
    Länk: http://loon.blogg.se/tavlingar/2010/august/elodie-tavling.html

    Loon@live.se

    SvarSlett
  13. Ønsker meg gjerne en cherry blossom birds pose. Nu er det bare å holde pusten :)

    Hilsen
    Nina

    nina@phototrim.com

    SvarSlett
  14. Jag vill väldigt gärna vara med! Jag tycker om den som heter Rockabilly dot! Den skulle jag önska mig!

    SvarSlett
  15. Jag vill gärna ha 2 lotter och har länkat här: http://barbados.blogg.se/2010/august/12-september-elodie-details.html

    SvarSlett
  16. http://www.elodiedetails.com/images/popups/Stripes_large.jpg

    Fin blogg - koser meg med den.

    Ingunn :-)

    SvarSlett
  17. Hejsan, jag är gärna med och tävlar nu när det går mot kallare tider och vintern nalkas. Min favorit är "Folklore Rose". Den ser så mysig och skön ut.


    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  18. Selv om jeg ikke har så små at jeg trenger vognpose, deltar jeg i konkurransen din, hehe. De var knallflotte! Og så er det jo mulig å gi en bort. Har venninner som kunne trengt en :) Hvis jeg er så heldig at jeg vinner, ønsker jeg meg en Classic Wool vognpose.
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  19. hej

    jeg synes cherry blossom birds er utrolig söd og ville passe perfekt til Alices löbevogn (lige nu er det nemlig min undskyldning for ikke at bruge löbe vignen så meget som jeg burde (det vil sige overhovedet))

    Som tidligere er der konkurrence på min blogg
    :)

    Kram
    Jeanette
    info@babydjungeln.se

    SvarSlett
  20. Hei! For en fin konkurranse!!
    Skal begynne å lese blogen din framover ja!

    1 lodd!:
    Ønsker meg den svarte - Velvet=)

    epost: lenel_6@hotmail.com

    Ha en fortsatt fin dag!!

    SvarSlett
  21. Jag tycker att dessa påsar är helt underbara och hoppas givetvis på att vinna en även jag! Favoriterna är många men på första plats kommer nog den härliga "Retro Revolution!

    Jag länkar såklar och följer dig också, här är länken: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/akpase-fran-elodie-details-12-september.html

    Hoppas på tur! Ha det gott så länge!
    Mattias

    SvarSlett
  22. Cherry blossom birds ! :) <3
    1 lodd :)

    SvarSlett
  23. Åh, her MÅ jeg bare prøve lykken, og krysse alt jeg har - skikkelig lekre vognposer! Jeg likte kanskje Cherry Blossom birds best!

    SvarSlett
  24. Hejsan!

    Jag är absolut med, hade blivit överlycklig ifall jag vann!

    Mina favoriter är VELVET och CLASSIC WOOL. Och det är ett svårt val. men eftersom Velvet klarar av väta så skulle jag nog ta den. Helt underbara är de!

    Här länkar jag:
    http://lindet.blogg.se/tavlar/2010/august/129-hildem-elodie-details.html

    Och jag la till dig på Bloglovin nu :)

    Kram Lindet
    fors_linda@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Classic Wool er min favoritt!!
    Er nok ferdig men småbarn selv, men vet akkurat hvem som skal få posen i nyfødtgave om jeg vinner.
    Følger? Selvfølgelig!!

    HildeR

    SvarSlett
  26. Vill absolut vara med då vi är i desperat behov av en ny åkpåse. Våran 10 år gamla åkpåse har gjort sitt så detta vore toppen. Har jag turen på min sida så skulle jag vilja ha Classic Wool

    Länkar det gör jag här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/august/vinn-en-akpase.html

    Håller tummar och tår och hoppas på en massa tur
    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Super fin give away! Jeg vil gjerne være med på give awayen med 2 lodd:o) Om jeg skulle være den heldige vinneren så ville jeg ha hatt vognposen Classic Whool.

    Har skrevet et innlegg om konkurransen din på bloggen min her: http://hekle-hulen.blogspot.com/2010/08/vinn-vognpose-fra-eloide-details-hos.html

    SvarSlett
  28. Åj, så mange flotte konkurranser du har Hilde!
    Cherry blossom birds hadde virkelig vært flott å ha i høst og vinter! Sikkert en skikkelig oppuntring med den fargen i vogna!♥

    Jeg tar 2 lodd og lager et innlegg idag. Håper det er ok at jeg legger igjen kommentar med link iløpet av dagen! :)

    Klem June

    SvarSlett
  29. Denne syns jeg var den fineste og har veldig lyst på til mion sønn:)
    http://www.elodiedetails.com/images/popups/retro_large.jpg

    *krysser fingrene*

    SvarSlett
  30. utrolig mye flott det var på den siden da!!! jeg satt å bare drømte meg bort hehe er 34+6 dager på vei nå så holder på med å vaske på babytøy nå for tiden:) Jeg likte best velvet posen men det var mange flotte!!! Lykke til i trekningen du må ha forsatt god helg og jeg skal ta på linke fra bloggen min så jeg tar 2 lodd:D

    SvarSlett
  31. Jeg synes den Folklore Rose posen er utrolig søt og fin. Jeg tar gjerne to lodd, må bare skrive et innlegg om det! Hehe. Det kommer snart. :) Hadde vært moro å vunnet. For en flott premie..

