lørdag 21. august 2010

Vinn gavekort hos Fina Frön - AVSLUTTET


Jeg er så heldig å få samarbeide med den utrolig flotte nettbutikken Fina Frön om å lodde ut et gavekort på kr 300 SEK. Butikken har utrolig masse fint, så er du den heldige blir det ikke vanskelig å finne noe fint her.

For å bli med i konkurransen må du gjøre følgende:

1 lodd: Melde deg på nyhetsbrevet til Fina Frön. Dette gjør du HER
2 lodd: Melde deg inn i Fina Fröns Facebookgruppe. Dette gjør du HER.
3 lodd: Skrive et innlegg om konkurransen på din blogg og lenke til meg og Fina Frön.

Husk å oppgi hvor mange lodd du får (max 3 lodd) og eposten din. Innlegg uten epost blir ikke med i trekningen :)  Konkurransen varer til 21.09.10. Lykke til!

Mens denne konkurransen pågår, har Fina Frön et fantastisk tilbud til deg som leser av bloggen min! Jeg har jo ved en rekke anledninger nå i sommer skrevet om den flotte Brucebyxan som er Fina Fröns egen design. Dere kan bla.a lese om den HER.
Alle barn burde ha minst en slik bukse etter min mening, og nå har du sjansen til å handle en slik bukse fraktfritt mens konkurransen pågår. Buksen finnes i mange fine utførelser både til jente og gutt, og de har en pris som gjør at de blir under 200 NOK og er dermed tollfrie ved bestilling fra Sverige! Flott ikke sant?

Du kan selvfølgelig også handle mer i nettbutikken når du er i gang! Så lenge du kjøper minst en Brucebyxa, så får du npakken gratis tilsendt! Så nå har du en unik mulighet til å gi barnet ditt en flott bukse som ingen av de andre barna i nabolaget har maken til, eller hvorfor ikke kjøpe noen julegaver tidlig i år?
Her ser du noen av de flotte Brucebyxene som selges på Fina Frön (bildene er lånt med tillatelse fra webshoppen til Fina Frön).
Så benytt sjansen nå ved å gå inn i web-shoppen til Fina Frön HER
Tilbudet varer like lenge som konkurransen - altså til 21.09.10.

52 kommentarer:

  1. Hej där, jag missade att köpa en väska igår. Ajaj.. :( Var ute med barnen och lekte och glömde bort det *buhuuu* ;-( Väskorna var ju riiiiiiktigt billiga :-(

    SvarSlett
  2. Super konkurranse:)
    Jeg tar 2 lodd:):)
    runarlauritzen79@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jag sniker till mig 2 lotter
    Har anmält mig till nyhetsbrevet med min mejl sweetzazza@hotmail.com
    och "gillar" på facebook där jag heter Sara Pettersson :D

    SvarSlett
  4. 2 lodd p meg, nyhetsbrev og liker på FB, klem :)) marianne storvik

    SvarSlett
  5. Kule klær! Jeg tar to lodd og håper på vinnerlykke denne gangen:) E-mail: martheny16@hotmail.com

    Marthe

    SvarSlett
  6. Hejsan, jag är gärna med och tävlar med 1 liten lott. Har anmält mej till nyhetsbrevet.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  7. http://hjemmemamma.com/trinesverden/?p=2824 Mitt bidrag :)

    Jeg tar 3 lodd :)

    trinelise_jacobsen@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Fin blogg! Meldte meg inn i facebookgruppen og tar dermed 2 lodd ;-D

    Nita
    kit_ani@hotmail.com

    SvarSlett
  9. jeg er med. Flotters konkurranse.Har linka på bloggen min, liker på facebook og har meldt meg på nyhetsbrevet. blri vel 3 lodd det da.
    e-mail adresse er ubeleilig@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jag tar 3 biljetter tack.

    Har blivit medlem på nyhetsbrevet med min mailadress: mammasvardag@hotmail.com och "gillat" på facebook med användarnamnet "Sanna Kaakinen".

    Har även länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/august/tavlar-om-ett-presentkort-19.html#comment

    Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hej!
    Jag tar två lotter :)
    På fb heter jag: Hannele_R@live.se

    Kram
    H
    Hannele_R@live.se

    SvarSlett
  12. Jag är gärna med och tävlar med 3 lotter.

