torsdag 5. august 2010

Vinn en personlig almanakk

Jeg er så heldig å samarbeide med personligalmanacka.se  om å lodde ut en personlig almanakk til en av mine trofaste lesere! Almanakkene er utrolig fine, og selv om nettstedet er svensk, kan du velge å få innholdet i almanakken på norsk, men om du foretrekket det så kan den fås med både svensk og dansk tekst! Flott ikke sant?

Her er noen flere fakta om de flotte almanakkene:
  • Du velger tekst og farge både til femsiden og baksiden
  • 12 måneders ukeplanlegging med din design 
  • Trykket side med eieropplysninger
  • Valgfrie sider bakerst i almanakken
  • Almanakken finnes i tre størrelser
  • Inneholder 140 grams papir som er skrivevennlig
  • Gummisnor som holder almanakken lukket
  • Plastlomme medfølger, samt linjal som bokmerke
Høres ikke dette flott ut? Det du må gjøre for å delta i konkurransen er følgende:
  1. Skrive en kommentar til dette innlegget (1 lodd). Husk å skrive mailadresse slik at jeg får tak i deg om du er den heldige. Denne vil ikke syntes på siden.
  2. Skrive et innlegg om konkurransen i bloggen din og lenke til dette innlegget. (2 lodd). Har du ikke blogg kan du tipse venner på Facebook, men da må du ha en åpen profil, eller være min venn, slik at jeg kan sjekke at du har tipset om konkurransen.
  3. Legge deg til som følger av bloggen min. Du kan velge mellom å følge med via blogger eller bloglovin - eller begge (3 lodd). Er du følger fra før, får du selvfølgelig dette loddet, men si fra i kommentaren din.
Totalt kan du altså få 3 lodd. Oppgi hvor mange lodd du får i kommentaren din. Konkurransen avsluttes 31.08 ved midnatt og vil trekkes ved å bruke random.org. Lykke til!

 
Tusen takk til personligalmanacka.se for den flotte premien!

100 kommentarer:

  1. Æsj, skrev nettopp en kommentar, men så plutselig kunne ikke forspørselen fullføres, og alt forsvant....

    Jeg vil ihvertfall gjerne være med i trekningen og skriver et innlegg etterhvert. Trodde jeg allerede var følger av bloggen din, men det var jeg visst ikke.... Men nå så!:)
    Altså 3 lodd på meg!
    Ha en fin kveld!
    Vi er nettopp kommet hjem fra Danmark, så det blir enten utpakking eller avslapping. Vet hva som frister mest men....:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Dumpet plutselig innom bloggen din, koselig :D
    Vil gjerne være med i trekningen, tre lodd.
    Ha en fin natt
    /myr

    SvarSlett
  3. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd takk:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Oj, så moro! Er gjerne med på et lodd jeg!

    SvarSlett
  5. Hei Hilde :)
    Jeg ønsker meg veldig en personlig almanakk. Jeg går ut i hovedpraksis nå i august (psykologi), og da er det mange timeavtaler o.l som må noteres!
    Er følger av bloggen din, så 2 lodd på meg :)
    Sommerhilsen fra Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  6. Vil gjerne være med på et lodd :)

    ingvild_G_89@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Denne vil jeg være med på:)
    Er følger , og har linket til giveawayen på min blogg.
    Så 3 lodd blir det vel på meg da.

    Gratulere med den flotte give awayen du vant, fiskars punchene er supre♥

    ønsker deg en fin fredag

    SvarSlett
  8. Hei.

    Jeg blir med med ett lodd. Koselig blogg du har. Jeg har også en liten gutt, og det er alltid moro å lese om andre i samme situasjon.

    Mvh Marit, mwaaler@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg elsker de almanakkene, de er kjempefine! Så jeg er definitivt med for ett lodd :)

    SvarSlett
  10. hej jag vill gärna vinna :)

    kram lindet
    fors_linda@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei
    Så mange flotte gaver vi kan vinne inne hos deg:)
    Jeg blir med med et lodd.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. Jeg er med :D

    beanca_banka@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Kari- Mette Pedersen6. august 2010 kl. 22:40

    Hei. absolutt noe for meg ja. en almanakk som bare er min. Vil gjerne være med og har delt blogglink på fjesboka:-)

    SvarSlett
  14. Jeg blir veldig gjerne med; en almanakk hadde vært supert nå som jeg blir "elev" igjen etter flere år i jobb og i mammapermisjon. :o)

    Jeg er følger, så da blir det vel 2 lodd på meg. :o)

    God helg!

    Hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  15. Følger bloggen din nå, så da blir d vel 2 lodd på meg...

    Ønsk dåkk ei fin hælg,,

    Hilsen Trine og Emil-Nikolai

    SvarSlett
  16. Takk for koselig besøk i bloggen min :o)

    Dette var jo veldig spennende,så jeg blir gjerne med.
    En kommentar fra meg+jeg legger meg til som følger på bloggen din.