    SvarSlett
  32. 2 lodd her:D

    Ønsker meg vognposen rockabilly dot, den er utrolig superkul og fargene passer perfekt i vogna til lillemann i magen:D

    Har og lagt deg til via bloglovin:D

    SvarSlett
  33. Lodd 1: Velvet.

    Lodd 2: http://mamma93.wordpress.com/2010/08/28/vinn-vognpose-fra-elodie-details/
    -
    http://lille2010.blogg.no/1283007354_vinn_vognpose.html

    Hadde vært utrolig morro og vunnet. Satt en link på begge nettstedene mine.

    -Sara Emilie

    SvarSlett
  34. Lodd 1: Velvet

    Lodd 2:

    http://mamma93.wordpress.com/2010/08/28/vinn-vognpose-fra-elodie-details/
    -
    http://lille2010.blogg.no/1283007354_vinn_vognpose.html

    SvarSlett
  35. Retro revolution gillar jag allra bäst!!

    SvarSlett
  36. Vi deltar gjerne, og likte Retro Revoloution best !! Tar 2 lodd dersom sidebaren er OK !!

    SvarSlett
  37. rockabilly dot
    tar gjerne et lodd!
    kjempefin premie. de var knallfine
    klem

    SvarSlett
  38. lodd 1: Rockabilly dot vil jeg ha iallefall! jeg prøver og kjøre en jentete men ikke rosa stil til lille Runa som kommer i november så ^^

    lodd 2: her er innlegget på min blogg http://galnaste.wordpress.com/2010/08/28/vinn-vogn-pose/

    E-post: galnaste@hotmail.com

    Tvi tvi alle sammen :D

    SvarSlett
  39. De var jo kjempefine!
    1 lodd:Ønsker meg den pink med fulger! Var jo kjempefin!

    2 lodd : http://tankespinnlangsveien.blogspot.com/2010/08/konkurranse-hos-hildem.html

    Prøver å legge meg til som følger også jeg, men det er vist feil på den i kveld.. Prøve igjen senere! :)

    SvarSlett
  40. 1 Lodd :)

    Falt for Cherry Blossom Birds til prinsessen min som ankommer i oktober! :)

    SvarSlett
  41. Kjempe flott premie! Jeg prøver gjerne, og tar ett lodd.
    Rockabilly dot er min favoritt:)

    malinste@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Heisann! Jeg blir gjerne med i trekningen din. Har laget innlegg i giveawaybloggen. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg meg Classic Wool. Ha en god helg videre! :)

    SvarSlett
  43. ÅÅå..sånn har jeg hatt lyst på i et år :-o Men ikke fått tak i :-) Liker Retro Revolution jeg <3 Blir ett lodd på meg, fingers crossed!

    SvarSlett
  44. Hei

    Folklore Rose er helt klart min favoritt og ville passet veldig godt til min lille gutt når høsten nå kommer snikende.

    Så jeg takker ja til 1 lodd

    Tone
    tmyklatun@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Åh, skulle verkligen behöva en åkpåsa till lille Mille nu till hösten/vintern. Tycker att "Retro Revolution" är snyggast.

    Tipsar om tävligen här på min blogg: http://extrem.blogg.se/2010/august/tavling-31.html


    elin_pumaior86@hotmail.com

    KRAM

    SvarSlett
  46. For en flott premie! Venter en liten gutt i oktober, jeg har enda ikke kjøpt en vognpose så denne premien kunne jeg trengt:)
    1 lodd: Ønsker meg Rockabilly dot

    silje_m_sandheim@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Jättefin blogg du har, första gången jag är in här! :) Jag är mer än gärna med och tävlar om 2 lotter!

    Rockabilly Dot har jag alltid velat ha, så fin!

    Jag har nu bloggat om tävlingen:

    http://mammatillviggo.bloggplatsen.se/2010/08/29/3474649-tavla-hos-hilde/

    SvarSlett
  48. 1 lodd til meg :) Ønsker meg da classik wool
    http://www.elodiedetails.com/images/popups/wool_large.jpg
    Så mange nydelige det var der inne <3

    Ha en fin fin søndag

    SvarSlett
  49. Dette vil jeg selvsagt være med på. Tar 2 lodd, og jeg og lille Lone krysser fingre og tær for å vinne :)

    Vår favoritt er folklore rose.

    Har laget et innlegg om dette på bloggen min

    Flott blogg du har. Er blitt følger.

    SvarSlett
  50. 1. Lodd: Jeg synes "Rockabilly Dot" var kjempe stilig:) Siden vi ikke vet kjønnet til den lille i magen enda, er det perfekt. Passer i mine øyne like godt til en liten gutt som en liten jente:D

    2. Lodd: http://vinterengel.blogg.no/?c=1283076494

    E-post: hunger4perfection@hotmail.com

    *Krysser fingrene*

    SvarSlett
  51. Åh, vilken perfekt tävling, senast igår pratade vi om den svarta med vita prickar!!

    Så vackra!!

    Jag är absolur med!!