    Har länkat här:
    http://care69.blogspot.com/2010/08/21-sept-vinn-presentkort-hos-fina-fron.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  13. Jeg tar gjerne et lodd - har meldt meg på for å få nyhetsbrev!

    SvarSlett
  14. 2 lodd til meg, meldt meg på nyhetsbrev og ble medlem på facebook!
    Tok en runde i nettbutikken og fant masse tøft, en herlig stil på alt, falt pladask for dukkene!!

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  15. Vill absolut vara med och tävla och jag snor åt mig tre lotter :)

    Anmält mig till nyhetsbrevet med mailen
    karlssongranberg@hotmail.com

    Gillar på FB och där heter jag Linda Granberg

    Länkar här¨
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/august/vinn-presentkort-17.html

    Hoppas på tur
    Kram Linda

    SvarSlett
  16. Jag är med såklart och har anmält mig till deras nyhetsbrev! Jag har tyvärr inte facebook men jag länkar iaf och hoppas på så sätt få två lotter åtminstonde :)

    http://villduvinna.blogg.se/2010/august/presentkort-fina-fron-21-september.html

    Ha det gott så länge,
    Mattias (mr22ga@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Hihi 2 lodd, supersøte bukser, får jenta mi av frejkasputen så må jeg kjøpe ei slik bukse til henne! :)
    rouge_87@hotmail.com

    SvarSlett
  18. 1 lott: anmält mig till nyhetsbrevet.

    SvarSlett
  19. fENOMENALT !!
    Jeg tar 2 lodd ; Facebook & nyhetsbrev !!
    Takk takk :D

    E-mail : maribellingmo@hotmail.com

    SvarSlett
  20. 2 lodd til meg og.

    Takk takk
    Tone
    tmyklatun@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg blir selvsagt med, og tar 2 lodd. :-)

    Hilsen Ingeborg
    ingeborgroe (a) gmail (dot) com

    SvarSlett
  22. God mandag Hilde :-)

    Vil veldig gjerne få være med i konkurransen din og tar herved 3 stk lodd.

    Ønsker deg og dine en strålende fin uke!

    Mvh Merete ( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  23. jag har anmält mig till nyhetsbrevet med min mailadress emjo_83@hotmail.com, jag gillar fina frön på facebook med namnet "emelie johansson" och så har jag länkat oxå: http://emlisch.blogg.se/2010/august/tavlingar.html#comment

    så tre röster satsar jag på =)

    SvarSlett
  24. Hej, jag är gärna med och tävlar. Har redan deras nyhetsmail och gillar redan på facebook (Sandra Li)
    Har tipsat om tävlingen på min blogg:http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/august/fina-fron-219.html

    /Sandra (sandra.li@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. Hej! Jag är med såklart och tar tre lotter! Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och så länkar jag här: http://theotott.blogg.se/2010/august/presentkort-fina-fron-21-september.html

    ..är dessutom ett fan på facebook! Hoppas på tur!
    Kramar Malin (malin_rautila@hotmail.com)

    SvarSlett
  26. Jeg ønsker å delta med 3 lodd!
    Du er blogget med alle dine pågående konkurranser her: http://kali-blogg.blogspot.com/2010/08/konkurranser-hos-hildem-lykkelig-med.html

    Jeg har også laget meg en egen mailadresse nå, så da skal jeg slutte å være vrang (som i de to forrige kommentarene mine :P)

    kaliblogg@gmail.com :D

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  27. Jag är gärna med och tävlar, länkat har jag gjort här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/august/presentkort-fina-fron-219.html

    nyhetsbrevet har jag anmält mig till på mailen info@annakarlsson.se

    Gillar dem även på facebook (Anna Karlsson)

    SvarSlett
  28. Hej, klart att jag är med och tävlar!

    Och jag tar alla 3 lotter.