    SvarSlett
  17. Jag är med och tar två lotter, håller verkligen tummar och tår! Länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/personlig-almanacka-31-augusti.html

    Ha det gott så länge!
    Mattias (mr22ga@hotmail.com)

    SvarSlett
  18. Da fikk jeg hjelp til å legge bloggen ut på FB.
    Kjempefin blogg - koser meg når jeg leser den.
    Ha en strålende fin lørdag.
    Ønsker meg den fine almanakken :-)

    Klemmer fra Ingunn

    SvarSlett
  19. Hei!
    Var sikker på at jeg la igjen en kommentar til deg her.....?!
    Men men, gikk kanskje ikke da.
    Håper du får en fin lørdag!

    KLem June

    SvarSlett
  20. Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvarSlett
  21. Kommenterer, følger og linker på FB - skulle bli 3 lodd av det!
    God helg til deg og dine, Hilde! ;0)

    HildeR

    SvarSlett
  22. Jeg blir med :) Selvom jeg har sånn til meg selv er jo dette flott gave! Har lagt igjen , blitt følger begge plasser og lagt ut link på siden! :)

    SvarSlett
  23. Ønsker meg en sånn ja :)

    et lodd :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  24. jag tävlar med en lott en personlig almenacka är verkligen en bra vinst...vann jag skulle Emma få den i present hon ska till Bolivia i 8 månader och får inte glömma oss

    SvarSlett
  25. Hei på deg!

    Jeg blir gjerne med i trekningen din og tar med meg to lodd. Har laget innlegg i giveawaybloggen. Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  26. Hei!
    De almanakkene er superfine - har hatt en før så på tide med en ny ;)
    La ut link på bloggen, og lagt meg til som følger :)
    Klem Martemora

    SvarSlett
  27. Hejsan, jag är gärna med och tävlar. Har lagt till mej som följare av din blogg också.

    Sommarhälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne være med i trekning. Legger meg til som følger og linker til konkurransen hos meg.

    SvarSlett
  29. Heisann!

    Keg vil gjerne være med på trekningen med 2 lodd:o) Kommentar + følger:o)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  30. Hejsan! Jag vill gärna vara med! Har länkat här:
    http://enheltnykarriar.wordpress.com/2010/08/08/personlig-almanacka-318/

    Vänliga hälsningar
    Ulrika
    emkas@live.se

    SvarSlett
  31. jeg er med :D 1 lodd til meg :D epost: Torilhaarr@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Hei Hilde :-)

    Vil gjerne være med i den fine konkurransen din og tar gjerne 3 stk lodd.
    Ha en flott sommer videre :-)

    Klem Merete ( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  33. Hei! Jeg vil gjerne være med i konkurransen, og tar tre lodd! :)

    PS! Mailadressen fikk jeg ikke lagt til, men du finner den i bloggen min om jeg skulle bli trukket ut. ;)

    SvarSlett
  34. Jeg er med på trekningen med tre lodd. :)

    SvarSlett
  35. En sånn en trenger jeg, starter på skole igjen neste uke! Så jeg slår til med tre lodd. :) Lenker til inne på bloggen min. Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  36. Prøver lykken med 2 lodd jeg:) tvi tvi:)

    SvarSlett
  37. For en fin konkurranse, midt i blinken nå før høst og skolestart. :-)

    Jeg tar 2 lodd da jeg er følger, og benytter anledningen til å ønske deg og dine en riktig fin uke! :-)

    Mvh Kirsebær

    SvarSlett
  38. hadde vært morro og vinne
    sofiet@live.no

    SvarSlett
  39. Kjempeflott blogg. tar gjerne 3 lodd, har linket til konkurransen din på bloggen min: http://ufostrikk.blogspot.com/2010/08/konkurranser.html

    SvarSlett
  40. Jag vill vara med!

    elin_pumaior86@hotmail.com

    kram

    SvarSlett
  41. Hei,jeg vil gjerne være med.
    Tar 1 lodd jeg:)

    SvarSlett
  42. Jag är självklart med och tar tre lotter! Jag följer din blogg och länkar givetvis också här: http://theotott.blogg.se/2010/august/personlig-almanacka-31-augusti.html

    Nu håller jag tummarna, önskar mig verkligen en sådan här almanacka!
    Kram så länge!
    Malin (malin_rautila@hotmail.com)

    SvarSlett
  43. Jeg er følger, har laget eget innlegg i bloggen min med bilde og linker her: http://klaerselges.blogg.no/1281452473_vinn_en_personlig_alm.html

    Har utrolig lyst på en sånn! Så 3 lodd her:)

