mandag 9. august 2010

Vil du vinne verdens flotteste stelleveske?

For en tid tilbake var jeg så heldig å få en stelleveske fra snille Petra på Willvin. Nå har jeg brukt vesken nesten en måned, og blir bare mer og mer glad i den for hver dag som går! Vesken er så utrolig fin! Elsker designen på den!
Vesken er så utrolig innholdsrik og har masse plass. Det er et eget rom under vesken med plass til stellesaker, 2 rom som kan lykkes igjen med glidelås - 1 stort med plass til bleier, leker og masse annet, og et litt mindre med plass til klær ol. På sidene er det plass til drikkeflasker, og på fremsiden er det også to store fine lommer til for eksempel leker.

Jeg har ikke reist noe sted uten vseken siden jeg fikk den, og her er min Willvin i nydelig natur på Nesna i helgen med øya Tomma i bakgrunnen. Det finnes jo ikke noe vakrere sted enn Helgelandskysten, og Willvin-vesken er så vakker at den passet jo helt naturlig inn!

Nå er jeg så heldig å få lodde ut en valgfri stelleveske i samarbeide med Willvin. Konkurransen har pågått ei stund, men det er enda tid å bli med. Fristen er 15.08, og du deltar ved å klikke deg inn HER (der finner du regler for deltakelse). Ikke gå glipp av denne unike muligheten! Klarer du ikke vente, kan du også kjøpe veskene HER.



Ha en innholdsrik og deilig uke!!


4 kommentarer:

  1. Ahh jag bara väntar och väntar på att det ska bli den 15:e håller både tummar och tår nu för att jag har turen på min sida.

    Sv: Ja men precis inte vill man väl trippa runt på tå som en liten princessa när man kan va som en hel man haha ;)

    SvarSlett
  2. Lekker!! Vet du den konkurransen må jeg slenge meg med på!! Jeg har jo ikke barn, men slike veskser er SÅ praktiske - stelleveske eller ikke - jeg liker den!! Rå stilig!! Gratulerer!!
    Ønsker deg en vidunderlig mandag!!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  3. Jeg venter bare på Søndag jeg nå :) Hadde vært så morro med et lyspunkt i en ellers så angstfylt hverdag om dagen.

    SvarSlett
  4. Hei:)

    Så gøy at du ville være med på giveawayen min. Og jeg vil gjerne være med på din også:)

    Superkjekk stelleveske!

    Ha en fortsatt flott kveld
    Janne Merethe

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!