    SvarSlett
  52. Å så utrolig stilige poser :-) Slenger meg på, og ønsker meg en grå classic wool jeg :-) Krysser fingrer og tær ;-) Flott blogg!

    SvarSlett
  53. Hej!

    Velvet modellen skulle jag så hemskt gärna vilja vinna till min son som är i behov av en åkpåse i vinter.

    Har ej någon blogg så en lott bara för mig!
    Men jag hoppas jag vinner! =)

    Mvh Angelica, angelicacarlsson@yahoo.se

    SvarSlett
  54. 1 lodd da jeg ikke har blogg, men ønsker meg da denne: http://www.elodiedetails.com/images/popups/cherry_large.jpg, altså cherry blossom birds..den er kjempe fin!!:)
    Hilsen Erle - erle_s@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Nu har jag lagt in i min blogg om din tävling också:) så nu vill jag ha två lottor:)

    http://saraerixon.bloggplatsen.se/2010/08/29/3478208-tavla-om-en-akpase/

    SvarSlett
  56. Jeg blir med på 2 lodd!
    Den fineste er den sorte/mørkeblå?! med hvite prikker :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  57. Tjena. Vilken trevlig blogg du har!
    Jag vill väldigt gärna vinna Classic Wool. Den verkar grym.

    MVH jimmy
    grob_flyer@hotmail.com

    SvarSlett
  58. For en fin konkurranse! Jeg hadde blitt utrolig glad om lillegutt og jeg vant vognposen med navnet "Classic Wool" - nydelig. :-)

    Mvh Ingeborg

    SvarSlett
  59. Hei hei.
    Så fine poser. Har ein liten prins på snart 6 mnd, så det hadde blitt stas å vinne ein slik pose :) Vil helst ha den grå classic wool, men alle var fine og hadde kjempegøye mønstre

    Har linka og tar to lodd :)

    SvarSlett
  60. Ååå så fin:)
    Henger meg på med 1 lodd jeg. Den grå hadde vært kjempefin i vogna til Lilja mi:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  61. Hei:) så kjekt eg fant bloggen din m så mange kjekke konkurransa!
    hvis eg blir den heldige vinnaren vil eg jærna ha Stripes, og Stripes!
    Ska og laga ett innlegg m link t deg nu på min blogg - så eg tar to lodd takk:))
    klem:)

    SvarSlett
  62. Hei Hilde :-)

    Innom å titter på din kjempekoselige blogg, med alltid flotte premier i konkurranser.
    Barnebarnet Odin ville blitt supertøff i denne **Rockabilly Dot vognposen**.
    Legger ut link til deg på FB veggen min :-)
    Ønsker deg en strålende fin uke!!

    Mvh Merete ( m-korsg@online.no )

    SvarSlett
  63. Underbar utlottning som jag inte vill missa för allt i världen!

    1 lott: Jag är helt galet kär i Rockabilly Dots så en sådan skulle mer än gärna få flytta hem till oss.

    2 lotter: http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/august/tavling-akpase-elodie-details-129.html

    Nu håller jag tummarna! ♥
    creyla@live.se

    SvarSlett
  64. Fin fin blogg!
    Og jeg vil være med i konkurrasen din!
    Her er den vognposen jeg liker best:

    http://www.elodiedetails.com/images/popups/stroller_velvet.jpg

    Linken om denne konkurransen her lagt ut på min blogg =)

    Min mail: sissel.saether@hotmail.com

    SvarSlett
  65. 1 lott: jag gillar rockabilly dots
    2 lotter:http://emlisch.blogg.se/2010/august/tavlingar.html#comment

    hoppas på tur =)

    emjo_83@hotmail.com

    SvarSlett
  66. 1 lodd! jeg liker velvet sort

    Kjempe fin blogg!

    hilsen småbarns mamma
    kabjornstrom@hotmail.no

    SvarSlett
  67. 1 lodd til meg!

    Jeg ønsker meg "Retro revolutions".

    http://www.elodiedetails.com/images/popups/retro_large.jpg


    *krysser fingrene*

    Hilsen Kine Marie
    email: kinelindstad@gmail.com

    SvarSlett
  68. skulle gärna vinna en rockabilly dots, den skulle göra sig perfekt i litens vagn :)
    mathilda
    annamathildaeriksson@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Rockabilly Dot är min favorit,har alltid velat haft en sån :) Har alldrig vunnit någon tävling någonsin så jag skulle bli ÖVERLYCKLIG om jag vann denna!

    Mvh/Sofie
    www.snoj.blogg.se

    SvarSlett
  70. Jeg syntes folklore rose vil ha vært perfekt til mitt jente-barneabrn:DDDD Så et lodd til meg:DDDDD

    SvarSlett
  71. Så kjekk konkurranse:)

    Jeg blir med på to lodd (skal lage innlegg om dette i kveld eller i morgen).

    Posen jeg vil ha dersom jeg er så heldig å vinne er: Rockabilly Dot :)
    Følger er jeg allerede;)

    SvarSlett
  72. Hej! jag vill självklart vara med i din fina tävling! hoppas på den gröna "retro revolution" som jag tycker är helt underbart fin!