    Mailen min er: jegvilhamail@hotmail.com

    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  44. Koselig å besøke deg:-) Er gjerne med i trekningen med 2 lodd!!! Tusen takk!!! Ha en flott kveld videre!! Klem

    SvarSlett
  45. Utrolig flott den var!
    Den vil jeg gjerne vinne ;)
    1 lodd til meg!
    Klem fra Helene

    SvarSlett
  46. Jeg er kjempegjerne med, så flott premie. Har linket på siden min og er allerede følger så det blir vel 3 lodd på meg da:)
    Klem fra Wenche

    SvarSlett
  47. Det är klart man vill var med och tävla!

    har länkat i min tävlingsblogg, förstår den mesta norskan men förstod inte riktigt hur man skulle länka ;)

    http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/tavlingar-6

    SvarSlett
  48. Jag är givetvis med och tävlar, missar INTE detta =)

    Jag har länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/august/hilde-personlig-almanacka-138.html

    Är nu följare på bloggen också såklart, så tre lotter till mig ;)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  49. 3 lodder till mig tack! Jag är följare på bl, och jag har länkat här: http://barbados.blogg.se/2010/august/31-augusti-almanacka.html

    jag studerar ochär ensamstående med 2 barn så det är vääääldigt mycket att hålla reda på , så en almanacka skulle verkligen vara en super bra vinst!

    SvarSlett
  50. Jag är med och tävlar!
    Här har jag länkat: http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/august/vinn-en-personlig-almanacka-hos-hildem.html
    Min mail är: annamedliteta@gmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg vil gjerne ha to lodd og legger meg som følger ;)

    SvarSlett
  52. Jeg vil veldig gjerne være med:-)
    JEg er allerede følger, så da trekker jeg
    2 heldige lodd!!

    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  53. Jeg vil gjerne være med, tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  54. Heisann!
    Så flott premie - det vil jeg være med på.
    Jeg tar ett lodd og håper på det beste.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  55. Vill hemskt gärna delta :) En så superfin almanacka!

    Trevlig helg!
    Maria Ö
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvarSlett
  56. ooo jag vill verkligen ha en sådan, har suktat efter en i hur länge som helst, hoppas på tur nu då =)

    Tre lotter hoppas jag kunna få

    emjo_83@hotmail.com

    har länkat till tävlingen här: http://emlisch.blogg.se/2010/august/testar-turen-o-tavlar-lite-igen.html#comment

    å så har jag precis lagt till dig på bloglovin' blev nr 10 där =)

    SvarSlett
  57. Morsom premie! Jeg frister lykken med ett lodd - hvis jeg vinner, når du meg via bloggen min.
    Ha ei strålende helg!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  58. 2 lodd:) Følger deg via bloglovin og skriver her:)

    De personlige almenakkene er sååå fine!! Ønsket meg sånn lenge!!

    SvarSlett
  59. Jeg er med, Hilde ;)
    Jeg har linket til deg på FB-profilen min ;-D

    SvarSlett
  60. Kjempefin almanakk, jeg tar et lodd! Hilsen Anette :)

    SvarSlett
  61. Så flott premie :-D
    Jeg blir med på 2 lodd (kommentar + link)
    Har lagt ut link til give away`en i sidebaren i bloggen min!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  62. Jeg har ikke blogg enda jeg så det får bli 2 lodd på meg denne gangen :)
    Legger meg til som følger altså :)
    Trollmor Liluz
    elsemora@yahoo.no

    SvarSlett
  63. Full pott til meg ;) Jeg følger deg, laget innlegg og kommenterer :)

    Synes det er så koselig å følge bloggen din for du virker så koselig. Og Prinsen din er jo bare helt herlig ;)

    http://hjemmemamma.com/trinesverden/?p=2783

    Mailen min er: trinelise_jacobsen@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Jag är gärna med och tar 3 lotter.

    Är följare på BL och har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/08/31-aug-vinn-personlig-almanacka.html

    SvarSlett
  65. Den var fin, og jeg vil prøve lykken! Ett lodd, prøver jeg meg på :)

    SvarSlett
  66. Å, sånn ein almanakk begynte eg å laga ein gong, men vart aldri ferdig! Så sånn ein har eg lyst å vinna!

    2 lodd på meg!

    :)

    SvarSlett
  67. Hei!

    Eg vil veldig gjerne vere med på trekninga!

    Mailadr: guri_stenvag@hotmail.com

    SvarSlett
  68. er selvsagt med her - å få muligheten til å vinne noe bare fordi man leser den flotte bloggen din... særdeles heldig!

    SvarSlett
  69. Jag vill vara med och ha chansen att vinna en almanacka! Har haft en sån tidigare och de är underbara:-)

    SvarSlett
  70. ...och jag har även länkat i min blogg!
    http://emmata.blogspot.com/2010/08/tavlar-om-almanacka.html

    SvarSlett
  71. Så flott premie. Jeg blir gjerne med og tar ett lodd. Har også lenket i min blogg :-)
    Netta

    SvarSlett
  72. Jeg har en slik nå og er superfornøyd!

