torsdag 26. august 2010

Sushi


I går lagde jeg sushi hjemme for første gang. Jeg elsker sushi, og syntes at resultatet ble bra. Brukte kun salmalaks, da jeg syntes salmalaks er noe av den beste sushien jeg kan få. Syntes resultatet ble bra, og det smakte utmerket! Nå som jeg vet hvordan jeg gjør det blir det nok ikke lenge til neste gang.

Tips til deg som lager sushi hjemme:
1. Kle matten som du bruker til å rulle sammen bitene i gladpack, så kan du bruke den mange ganger
2. Bruk plasthansker når du holder på med risen. Den er veldig klebende, så plasthansker gjør at jobben med å lage bitene blir mye enklere.

4 kommentarer:

  1. Er ikke akkurat fan ac Sushi :P Har ikke smakt heller da, bare kjenner at det ikke frister!! :P Haha!! :)

    Tilslutt ønsker deg deg lykke til på min giveaway! :)

    SvarSlett
  2. Elsker sushi. Synes dessverre de plasthanskene gjør det bare værre. Mye bedre å lage med hendene bare.. :)

    SvarSlett
  3. Hurra!! Du ble vinner i give awayen min så finfint hvis du kan sende meg adressen din til: marte.mora@live.no
    Klem Martemora :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!