    Håller tummarna! Kramar Malin (malin_rautila@hotmail.com)

    SvarSlett
  73. Jag länkar också här: http://theotott.blogg.se/2010/august/akpase-fran-elodie-details-12-september.html för ytterligare en vinstchans och så att fler hittar hit! Kram så länge!

    Malin

    SvarSlett
  74. Hej! Jag är gärna med här också och tävlar :)
    Har länkat på min blogg:
    http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/august/akpase-129.html

    Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha "Velvet"

    /Sandra (sandra.li@hotmail.com)

    SvarSlett
  75. Jag skulle jättegärna vilja vinna classic Wool. Snygg och stilren =)

    SvarSlett
  76. Åh, jeg har falt pladask for Velvet! Så nå krysser jeg alt jeg har for at jeg vil vinne med ett av _TO_ lodd ;)

    Jeg har blogget om deg her -> http://kali-blogg.blogspot.com/2010/08/konkurranser-hos-hildem-lykkelig-med.html

    Ønsker ikke å oppgi min e-postadresse så lenge den vil ligge synlig "for evig og alltid" - og for alle, så jeg håper på forståelse for det. Jeg kan uansett kontaktes via bloggen min :)

    Ha en kjempefin kveld videre :D

    SvarSlett
  77. 1. jag skulle gärna vilja ha Velvet om jag vann
    2.http://emmadendar.blogg.se/2010/august/tavling.html

    Jättefin blogg =)

    SvarSlett
  78. Jag hoppas på tur!
    Jag skulle gärna vinna en Urban Beat åt min pojke, den skulle han passa i plus att han skulle hålla sig varm och go.
    Jag har tipsat här:
    http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/august/akpase-fran-elodie-details.html

    SvarSlett
  79. Alltid kjekt å finne en konkurranse der premien er noe man faktisk skulle kjøpt men ikke har kunnet tatt seg råd til ennå, hehe!
    Så da er det bare å krysse fingrene og håpe jeg er den heldige denne gang ;-)
    Har alltid kjøpt kjedelige brune eller sorte poser jeg, så nå skal jeg faktisk holde en knapp på den stilige Retro Revolution :-D

    Og da ble det 2 lodd på meg, juhu! Takk for en flotters konkurranse!
    http://bineshule.blogspot.com/2010/08/konkurranse-og-sofasliting.html

    SvarSlett
  80. 1. Classic Wool vil jeg gjerne vinne :)

    2. http://tittitt.blogspot.com/2010/08/meldte-meg-pa-konkurranse-for-vinne.html

    SvarSlett
  81. 1. Her var det mange fine, men jeg tror faktisk jeg går for den nøytrale Velvet.
    2. http://tokatter.blogspot.com/2010/08/vinn-en-vognpose-hos-hildem.html

    For en fin blogg, den skal jeg definitivt følge videre. :-)

    SvarSlett
  82. Ønsker meg veldig den sorte "Velvet" posen. Kjekke at den er vannavstøtende også!

    SvarSlett
  83. jag vill gärna vinna rockabilly dots. Så otroligt fina åkpåsar! Hoppas på tur:)
    r.levy88@gmail.com

    SvarSlett
  84. For en fantastisk give away.
    Jeg tar to lodd =)

    SvarSlett
  85. Jag blev kär i stripes, den skulle bli så läcker till mitt kommande brorsbarn (matchar vagnen perfekt).

    Har tipsat här för två lotter

    http://molnboanna.blogg.se/2010/august/elodie-details-129.html

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  86. 1 lott, Rockabilly dot är jag helt förälskad i så den hoppas jag på :-)

    2 lotter, http://ecd.blogg.se/2010/august/elodie-details.html

    email, ecd.blogg@live.se

    SvarSlett
  87. Hei!
    For en kjekke blogg!
    Ønsker meg den Grå hvis jeg har lykke i trekningen:)
    Blir et lodd på meg, ingen blogg selv

    -Sirèn-

    Sirvaa@online.no

    SvarSlett
  88. Hej
    Jag vill vara med i din fina tävling. Om jag vinner önskar jag mig Retro Revolution. Jag tävlar med 1 lott.
    /Malin L
    malinlofving(at)gmail.com

    SvarSlett
  89. Hei hei ♥
    Kan ikke annet enn å prøve lykken her ♥
    Om jeg skulle være så heldig så ønsker jeg meg Classic Wool - den skulle passe perfekt i Brio Go vogna til junior ♥

    SvarSlett
  90. Heisann!
    For noen flotte vognposer - og av et merke jeg ikke hadde hørt om før.
    Jeg tar ett lodd, og om jeg vinner ønsker jeg med den svart og hvitprikkete.

    Takk for super blogg.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  91. hej hej!
    jag önskar vinna rockabilly dot. så cool!!

    martina_holst@hotmail.com

    SvarSlett
  92. retro revolution gillar jag starkt och skulle jag välja om jag vann!. adolf.carlzon@hotmail.com

    SvarSlett
  93. Hei.

    Så mye fint det var her.