    Tar dermed ett lodd her.

    :D

    SvarSlett
  73. De er så fine! Håper jeg vinner! Følger deg jo, så da blir det vel to sjangser da:)

    SvarSlett
  74. JAG burkar jagar mig sminkad OCH garn med Brad OCH Väldigt nat kommer återigen vinna en personlig alma Nacka. Rush tar tre parter.

    Har länkat har : http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/august/tavlar-om-en-personlig-almanacka-2.html # comment

    Fick du din blogg lovin också .

    SvarSlett
  75. 1 lott: Jag vill gärna vara med i tävlingen!

    2 lotter: Jag har länkat här; http://www.carolina1979.se/?page_id=7

    3 lotter: Jag följer dig nu på Bloglovin. :-)

    Hoppas på turen!
    Kram Carolina
    E-post: carolina.ahsberg@telia.com

    SvarSlett
  76. flott blogg du har Hilde:))) og, er d noe jeg virkelig ønsker meg, er d en almanakk! susehue som jeg er,,,,,hehe,,,, marianne storvik ♥

    SvarSlett
  77. Åh, en sånn hadde jeg hatt STOR bruk for!
    Lagt deg til på BL :D

    Med vennlig hilsen fra Elise, ekstraposteh@yahoo.no :)

    SvarSlett
  78. Vill gärna vinna!!
    Josefine Andersson, fr0stskadad@hotmail.com http://joosefinea.blogspot.com

    SvarSlett
  79. Disse almanakkene er kjempeflotte! Enda finere nå med flere design og størrelser!

    SvarSlett
  80. Hei.

    Så fin premie du skal gi bort. Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd. Kommentar, link og følger.

    Lykke til med trekningen.

    Klem Mona C (jon-he@online.no)

    SvarSlett
  81. For en super premie for et surrehue som meg.
    1 lodd på meg.

    Mvh Marit
    mwaaler@hotmail.com

    SvarSlett
  82. Hei!

    Jeg er gjerne med, de almanakkene er fantastiske!!!
    Prøver lykken med 1 lodd ☺
    Kristin

    SvarSlett
  83. Kjempefin!!! En slik vil jeg gjerne vinne :-)

    SvarSlett
  84. Jeg er gjerne med.. :) Får ikke til å følge deg, kommer bare opp error, men du er på blogglisten min! ;)

    SvarSlett
  85. Hei

    Jeg vil gjerne ha 1 lodd

    Tone
    tmyklatun@hotmail.com

    SvarSlett
  86. Hei hei!
    Følger deg, så tar to lodd :)
    Kjempefint med med praktisk gave, livet er ofte mer enn bare servietter og stearinlys ;)
    Ønsker deg en fin søndag.
    Hilsen Liv.

    SvarSlett
  87. Slenger meg på i siste liten jeg også;) Disse almanakkene er kjempefine!!

    SvarSlett
  88. Blir gjerne med her ja! :)
    2 lodd på Trollmor :)

    SvarSlett
  89. hei! tar gjerne et lodd takk!

    hilsen småbarnmor
    kabjornstrom@hotmail.no

    SvarSlett
  90. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  91. Slett kommentar fra: HildeM - lykkelig med liten

    Blogger Kali- sa...

    Hei! Helt på tampen hiver jeg meg på med 2 lodd. Ønsket å legge meg til som følger, men jeg har slitt med google noen dager nå. Det har rett og slett ikke vært mulig å legge seg til som følger noe sted. :( Google opplyser meg bare om at de beklager at de ikke kunne fullføre forespørselen..." Det er ikke bare i din blogg det har vært sånn, dessverre.

    Men uansett! Jeg tar 2 lodd og har allerede skrevet om dine konkurranser i bloggen min ->
    http://kali-blogg.blogspot.com/2010/08/konkurranser-hos-hildem-lykkelig-med.html

    Ha en fin kveld :)

    PS: Jeg ser ikke hvor jeg kan skrive e-postadressen min uten at den blir synlig noe sted, så jeg ønsker ikke å oppgi den her - og regner også med at det var mest for de uten blogg? Jeg har jo en blogg jeg kan kontaktes via. :) Håper på forståelse for det :)

    SvarSlett
  92. Jag vill vara med och tävla om en personlig almanacka =)

    SvarSlett
  93. Jeg tar gjerne ett lodd. Fin give-away, forresten. :)

    SvarSlett
  94. Jeg har utrolig lyst på en sånn egentlig, så da får du en koselig kommentar på en koselig blogg :)

    Kontakt meg på bloggen.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!