mandag 23. august 2010

Tacosuppe

Jeg er veldig glad i å lage mat, og får faktisk fortsatt tid til å kose meg litt på kjøkkenet. Tenkte at jeg skulle dele en god og herlig suppe med dere som er lett å lage.



Tacosuppe

Du trenger
1 liter vann
2 kjøttbuljongterninger
1 pakke Philadelfiaost Naturell (eller lett-varianten)
1 glass medium hot Taco saus
1 rød paprika
1 purre
1 pose minigulrøtter
500 gram kjøttdeig

Stek kjøttdeigen. Kok opp vannet og buljongtermingene. Rør inn osten og tacosausen. Ha i den stekte kjøttdeigen. Kutt opp grønnsakene og tilsett disse. La suppen koke i 5-10 minutter.

Severes med f.eks. tomatbrød eller foccacia.

Bon apetit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!