lørdag 28. august 2010

Tøfler fra Toffelhjälten


For noen dager siden fikk jeg denne flotte pakken i posten fra Toffelhjälten
Jeg har tidligere skrevet om den spennende nettbutikken og de flotte tøflene.
Butikken selger utrolig mange fine og morsomme skinntøfler. Nå i august selges disse for bare kr 219 SEK paret. Du har altså enda et par dager til å handle på til denne prisen. For oss som bor i Norge betyr det at 1 par blir under 200 NOK og dermed er de tollfrie! Så kanskje barnet ditt trenger noen fine tøfler til barnehagen, eller kanskje noen små føtter skal få et fint par til jul? Titt innom sidene til Toffelhjälen, så finner du kanskje noen fine par du også!


Tusen takk til Daniel på Toffelhjälten for den flotte pakken!

7 kommentarer:

  1. God morgen og god lørdag!
    Kjempefine tøfler. Jeg har et lignende par til Lotte, men de er ennå litt store. Men gleder meg til å bruke de!:)

    Ha en herlig lørdag med din lille søte!

    Klem

    SvarSlett
  2. Da er innlegget om konkurransen laget :)

    SvarSlett
  3. Søte tøffler! :) Morsomt at du er i fra mo :)
    Kjempespennende med konkurranser! Har planer om å få igang en selv ganske snart :)

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte tøfler skal inn å se!! :D:D:D jeg har en gutt på 4 år og han mener at lillebroren som er magen han ønsker seg slike tøfler! hehe

    SvarSlett
  5. så søte:)
    svar ang garn+++ ligger i kommentarfeltet under innlegget..
    klem K

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :D
    Har prøvd flere ganger å legge meg til som følger på bloggen din ; og andre sin - men i kveld er blogger vanskelig gitt. Får bare opp ERROR jeg også.. Håper det går etterhvert her!

    Ha en flott helg videre ; jeg kommer innom igjen jeg vettu :D

    SvarSlett
  7. Dette må være skjebnen;). Jeg lå i går kveld og tenkte at jeg måtte se å få bestilt et par robeez-tøfler til poden.... så havner jeg inn på denne siden nå. Kjempe! Skal rett inn å bestille et par. Takk for tips!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!