    Folklore rose var aldeles nydelig.

    heidi_alisea@hotmail.com

    SvarSlett
  94. Heisan du. Selvfølgelig ønsker jeg å være med i konkuransen din. Flotte premie (spesielt for meg som venter tvillinger). Jeg ønsker meg den sorte med hvite prikker, og krysser herved alt jeg har av fingrer og tær.
    Klæmmer fra Susanne

    SvarSlett
  95. Åh dette hadde passet perfekt til vår vinterbaby som kommer i februar!
    1. Jeg ønsker meg den grå, Classic Wool. Så utrolig fin!
    2:http://www.cissemosse.com/2010/09/vinn-lekker-vognpose.html

    Lykke til til meg og prinsen eller prinsessen i magen!

    SvarSlett
  96. hei:) jeg vil så gjerne vær med jeg å,1 lodd på med -rockabilli dot:)

    SvarSlett
  97. Eg er med, 2 lodd til meg☺
    Viss eg er so heldig å vinne vil eg ha den grå☺☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  98. jeg er sef med :) rockabilly dot. skal legge ut ett innlegg på bloggen min.. så da blir det 2 lodd :)

    SvarSlett
  99. Jeg liker også den prikkete best, Rockabilly Dot. Flott blogg! Et lodd til meg! :-) Klem Hilde (hildeolso@gmail.com)

    SvarSlett
  100. Heihei! Herlig konkurranse! Hvis jeg er den heldige vil jeg gjerne vinne Classic Wool- den var lekker syns jeg:))

    Jeg trekker to lodd, takk:)

    Mange klemmer fra Line

    SvarSlett
  101. Nei og nei, jeg glemte e-postadressen:) Her kommer den...
    frustrert@frue.no

    Klem igjen:)

    SvarSlett
  102. Heihei
    Så flott konkurranse du:)
    JEg kunne tenkt meg den grå med kronen på:)
    NYDELIG!
    mailen min er
    lillhenriksen@yahoo.no

    TAr å linker jeg:)
    klem

    SvarSlett
  103. Kjempefin premie!! :) Eg forelska meg i både classic wool, cherry blossom og folklore rose.. Trur det måtte blitt folklore rose om vi skulle vere så heldige å vinne :D

    Tar 1 lodd :)

    SvarSlett
  104. Kjempefin blogg, og morsom konkurranse! :)

    1 lodd: Velvet
    2 lodd: www.jaktenpagullet.com

    Mvh Camilla, admin@jaktenpagullet.com

    SvarSlett
  105. http://www.elodiedetails.com/images/popups/wool_large.jpg

    Denne ønsker jeg meg virkelig <3

    SvarSlett
  106. glemte mailen=)

    trill_26hei@hotmail.com

    SvarSlett
  107. Hej. Första besöket hos dig. Men blir fler, din blogg verkar jätte mysig. En toppen tävling har du också. Den finaste åkpåsen var Classic Wool. Nu håller jag tummarna. Kram Sanko
    sandra_fors93@hotmail.com

    SvarSlett
  108. Jag vill vara med och tävla om dessa underbara åkpåsar. Om jag vinner så skulle jag vilja ha den svarta. Har en rosa vagn och då passar det bäst med den svarta.
    Håller tummarna nu att jag vinner.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvarSlett
  109. Vil SÅÅÅÅ gjerne ha to lodd :o)

    Venter snart et adoptert barnebarn hjem til kalde Norge fra Etiopia! Da er denne posen god å ha for den lille babyen:)
    Ønsker den blå mønstrede nede i venstre hjørne!
    Skal gå inn å laste ned bilde til bloggen min!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  110. Hei igjen Hilde!
    Jeg skal legge inn bildene i bloggen min, men er ikke helt sikker på hvordan jeg LINKER, lager en link altså. Må bare prøve om jeg får til.
    Jeg legger meg som følger hos deg, har også lyst til å se i MAMMABUTIKKEN, og det bæresjalet må være et scoop for min datter til babyen når vi reiser ned å henter han i november.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  111. Jeg er gravid, og skal ha vinterbaby, så denne giveawayen er jo perfekt.
    Jeg ville likt å vinne Classic Wool posen.
    Også har jeg skrevet om det i bloggen her:
    http://thewonderfuljourney.wordpress.com/2010/09/03/give-away-hos-hilde-m/

    Så to lodd da.

    nerea@live.no

    SvarSlett
  112. Jeg håper jeg vinner classic wool, da jeg venter et nurk i oktober♥

    Har linket til bloggen din på min blogg:)

    Fortsatt god lørdag:)

    SvarSlett
  113. Oi oi!
    Hvis jeg vinner ønsker jeg meg Classic Wool, har linket med bilde på den ene sidebaren på min blogg. Så det blir vell 2 Lodd det da:)

    SvarSlett
  114. Det var mye stilig, men jeg tror jeg går for classic wool :)

    Det kvalifiserer vel til ett lodd da. Super konkurranse!

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  115. Jeg falt veldig for vognposen "Classic Wool", den ser veldig stilig, klassisk og god ut. :o)

    Mvh Kirsebær

    SvarSlett
  116. Hej! Jag skulle gärna vinna rockabilly dot :) 1 lott / Linda linros75@hotmail.com

    SvarSlett
  117. Åjj for en flott konkurranse;) Jeg kunne tenke meg den grå Classic wool posen om jeg skulle være så heldig å vinne;) Har lenket til deg i sidebaren på bloggen, dersom det kvalifiseres til lodd så har jeg med dette tatt 2 lodd. Krysser fingrene. Ingrid

    SvarSlett
  118. 1 lodd. Ønsker meg classic wool.
    Må si jeg er imponert over konkurransene dine. Mye annet spennende på bloggen din også!

