mandag 23. august 2010

Test av vognpose fra Elodie Details

Jeg har vært så heldig å få teste en vognpose fra Elodie Details i sommer. Modellen jeg har testet heter Velvet. Den er utrolig flott, og med den våte og kalde sommeren vi har hatt her i Nord Norge, så har jeg fått anledning til å prøve den mange ganger! 
Jeg har prøvd posen både i liggedelen på barnevogna og i paraplytrilla vår, og er meget fornøyd med bruken i begge. Det er helt genialt med denne posen i paraplytrillen, da det er laget huller til reimene i underdelen på posen, og som ikke det er nok, så kan man ta overdelen helt av, slik at man sllipper å feste posen for hver gang man skal bruke trillen. Hadde tatt bilde av vognposen i trillen, men klarte å slette det da jeg la det på dataen, så det kommer senere :)

Posen er laget i et utrolig herlig materiale, og er så myk og god at jeg skulle nesten ønske at jeg kunne krype ned i den selv. I tillegg er overflaten på den fine posen både vind-vanntett. Dette er jo praktisk både for regn og etterhvert snø! (men det håper vi at vi slipper ei stund til).

Her er noen fakta om posen:
  • Den har en vind- og vanntett overflate som holder regn og snø ute av posen.
  • Den har huller til 5-punkts sele som passer til de aller fleste vogn-modeller.
  • Elastisk toppsom kan brettes rundt bakkanten av vogna, eller brukes som lue når det er skikkelig kaldt og surt ute.
  • Toppen kan tas av med en solid glodelås.
  • Den kan vaskes i maskin og tørkes i tørketrommel
  • Målene er 53 x 110 cm
  • Posen får i flere ulike mønsre, og det finnes mye fint tilbehør i samme mønster, bla stelleveske og babysko
    Konklusjon:Vi er kjemepfornøyd med posen og kan absolutt anbefale vognposen til alle som er på utkikk etter en flott og solid pose til babyen sin. Den er lett og bruke, glidelåsene er solide og sterke, posen er vanntett og babyen holder seg god og varm. Selges ikke disse hos en forhandler i nærheten av deg, kan de kjøpes HER til den gode pris av kr 999 SEK  Posen finnes i mange fine mønstre, og ikke bare flotte Velvet som jeg har, så ta en titt innom! Vi elsker Elodie Details. Dette er andre produktet vi har som vi er storfornøyd med, så løp og kjøp!

    Jeg kommer tilbake med flere innlegg om den flotte vognposen når det blir kaldere i været utover høsten. Lurer du på noe, så er det bare å spørre :)

6 kommentarer:

  1. SV: Var stelleplass på flyet ja!! :) Veldig kjekt!!

    SvarSlett
  2. Har du prøvd noen andre vognposer eller hørt om noen andre som du kan sammenligne med? Odenwälder, f.eks.?
    Ellers takk for tips! Den var jo ikke så dyr heller, sammenlignet med andre poser :)

    Ha en fin dag!

    Klem, Cecilie

    SvarSlett
  3. Har svart deg på bloggen Cecilie, men for andre som lurer så har jeg også en Voksi Urban. Begge posene her kjempefine og solide, men Voksi posen er en god del dyrere. Posen til Eloide Details er så lett å feste til vogner med seler, og nå som mini er begynt å bli så stor så er det en kjempefordel!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. utrolig flott den posen der altså!!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!