    Har anmält till nyhetsbrev, gillat på facebook och tipsar på min blogg här; http://extrem.blogg.se/2010/september/tavling.html

    *håller tummarna*

    KRAM

    elin_pumaior86@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Hej
    Jag är med och tävlar med 1 lott då jag anmält mig till nyhetsbrevet.
    /Malin L
    malinlofving(at)gmail.com

    SvarSlett
  30. Heisann - enda en giveaway.
    Da har jeg meldt meg på nyhetsbrev, og følger med dem på facebook, og det blir da to lodd på meg.
    Det var mye lekkert inne på siden der, gitt.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  31. hej hej jag är anmäld till nyhetsbrevet. hoppas jag vinner!!.. martina_holst@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Hei.
    prøver meg på denne også jeg :)
    Tar 3 lodd jeg da.

    http://tittitt.blogspot.com/2010/09/konkurranse.html

    SvarSlett
  33. Glemte e-posten. hanive@broadpark.no

    SvarSlett
  34. 2 lodd =D
    *ønske*

    trill_26hei@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Jag vill vara med och tävla. Vill ha 2 lotter. Är med i nyhetsbrevet och är med på facebook, Emeli Falk.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne være med :) Får nyhetsbrev og er med på facebook. Så det blir vel 2 lodd da.

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jeg er helt klart med!
    Slår til med hele 3 lodd :)

    http://frkhaga.blogg.no/1283607619_fina_frn_barneklr.html

    Mail: toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg er med, tar 2 lodd og krysser fingrene for litt flaks! :o)

    Mvh Kirsebær
    kirsebaerlivet@gmail.com

    SvarSlett
  39. 1 lodd. Nydelige klær! Morsom nettbutikk!

    SvarSlett
  40. 1: har anmält mig till nyhetsbrevet
    2: gillar fina frön på facebook
    3: har länkat http://phlippans.blogg.se/2010/september/tavlingsdags-i-bloggtorkan.html

    3 lotter med andra ord

    philippa.lodelius@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Hei.
    Kjempefin konkurranse.

    Jeg tar 2 lodd :-)

    Min mail: hege.solberg.pettersson@gmail.com

    SvarSlett
  42. Jag vill jättegärna vara med och tävla!

    Lott 1: Har anmält mig till nyhetsbrevet med agneslauedberg@hotmail.com

    Lott 2: "Gillar Fina Frön på facebook med namnet Agnes Lau Edberg

    Lott 3: http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2010/09/21-september-presentkort-fina-fron.html

    Håller tummarna!
    Kram Agnes

    SvarSlett
  43. Melder meg på her også, eg! Så søt butikk!
    2 lodd! Tusen takk!

    SvarSlett
  44. OJ! Glemte e-posten min! Den er ingridkmisje@gmail.com!
    2 lodd til meg, 1000 takk til deg! ; )

    SvarSlett
  45. Nå har jeg meldt meg på Fina Från facebook side og nyhetsbrev. Har desv. ikke blogg så jeg får da 2 lodd. God helg!

    SvarSlett
  46. Jag gillar på Facebook och tar del av Nyhetsbrevet.

    Länkar;
    http://tionolletttio.blogspot.com/2010/09/21-september-fina-fron.html#comments

    SvarSlett
  47. Glömde självklart e-posten: ciszi@hotmail.com

    Länk;
    http://tionolletttio.blogspot.com/2010/09/21-september-fina-fron.html#comments

    Gillar på FB & tar del av Nyhetsbevet!

    SvarSlett
  48. Tror jeg har glemt å legge igjen kommentar, hvis jeg blingser og har oversett den, så får du unnskylde at jeg legger inn på nytt.

    To lodd på meg takk, lenket til begge nettsider fra bloggen min og meldt meg på nyhetsbrev.

    Mail: h.j.t-77@hotmail.com

    SvarSlett
  49. jeg tar 2 lodd! :)
    e-mail: martin.campo@c2i.net

    SvarSlett
  50. Jeg tar 3 lodd :)
    Her er blogginnlegget mitt:
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/09/vinn-gavekort-fra-fina-fron.html
    Og mailadresse:
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  51. Tar 3 lodd. Mottar nå nyhetsbrev og er følger på facebook. Har laget innlegg om konkurransene på bloggen min:
    http://junesinefjollerier.blogspot.com/

    Min email adresse: June.halvorsen.m@gmail.com

    Krysser fingre og tær :)

    SvarSlett
  52. 3 lodd :)
    prinetti00@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!