    SvarSlett
  119. Hejsan, hejsan!

    Jag vill gärna vara med och tävla och min favorit är CLASSIC WOOL.

    ninafors@hotmail.com

    Ha det så gott!
    Nina

    SvarSlett
  120. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar.
    Om jag hade turen med mig skulle jag vilja vinna den hel svarta åkpåsen, ska ge den som present till en tjej som nyss fått barn.
    Har tipsat här : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/september/vinn-en-akpase-den-129.html

    Hoppas på massa tur :)

    Anna Vid
    http://gulligamelinasmamma.blogg.se
    melinasmamma@live.se

    SvarSlett
  121. Jag är med och tävlar!
    Min favorit åkpåse är: classic wool. Den skulle passa till vår vagn.

    länkat på bloggen om tävligen här,
    http://stoltmammatillmira.blogg.se/2010/september/morgontavlar.html

    mail: erika_67@hotmail.com

    SvarSlett
  122. Jag är självklart med och tävlar, en åkpåse är precis vad Tore behöver nu när det börjar bli kyligare ute :)

    Jag skulle önska vinna Elodies snygga nyhet "Stripes". Så himla fin och man blir verkligen glad av att se alla härliga färger på den :)

    För en extralott har jag länkat här; http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/09/05/nya-roliga-tavlingar/

    Mail; elinteg@hotmail.com

    Självklart följer jag din blogg också :)
    Håller nu tummar hårt och hoppas på tur!

    SvarSlett
  123. Da har jeg gjort meg fortjent til lodd nr 2!

    SvarSlett
  124. Kule poser! Jeg likte den enkle grå (Classic wool) best! Jeg trekker ett lodd og krysser fingrene :-)

    SvarSlett
  125. Jeg vil veldig gjerne være med :) Ønsker meg Classic wool :)

    SvarSlett
  126. For en flott giveaway! :)
    1. Classic Wool
    2. Har lagt inn bilde og link til giveawayen i høyre sidebar. http://catrines-blogg.blogspot.com/

    SvarSlett
  127. Min favoritt er Classic wool.
    Krysser alt jeg har i håp om å vinne med ett lodd!
    Hilsen Liv
    oliven@mimer.no

    SvarSlett
  128. Jeg vil gjerne ha et lodd :)
    Posen jeg ønsker om jeg hadde vært så HELDIG å vunnet, er den som heter Classic Wool!

    SvarSlett
  129. Rockabilly Dot er min favoritt!::)

    1 Lodd

    haugland_marit@hotmail.com

    SvarSlett
  130. For en herlig Blogcandy! Jenta mi ønsker seg en vognpose, og da ønsker vi oss Retro Revolution. Den vil passe perfekt til vår vogn. Har linket til deg i bloggen min- og lagt meg til som følger- så vi tar 2 lodd i potten:)

    SvarSlett
  131. hei om jeg skulle vinne ønsker jeg meg cherry blossom.
    1 lodd

    SvarSlett
  132. For en flott premie.
    Jeg ønsker Cherry Blossom Bird til et av mine barnebarn.

    sidsskj@gmail.com

    SvarSlett
  133. Jeg vil gjerne være med trekningen. Har en liten jente på 11 mnd som trenger en god og varm pose til vinteren. Vi ønsker oss den grå - classic wool. :)
    Flott blogg du har!

    tonje_martinsen@hotmail.com

    SvarSlett
  134. Jeg vil gjerne ha TO lodd og ønsker meg Retro Revolution :)
    Så har jeg linket til giveawayen i bloggen min
    tonebloggen.blogspot.com

    SvarSlett
  135. Hei.
    Dette trenger vi!
    Et lodd på en "retro revolution".

    elin.t.johansen@gmail.com

    SvarSlett
  136. Ett lodd :)
    Retro Revolution er på ønskelisten.
    thomas@caffe.no

    SvarSlett
  137. Jeg vil gjerne ha 2 lodd.
    Om jeg skulle vinne, så ønsker jeg Velvet.
    Har linket til innlegget ditt på bloggen min:
    www.prinetti.blogspot.com

    Mailadressen min er : prinetti00@hotmail.com

    SvarSlett
  138. 1: Jag vill vinna den i Camoflage! Vi har beställt en ny vagn och åkpåse i camoflage skulle vara hur snyggt som helst! Eftersom jag själv även är militär. :)

    2: http://tionolletttio.blogspot.com/2010/09/12-septmeber-valfri-akpase.html#comments

    Följer dig på bloglovin. :)

    /ciszi@hotmail.com

    SvarSlett
  139. Hei. Flotte vognposer. Jeg tar et lodd og ønsker meg den grå classic wool om jeg skulle være så heldig å vinne.
    Hilde
    hildestenberg@hotmail.com

    SvarSlett
  140. Siden jeg ikke har noen blogg blir det nødvendigvis bare ett lodd på meg:) Skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg meg Cherry Blossom Bird! *krysser fingrene*
    Min mailadresse er klyngen@hotmail.com

    SvarSlett
  141. Oh my god, for en giveaway! Den grå baggen Classic wool hadde passa perfekt til den snart annkommende nevøen i arvevogna etter mine gutter. Drøm drøm.

    Tar 2 lodd, jeg og krysser fingrene!

    SvarSlett
  142. 1: min favorit är classic wool

    2: har länkat: http://phlippans.blogg.se/2010/september/tavlingsdags-i-bloggtorkan.html

    SvarSlett
  143. glömde ju självklart mailadressen: philippa.lodelius@hotmail.com

    SvarSlett
  144. Hej, vi är med. Jag tycker den svarta "velvet" skulle passa riktigt bra till vår vita vagn.

    För två lotter har jag även länkat

    http://helenm.blogg.se/2010/september/fler-tavlingar-1.html#comment


    kram från oss <3
    volvomyran@hotmail.com

    SvarSlett
  145. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar. Tycker Retro Revolution är snyggast :)

    Har gjort ett inlägg om den här tävlingen och min blogg är:
    http://lindbergmasalin.blogg.se
    Mail: linda_lindberg@hotmail.com

    /Linda

    SvarSlett
  146. 1 lodd på Rockabilly dot :-)

    SvarSlett
  147. 2 lodd og posen jeg likte best er Classic wool:-)

    SvarSlett
  148. Jeg blir gjerne med i trekningen:-)
    2 lodd ble det og jeg synes classic wool var den fineste av posene.

    SvarSlett
  149. Retro revolution. olaugsta@hotmail.com

    SvarSlett
  150. Jeg har en herlig gravid venninne som har det utrolig tøft om dagen.

    Det ville derfor vært fantastisk å kunne glede henne med en Classic wool vognpose fra Eloide Details!

    Tar derfor 2 lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  151. Eit lodd på meg. Ønsker meg Classic Wool.

    ssteinbru@hotmail.com

    SvarSlett
  152. ååå, en folklore rose-pose hadde vært perfekt!! -siden vogna er rød, men yndlingsfargen er grønn :) Og siden vi enda ikke har kjøpt pose til høsten.. Og siden jeg snart har bursdag.. Håpe håpe!

    ragga.hjelm@gmail.com

    SvarSlett
  153. Jeg kunne tenkt meg en en Rockabilly Dot :)
    1 lodd på meg
    Email: stineshjem@hotmail.com

    SvarSlett
  154. Ett lodd til meg, Folklore rose er så nydelig. Lille Snuppelure har begynt i barnehagen og trenger en sånn i vogna når hun skal sove ute. mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  155. Hei.
    2 lodd takk :-)
    Likte veldig godt vognposen "Urban Beat".
    Lenke til konkurransen finnes her; http://www.hildesnybegynnerblogg.blogspot.com/

    email: h.j.t-77@hotmail.com

    SvarSlett
  156. det sammarbeidet misunner jeg deg.. så mye fint det var
    jeg synes også den stripete var kul og kunne tenkt meg den. samtidig tror jeg den ville passe vognen min

    to lodder på meg også
    ha en fin uke videre
    stor klem

    SvarSlett
  157. Jag vet inte om min kommenatr kom med? Vi testar igen :)

    Om jag vann skulle åkpåsen "Retro Revolution passa utmärkt till vår sittvagn. Och så skulle Liam slippa frysa om morgnarna till dagis :)

    Länk: http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2010/09/12-september-akpase-elodie-details.html

    Håller tummarna!
    Kram Agnes
    agneslauedberg@hotmail.com

    SvarSlett
  158. hei
    så heldig du er som sammarbeider her da.. så mye fint det var på nett siden
    jeg synes den stripete var utrolig fin. tror kanskje den passer vognen til gutten også.

    to lodd på meg også.. og jeg følger deg gjerne vider
    ha en fin uke
    klem

    SvarSlett
  159. Här kommer länken; http://danielsfru.blogg.se/?tmp=09053944

    SvarSlett
  160. Hei.

    For en flott premie! Jeg tror lillegull i magen ville fått det deilig og varmt i den grå ullposen. Jeg legger ut en link på bloggen min så da blir det 2 lodd på meg :)

    Krysser fingrer og tær for at jeg har lykken med meg denne gang.

    SvarSlett
  161. 1 lodd:Folklore Rose er nydelig, så den ønsker jeg meg.

    E-post: hkajkl@yahoo.no

    SvarSlett
  162. Heisan!
    Jeg venter på å få hente min lille gutt som er født i Etiopia hjem til kalde Nord-Norge, og kunne veldi gjerne tenke meg en Classic Wool vognpose så han kan holde varmen her i vinter :)
    Link til bloggen min:
    http://www.lindatheresenorrie.blogspot.com/

    SvarSlett
  163. Jeg vil kjempegjerne vinne en vognpose i Classic Wool til min lille gutt som er født i Etiopia. Venter på å få hente han hjem til kalde Nord-Norge nå...
    2 lodd, link til bloggen min:
    http://www.lindatheresenorrie.blogspot.com/
    Mail:
    lithno@hotmail.com
    Mvh Linda Therese.

    SvarSlett
  164. Hei.. Jeg er heeeeeeelt nybakt mamma, og kunne godt ha tenkt meg en slik nydelig grå Classic Wool pose.

    Jeg har ingen blogg, dvs: 1 lodd på meg :)

    Følger gjerne bloggen din videre også :) Dvs, jeg har fulgt den en stund, men det plutselig så travelt når vesla kom i hus, at bloggfølgingen har blitt skjøvet langt ned på prioriteringslista :)

    Mvh, Ingunn: Love-Ing-U@hotmail.com

    SvarSlett
  165. Hei! Kjempefine vognposer. Hvis jeg vinner så ønsker jeg meg den sorte :)Så jeg tar 1 lodd denne gangen :)

    SvarSlett
  166. Hei! Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, ville jeg ha valgt classic wool. :)

    SvarSlett
  167. 1 lott: Classic Wool gillar jag och vill gärna vinna!

    2 lotter: http://johannaostblom.blogg.se/tavlingar/2010/september/elodie.html

    SvarSlett
  168. For ein fantastisk Give Away! Kom innom her via nokre som hadde linka om den, så det funka jo!!
    Dersom eg skulle vere så heldig å vinne den grå Classic Wool, skulle eg nok handla meg eit matchande handlenett! : )
    1 lodd til meg! Tusen takk!

    SvarSlett
  169. Et lodd til meg med ønske om Classic Wool! Tror min William hadde storkost seg i den :) Kjempefine poser!

    SvarSlett
  170. Heihei!

    For en fin giweaway!
    Jeg er med med 2 lodd!
    Om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg med classic wool. Den er bare lekker!

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  171. Rockabilly dot, ingen tvil! :D
    Jeg har 1 lodd.
    Venter i spenning, kjempefin blogg og artig konkurranse!

    Hilsen
    Hanne Angelsen

    mail: hanneangelsen@gmail.com

    SvarSlett
  172. Heia...
    gjort både 1 og 2:):) og jeg legger meg til som følger av deg...
    Nydelige poser
    HÅPE HÅPE;)
    Anine

    SvarSlett
  173. Hei! :) 2 lodd til meg!
    Jeg ønsker Classic wool til min lille knott, og har skrevet om konkurransen på bloggen min :)

    Hilsen Ingrid (ingflak@gmail.com)

    SvarSlett
  174. 3 Lodd til meg!!
    Fantastisk flotte poser!! Har ei lita ei som passer perfekt inn i en slik!
    Legger inn link på bloggen min knapphullet.blogspot.com.

    Og så kommer jeg jo selvfølgelig til å følge deg for å se hva mer du finner på:)

    Nina
    (nina@holvik.com)

    SvarSlett
  175. Oi, så flotte poser!
    Ett lodd på meg:) Likte Retro Revolution best.

    hegefj@hotmail.com

    Hege&Sassa

    SvarSlett
  176. Hej!
    Jag tycker Retro Revolution är den absolut finaste åkpåsen, den hade jag gärna vunnit!
    Anneli

    Mail: gustavssonanneli@hotmail.com

    SvarSlett
  177. Det ser ikke ut til at min første kommentar kom med... så jeg skriver en til. Hvis det kommer dobbelt opp, så bare se bort fra den ene.

    Jeg tar ett lodd, og ønsker meg Retro Revolution :)

    Sassa&mamma

    SvarSlett
  178. Classic wool er min favoritt. Helt sikkert.
    mail: bjorg.tjelle@gmail.com

    SvarSlett
  179. Jeg tar to lodd og håper å vinne en pose i designet retro revolution :)

    Klem

    SvarSlett
  180. Här vill jag vara med & tävla!
    Skulle jag vinna önskar jag mig "Folklore Rose" för den skulle verkligen pigga upp i höst/vintermörkret & värma min lilla tulta alldeles fantastiskt!

    Följer dig via bloglovin'

    Har även länkat via min blogg för 2 lotter:
    http://tultaliten.blogg.se/2010/september/en-till-elodie-details-tavling.html

    så nu håller jag mina tummar:)

    kramar
    nalle_puh2005@hotmail.com

    SvarSlett
  181. Tjosan här höll vi på att glömma denna super fina tävling!

    1 lott: Min favorit är Retro Revolution =)

    2 lotter: http://caaaaaaroliine.blogg.se/2010/september/129-1.html

    Nu håller vi tummar o tår här hemma =)

    carolinejonssson@hotmail.com

    SvarSlett
  182. Hvis man stadig kan nå at være med vil jeg gerne smide et lod. Og håber på at vinde en "Retro Revolution". Rigtig lækker GiveAway!

    SvarSlett
  183. Vilken bra giveaway, en så fin åkpåse skulle komma väl till pass. Jag blev jätteförtjust i Cherry Blossom Birds och tävlar med 2 lotter.

    SvarSlett
  184. Åhh så flott :)
    Jeg er med på 2 lodd!
    Classic wool er min favoritt

    Her er blogginnlegget mitt:
    http://swimzy-swimzyshundeblogg.blogspot.com/2010/09/vinn-vognpose-fra-eloide-details.html

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!